Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 916
Altså.. for dere fotballinteresserte på forumet.. Har dere en viss peiling på om brasilianske Romario fikk være med i Brasils VM tropp? har fått høre at treneren sa nei, men at det brasilianske fotballforbundet sa han skulle være med, men jeg vet lissom ikke hva mer som har skjedd. noen som veit?
nope.. fikk ikke være med...tror det hadde noe med skade eller så var han ikke god nok!
skulle heller hatt med Romario enn Ronaldo...Ronaldo har ikke så mange kamper i år for Inter..Romario ble jo toppscorer, så jeg skjønner heller ikke hvorfor han ikke fikk være med..
Jeg skal se om jeg kan finne ut av det... "Kjenner" en fra Brazil..

Edit - jeg må sende mail, så jeg finner ikke ut av det med en gang....
Sist endret av dunkApunk; 16. mai 2002 kl. 11:40.
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
romario må da begynne å dra noe jævlig på åra?
Romario var en av de beste brasilianske spissene denne sessongen, og han var en selvfølge på landslaget av fansen...
For det første var han utrolig god, har rutine og er en leder figur som lixom har vært der i så mangen år nå..
Han begynner jo og dra på åra ja, men han har fortsatt et par år som proff igjen vil jeg tro..

Tilbake til saken : Grunnen til at han ikke fikk være med er fordi han hadde en uoverstemmelse med trenere, og du vet når trenere ikke liker spillere så får dem ikke spille, og det blir mye krangling og dill som tar vekk konsentrasjonen fra fotballen...
burde ha han med som maskot =P
nFF Marshall
morten's Avatar
Hehe, han fikk ikke være med sist vm, og da fikk han ett av toalettavlukene sine (på baren hans) til å bli malt med karikaturer av den daværende treneren.
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
gammal er'n nå a?
Han fikk ikkke være med nei..
Det var svære opptøyer i Brasil når laget blei tatt ut, han begynner å dra på åra, men han har visst spilt helt sykt bra i det siste.
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
hva het nå han brasilianske spissen som var så sinnsykt gæren og ble kalt villdyret eller noe. claudio/bebeto? noen som vet om han skal være med?
nFF Marshall
morten's Avatar
Tenker du på Edmundo? Han som kjørte i fylla og kræsja eller hva det var? Tror ikke han skal være med, var iaf en brasiliansk landslagsspiller som ble satt i fengsel fordi bilen han kjørte i fylla kræsja og drepte noen andre.

Kan som sagt hende at det var en annen som gjorde dette, men tror vi snakker om samme personen. Edmundo var på laget i Frankrike i '98, og da Romario som sagt ikke ble med den gangen ble det store opptøyer i Brasil, hvor Pele gikk i spissen av skittkastingen mot daværende landslagstrener.
Sist endret av morten; 21. mai 2002 kl. 01:09.
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
edmundo var det ja
ahh, husker dere straffa til Romario i 94` den var fiin den
Opprinnelig postet av cezar
ahh, husker dere straffa til Romario i 94` den var fiin den
Vis hele sitatet...
Jeg er sikker på at han skøt stang inn med vilje