Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 1921
...Stor skuffelse for oss med div. skjermkort. Skal vedde for at hvis man har GF4 går det bra, men for meg gikk det dårlig. Men faktisk, på denne 500mhz'n med 128mb ram og Voodoo 3 3000 kort viste den faktisk bilde, i motsetning til sorath sin P4 1.xxx eller 2.xxx ghz'er med 512(?) ram og GF3. Skulleye med 1ghz og geforce2 64mb fikk også bare lyd, ikke bilde.

Så leste vi (jeg og skull) på isonews.com forumet, så litt på det, merka at mange andre hadde samme problemet. Et sted på forumet sto det at det var anbefalt og oppdatere skjermdriverne, siden spillet ikke forstår at alle skjermer kan kjøre 1280*1024 på 120 Hz. Det sto at spillet prøver uansett display mode og ta 120hz. Så jeg oppdaterte skjermdriverne. Men hjalp det? Nei.

Har lest andre steder og, ser ut som problemet bare oppstår med Voodoo 3 og 5, GeForce 2 64mb, og tydeligvis GeForce 3 (sorath).

Man anyways, poenget med denne threaden var å vise hvor bra det ser ut for meg på voodoo 3'en, siden jeg var den eneste av oss 3 som fikk bilde. (Faen, jeg kom på mer og skrive, scroll ned hvis du vil se bildene )

Binary fortalte på IRC om folk på TG som spilte det. Jeg ville hvertfall trodd at sorath på GF3'en ville få det til å virke. Kanskje vi bare må vente på en fix/patch?

De hellige bildene: thps3.zip [2.46 MB]

Ps: Dette er skikkelig bakgrunns-stoff, 1024x768-bilder.

EDIT: Jeg har deph som avatar fordi han er smooth og han ga meg lov. Og jeg sitter i dette øyeblikk og upper bildene en for en siden dere får corrupt på en zipfil som er helt fin som både jeg og p00p downa. for your pleasure: http://home.no/xeqtr/
Sist endret av Serbern; 30. mars 2002 kl. 04:32.
Better than thou.
... hvorfor har du dephic som avatar? (Jeg kommer sikkert til å skrive noe mer fornuftig under etter jeg har fått installert og prøvd det. Kozmoz)

Ja og forresten så var zip fila di CORRUPT!!!!!!!!!!!!!!!!!


Funker fett som faen her da.. Athlon 1.4 Ghz, 512mb ram & GF2MX.. Uansett, gikk cleant som faen. Må bare fixe på knappene så skal jeg spille mot Phun.
Sist endret av Carlo; 30. mars 2002 kl. 04:42.
Fikk ikke prøvd THPS3, når jeg skulle inn i "selve spillet" etter at jeg gikk igjennom konfig'en så får jeg feilmeldingen:

Skate3.exe har generert en feil, og vil bli lukket av windows
Vis hele sitatet...
Er sikkert et driverproblem,
men det virker ikke som jeg hadde kunne kjørt det så bra likevel med mitt TNT2 Pro grafikkort
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
hos meg funket thps3 fett, men gaucho fikk samme feil som zizat. for å fikse den feilen installerte han directx 8.1.

man trenger ikke bra maskin for å spille det, jeg har en 650 med det råtneste gf mx kortet man kommer over (vel, nesten i alle fall) og her gikk det helt fint.

men jeg må si at jeg også ble litt skuffet. tror jeg allikavel kommer til å spille det en del.
original reprint
xaff's Avatar
*glad han har thps3 til ps2*
Opprinnelig postet av Xaff
*glad han har thps3 til ps2*
Vis hele sitatet...
Amen.
Sagt det før og sier det igjen, PC-gaming er for pingler.
original reprint
xaff's Avatar
Opprinnelig postet av AnaMorph0s|s

Sagt det før og sier det igjen, PC-gaming er for pingler.
Vis hele sitatet...
Duh, ikke kødd her. Sier bare Quake, Quake II, Quake III, MoH:AA, GTA, GTA2, Operation Flashpoint +++.

Så det så
Opprinnelig postet av Gusto
hos meg funket thps3 fett, men gaucho fikk samme feil som zizat. for å fikse den feilen installerte han directx 8.1.
Vis hele sitatet...
har de nyeste skjermdriverene, nok cpu, kickass skjermkort og directx 8.1 installert, agp, direct3d og opengl fungerer. skjermen blir bare svart, får lyd, vet at den går i spillet. må exite med alt+f4.
404 på den zippen din forresten.

thps3 er kult, har ikke testa det på pc
hehe, funker som bare faen til meg
og nei, jeg er ikke på tg






btw; g2mx400
carlo har smiley knappen din hengt seg opp eller. det seg ikke bra ut
Better than thou.
Jeg var/er trett.. *sove*
har den/de som hadde det samme problemet som meg funnet noen løsning?
Fra isonews' forum
I just find the problem.. it's not the game fault


Ok if your Monitor is detected as "Default Monitor" or "Plug and Play Monitor" in windows (display properties), you will get this problem.

