Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1714
Noen som har et program eller liknenden som hjelper meg å knekke en nettverksnøkkel på et kryptert wireless nettverk?

Bits, Hexadesimaler eller 5 (12) ASCII-tegn, trengs.

Noen som kan hjelpe?

-Squall
Har ikke prøvd dette selv, men har hørt at hvis du bruker programmet AirSnort så knekker dette WEP krypteringen. Det kan ta mange dager å knekke en WEP kryptering, det kommer an på hvor mange som bruker nettverket.

Jo flere som bruker det krypterte WLAN'et, desto flere weak keys produseres det, og det er disse weak keys'ene Airsnort bruker til å knekke krypteringen.

Shoot me if I'm wrong
Takk, noen som vet om en måte jeg kan gjøre det samme med Windows OS ?
Det kan du nok ikke, alle de avanserte programmene er lagd for linux generelt, og andre UNIX os.
Du kan bruke knoppix da. slik at du kan ha windows installert på maskinen din, for så å putte i knoppix cd'en og voila du har linux på maskinen din uten å måtte installere noe

Så snart du tar knoppix cd'en utav maskinen, så booter du opp i windows igjen.
▼ ... noen uker senere ... ▼
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Jeg har valgt å bumpe denne tråden da jeg leste litt på AirSnorts sider og fann ut at det funker å kjøre airsnort i Windows, bare at jeg tror at builden er noget ustabil og at det er et jævla slit å få det til.
Om man alikavell skulle ønske å prøve seg på dette finner du deres lille guide på dette her!
Du finner den også her og her, men du bør tenke på at dette er samme link hele skiten. Fordi at jeg kjeder meg.