Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2053
hei jeg kjøpte noe kokain. men er litt skeptisk til den, siden noe av det er rosa. lurer da egt på om det er noe farlig eller noen andre stoffer. smakte litt på den synnes ikke den smakte så mye anderledes.



unnskyld skrive feil
Kjøp test kit. Aldri ta rusmidler uten å teste det først.
Støtter han over meg her.

Dersom du absolutt skal ta det, hadde jeg vært veldig forsiktig med dosering, hørtes sketchy ut.
getnuked's Avatar
Trådstarter
6 1
hei og tusen takk . hvor får jeg kjøpt test kit f.eks
Usikker på hvordan reglene på forumet fungerer rundt linker. Så tørr ikke poste. Men ett kjapt google søk på kokain test kits gjør jobben.

Vet ikke hvor eller om du får kjøpt utenom internett.

Lykke til!
getnuked's Avatar
Trådstarter
6 1
tusen hjertelig takk <3, men burde jeg kjøpe for bare kokain sier den i fra om det er noe annet piss i det også eller bare mage % reint det er ?
Sist endret av getnuked; 20. februar 2020 kl. 23:27.
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Aldri hørt om rosa kokain før..... høres ikke bra ut. Hørt om "rosa marsipan amfetamin bøff"...
Det er ikke ulovlig å linke til lovlige produkter, såfremt du ikke selger det selv.
Mener å huske shady.no kanskje har ez test for Coke.
Ellers er det bare å bestille fra utlandet.
getnuked's Avatar
Trådstarter
6 1
men vis jeg kjøper et test tik for bare cola, den viser ikke noen andre stoffer da?. eller må jeg kjøpe f.eks 1 for cola og 1 for amf?
Sitat av getnuked Vis innlegg
men vis jeg kjøper et test tik for bare cola, den viser ikke noen andre stoffer da?. eller må jeg kjøpe f.eks 1 for cola og 1 for amf?
Vis hele sitatet...
The EZ Test Cocaine Cuts tests for some of the most dangerous and commonly used cutting agents in Cocaine, Levamisole, Phenacentine and Ephedrine.

Koster rundt 40kr for en test fra hjemmesiden til EZtest og du har tester som sjekker renhet eller for overnevnte stoffer.

Litt usikker på om amfetamin vil slå ut på den, men denne vil kunne gjøre det, litt dyrere pris men du kan teste 50-75 ganger.
Finnes også sikkert noe litt billigere.
https://dancesafe.org/product/cocaine-testing-kit/
Anonym bruker
"Ydmyket Føniks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det fins tester for bare kokain og det fins tester for flere stoffer. Finn den som passer deg.
Jeg er forøvrig kjent med rosa amf men ikke coke
Anonym bruker
"Full Gaupe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
staybaked.no har ez testkit for kokain, bruk den
Fått tak i rosa mdma og pepper begge gangene fikk jeg høre at de ble tilsatt rød konditorfarge for å lage et kjennemerke.
Kan bekrefte det han over her sier, men det var amfetamin.