I just updated the driver of my monitor.. there is nothing that changed except now I only have the refresh rate that my monitor support in Windows......

THPS3 try to get the best refresh rate possible. If the game see that your monitor don't have limits (Plug and play or default) he will try to go at 120Hz.. of curse your monitor can't work at this frecancy, except at 640*480. Now I put those driver, the game detect that in 1024*768, my monitor can't go over 85Hz.. so the game run now in 84hz with no problem.

Update your Monitor drivers folks.. and enjoy this game !

sorry for english..
Vis hele sitatet...
Og btw. Ana, har du noen gang prøvd et strategi spill på konsoll? Ingenting slår pc når det gjelder strategi og multiplayer spill
Better than thou.
Liksom akkuratt det samme som XeQtR sa i den trådstartende posten det der....
Funka for meg. men det var kjipt så uninstalla det
Opprinnelig postet av AnaMorph0s|s
Sagt det før og sier det igjen, PC-gaming er for pingler.
Vis hele sitatet...
/me slaps AnaMorph0s|s with a big tower
jeg fikk kjørt thps3 med lyd og bilde det var ganske kult spill selv om jeg ikke er no god i sånne spill =)
jeg har geforce 2
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Jeg likte spillet jeg. Kjørte det på 1024x768 full graphics på ett Geforce 2 GTS og en duron 866, funka som rakkern det.
Ingen problemer, og er i Los Angeles nå..
I love thps=)

Btw: noen som veit hvordan jeg får grinda på den melt-ettellerannet på første banen??

Totto
har spilt det siden torsdag, med geforce 2mx og 1gig sdram. Har ikke hatt noen problemer, kjører i 1024x768.

---
lurer på om detta blir porta eller kan kjører i wine/xine ??
Sist endret av [kOnGeN]; 5. april 2002 kl. 10:09.
Opprinnelig postet av [kOnGeN]
lurer på om detta blir porta eller kan kjører i wine/xine ??
Vis hele sitatet...
http://xine.sourceforge.net/

nei, jeg tror ikke det.
mente seff. winex, som har støtte for dx8.0 :) skulle tatt seg ut om xine kunne emulere spill, får det ikke til til å spille av divX ;) engang, bare lagger.
halla.
litt off topic, men er det noen som ahr tony hawk 1 ????
jeg har leita litt rundt men fant det ikke...noen som kan hjelpe???

m.v.h -pappalakk
Opprinnelig postet av paparoach
halla.
litt off topic, men er det noen som ahr tony hawk 1 ????
jeg har leita litt rundt men fant det ikke...noen som kan hjelpe???

m.v.h -pappalakk
Vis hele sitatet...
finnes kun til psx.
Better than thou.
Har det.
Bare et spørsmål. Funker det å save runs som .avi/.mpeg eller lignende?

Edit: Med tanke på Combojamalord. Så for all del, om dere PC-pølser drar noe heftige saker, send dem til meg, så poster jeg dem på sida. Har spilt endel selv i det siste, kommer til å oppdatere i helga, tror jeg ..
Sist endret av AnaMorph0s|s; 5. april 2002 kl. 15:40.
noob killer
elukS's Avatar
Opprinnelig postet av Totto
Noen som veit hvordan jeg får grinda på den melt-ettellerannet på første banen??

Totto
Vis hele sitatet...
Jepp, Det er helt på andre sida av der du starter (rett over hallen), der er det en stor bolle med flytende metall, det er den bøtta som heller mer opp i der du skal grinde, for å få til det må du ta fart på rampen og så olle opp fra kanten på "bollen" med flytende gugge, så grinder du en av de to stengene som stikker ut av bøtta over.
Er litt tricky men du fixer det sikkert etter hvert.

/me er addicted til THPS
Opprinnelig postet av elukS


Jepp, Det er helt på andre sida av der du starter (rett over hallen), der er det en stor bolle med flytende metall, det er den bøtta som heller mer opp i der du skal grinde, for å få til det må du ta fart på rampen og så olle opp fra kanten på "bollen" med flytende gugge, så grinder du en av de to stengene som stikker ut av bøtta over.
Er litt tricky men du fixer det sikkert etter hvert.

/me er addicted til THPS
Vis hele sitatet...
Cluet er å alltid bruke fastplants eller no complies, da oller du en hel del høyere. Trykk opp, opp, mens du holder speed/olle knappen inn, slipp, så drar du en fastplant, men det visste du/dere kanskje.