Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 991
Hver gang jeg laster ned filmer og musikk så får jeg ikke surfet i det hele tatt, selv om nedlastningshastigheten stort sett er alt fra 4-500 kbps til 1000 kbps. Burde jeg ikke fått surfet rundt på nettet når jeg har 20 MBPS da?
Kan være ruteren som sliter da du bare bruker 8 mbps av 20 mbps. Hvilken ruter har du?
d-link dir-655. Måler hastigheten på bredbåndet og den viser da 18,6
18,6 Mb/s (Megabit) tilsvarer 2 325 kB/s (kilobyte per sekund)..

liten b = bit
stor B = byte
en Byte består av 8 bit.

Sett litt begrensinger i nedlastningsprogrammet ditt når det kommer til antall forbindelser og maks hastighet du vil det skal bruke, for D-Link 655 er en eldgammel router (802.11n var fortsatt ikke standardisert en gang)..
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Korleis laster du ned? Torrents eller HTTP?

Om det er torrents så er svaret at du har så mange connections at ruteren din sliter. Sett ned tal connections i klienten din, og prøv igjen.
Hvordan setter jeg ned antall connections og hvordan ser jeg hvor mange jeg har? Bruker utorrent.
Innstillinger/valg i uTorrent og klikk på Connections/tilkoblinger.