Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1638
Hei! Trippet på 30mg 2C-B i går(inntak klokken 14:00 i går). Røyket dagens første trekk nå, og ble helt utrolig fjern, og jeg fikk litt sånn 2C-B visuelle effekter, kontrastene økte helt sykt og farger er temmelig intense. Musikken høres også temmelig mye bedre ut. Er det sammenheng med at jeg tura i går? Noen andre som har opplevd lignende?
Det er vanlig (Hvertfall etter min erfaring, også etter f.eks når du føler du har kommet helt ned fra et stoff av type psykedelia også røyker du en joint - kan fort sette fart i tingene igjen)

Kaller det røyke-flashback.
Sist endret av Saint123; 6. desember 2012 kl. 19:21.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Kan bekrefte dette, det er en smule individuellt, noen merker det mer enn andre, men er ansett som ganske vanlig i mine kretser også.
be here now
Revbatim's Avatar
Trådstarter
Sitat av Saint123 Vis innlegg
Det er vanlig (Hvertfall etter min erfaring, også etter f.eks når du føler du har kommet helt ned fra et stoff av type psykedelia også røyker du en joint - kan fort sette fart i tingene igjen)

Kaller det røyke-flashback.
Vis hele sitatet...
Det siste du nevner veit jeg om. At du blir kasta tilbake litt i trippen om du røyker etter comedown, men har aldri opplevd det dagen etterpå, så stussa litt.

Takk for svar!
ArbeidsledigProletar
Sitat av Revbatim Vis innlegg
Hei! Trippet på 30mg 2C-B i går(inntak klokken 14:00 i går). Røyket dagens første trekk nå, og ble helt utrolig fjern, og jeg fikk litt sånn 2C-B visuelle effekter, kontrastene økte helt sykt og farger er temmelig intense. Musikken høres også temmelig mye bedre ut. Er det sammenheng med at jeg tura i går? Noen andre som har opplevd lignende?
Vis hele sitatet...
En bekjent slet med dette i relativt stor grad i en lang stund.
Slet med dette når det gjaldt salvia i hvertfall. De 10-15 neste gangene jeg røyket etter siste bruk av salvia fikk jeg flashbacks fra det jeg opplevde på salvia'n, føltes mer dissociativt enn den vanlige stein følelsen jeg nå får. Prøvde forresten salvia før jeg i det hele tatt begynte med brunt, så fikk jo et dårlig førsteinntrykk av cannabis-rusen, mtp. flashbacks :P
Slenger meg på. Var en periode i 2011 jeg knasket kapsler med diverse stoffer og i bunn og grunn alt man kunne få tak i. Hver gang jeg røyket en spliff begynte veggene å smelte sammen til en eneste smørje og jeg fikk milde synsforstyrrelser. Samt den velkjente følelsen av å være tura. Det var også perioder jeg grønnet bare av et par trekk av en joint. Spydde nedover trappeoppgangen til en kompis rundt en eller to dager etter inntak av nevnte kapsler. Nei, det skjedde mye rart i den perioden, gitt.
Har opplevd dette masse selv i min ungdom med høyt forbruk av psykedelika...

Etter en uke på LSD hadde jeg LSD-effekter i nesten to uker etterpå hver gang jeg røykte, inkl. ganske sterke hallusinasjoner fra tid til annen, som at hele synet og kroppen min begynte å bølge i noen sekunder, osv. Dagen etter sterke soppturer så pleier heller ikke hasjen å fungere som normalt siden soppen henger i en dag eller to, litt avhengig av hvor sterk tur man har hatt. Etter Ayahuasca så vet jeg egentlig ikke hva jeg skal si men på bærtur og mer psykedelisk blir det ihvertfall, hehe...

Man har gjerne plenty igjen i blodet til å skape en synergi selv etter man har landet, cannabis er ganske sterkt på bevisstheten så det er en av de stoffene som gir mest utslag i synergi her. En annen faktor kan være at man aktiverer og stimulerer hodet med psykedelika og at disse mentale områdene er mye lettere å stimulere i tiden rett etter en tripp, at det tar en liten stund før ting legger seg på plass igjen rett og slett.

Det jeg derimot kan bringe på banen for å sammenligne er at jeg har vært i psykose grunnet en uheldig kombinasjon kokain og syre. Under prosessen å reparere hodet mitt igjen fra alt som kom frem og ble rotet opp i, har jeg hatt visuals, skikkelig syrefeeling, tankeloops, flashbacks, bølging, and the list goes on.

Mens jeg har behandlet problemene, og når jeg har løst de følelsesmessige og mentale knutene som oppstod så har det ofte endt med at hele bakken har begynt å svinge og alle objektene som står rundt meg har lettet et par cm fra bakken (se for deg å plutselig sitte på en båt i full storm). Dette flashbacket har hver eneste gang roet seg ned etter noen sekunder og visualsene jeg har hatt til hverdags har forsvunnet i tråd med at jeg har reparert hele psykosen - med andre ord så har jeg veldig lite igjen av dette i dag.

Cannabis har hatt merkelige effekter på meg i den tilstanden, uten tvil. Skikkelig forvridde tankemønstre, visualisering, projisering av følelser, merkelige vrangforestillinger osv. men det er ingen problem for meg å røyke den dag i dag.

Skjønner meg den dag i dag på mytene om han som aldri landet fra syre...
Slenger meg på her, skjer det samme med meg, og jeg digger det.
Ganja var mitt liv til jeg prøvde amfetamin og hver røyke-session ble en fordypning i pepper noia..Indica/Sativa..Pass på hodet ditt.