Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1826
Heisan

Fikk akuratt en melding fra google om at noen hadde prøvd og bruke en app for og logge seg på min gmail konto. Det stod til og med at fyren var fra Kina. Hørtes ikke bra ut, kineserne er jo glupe...

Burde jeg skifte passord fortest mulig eller er dette bare noe tøys?
Hadde glatt bytta passord, sikkerhetsspørsmål og alt som er.
Bedre bytte en gang for mye enn en gang for lite
Gjorde det nå, nå blir det bare venteleken...
Samme skjedde med meg. Bytta bare passord, og har ikke hatt noen problemer med kontoen etter det
▼ ... over en uke senere ... ▼
Enda bedre løsning, aktiver Googles to-faktor authentisering, da trenger du ikke være særlig bekymret i fremtiden
Skjedde her og. Bytta passord og tok sånn mobil melding ting for å logge på nye steder
Akkurat det samme som iSatan.
Et annet tips: Om du bruker samme passord på mange sider som du er registrert på. Ha iallefall et annet passord på mailen din og disse sidene, slik at vedkommende som kommer seg inn på mailen din, ikke automatisk har passordet ditt for andre sider også
Vet du hvilken app dette gjelder?