Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 688
Hei!

Jeg har et snodig problem som jeg håper noen her kan hjelpe meg med. Når jeg trykker "shift" og "s" samtidig, er det akkurat som at dette ikke registreres. Ingenting skjer! "shift" og "s" fungerer helt fint hver for seg, men når jeg for eksempel skal skrive stor S må jeg bruke caps lock. Jeg har testet med forskjellige tastatur og opplever samme problemet.

Jeg har også testet alle mulige "shift"+ kombinasjoner, og "shift"+"s" er den eneste som ikke fungerer.

Noen anelse om hva som er feilen?
Proff skeptiker.
Søkte litt rundt på google. fant en post om dette. les den her


Kanskje dette kan hjelpe deg?
Prøv et annet tastatur, hvis det fungerer så er det tastaturet det er noe galt med.
Sitat av Scrubbeh Vis innlegg
testet med forskjellige tastatur og opplever samme problemet.
Vis hele sitatet...
Trur ikke det er tastaturet som er problemet her.

Skjer det samme etter en reboot av maskinen også?
Sist endret av knutazz; 10. januar 2014 kl. 14:05.
Trådstarter
27 4
Sitat av wanna-b Vis innlegg
Prøv et annet tastatur, hvis det fungerer så er det tastaturet det er noe galt med.
Vis hele sitatet...
Har som sagt testet med et annet tastatur. Jeg har også prøvd dette tastaturet jeg skriver med nå på en annen PC, og da fungerte shift+s.

Sitat av knutazz Vis innlegg
Trur ikke det er tastaturet som er problemet her.

Skjer det samme etter en reboot av maskinen også?
Vis hele sitatet...
Ja, reboot fikser ingenting. Har hatt dette problemet en stund nå.