Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1742
som overskriften sier.

Chrome:

Alt går fint til jeg skal dra mediahint fila og slippe den for å installere.. det skjer ingenting når jeg drar den fra oppgavelinja og til install-området. Det står " slipp for installering" men nada skjer.


Firefox:

Får lagt til Mediahint i addons og kommer inn på den amerikanske varianten, men får ikke brukt mousepadden på søkefeltet eller noe annet sted enn i menyen for barnefilmer..

What to do?
Merkelig. Gikk knirkefritt her for begge browsere. Har installert det på flere PCer uten problem
prøv og innstalere firefox på nytt og se om det hjelper
Eller bare bruk Hola Unblocker (addon til firefox). Funker fint, koster ingenting og man får opp den beste kvaliteten, det bare tar litt lengre tid enn vanlig.
Sitat av Xasma Vis innlegg
Eller bare bruk Hola Unblocker (addon til firefox). Funker fint, koster ingenting og man får opp den beste kvaliteten, det bare tar litt lengre tid enn vanlig.
Vis hele sitatet...
Mediahint som han bruker gjør akkurat det samme.

Virker som Firefox har fått ei "hikke" - Noe jeg har hatt en del problemer med, men en helt fresh update løser somregel dette problemet.
Prøv å installer Firefox / Chrome på nytt og se om det fungerer da.

Dette skal gå knirkefritt og nesten umulig å gjøre noe feil.
kulere enn du tror
tekace's Avatar
Kan anbefale å laste ned Spotflux. Dette er Click'n'Go, veldig enkelt å bruke, funker med alle browsere osv.
Fikk installert det, men når jeg prøver å gå på Netflix så får jeg error.
Tester ut Spotflux nå.
Sist endret av Xernox; 25. januar 2013 kl. 09:46.
MediaHint ser ikkje til å fungere på osx, men fungerer på alle windows maskinene mine men av ein eller anna merkelig grunn så ser det ikkje ut som eg får opp amerikans netflix alikavell, funka før, men ikkje no.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Bruk unblock-us. 5 dollar i måneden for amerikansk netflix etc på alle tabs, iphone, android konsoll også videre. Hvert det! Er også en uke gratis
Eller denne gratis dns'n: http://tunlr.net/