Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  42 2226
Heisann!
Jeg fikk endelig min Medal Of Honor til å funke, etter en dag med format C: og lagt tilbake gammel back up fra desember.
Da fikk jeg endelig prøvd det spillet alle snakket om, og jeg kan bare si at jeg er MEKTIG imponert over hvor bra grafikken er, selve spillet og hvor realistisk spillet faktisk er, eller hva?
Det eneste som er dumt, er at bl. a i Mohama Beach mapen,
hvor jeg skal bestige land med teamet mitt, ser det ut som om jeg er den eneste som tåler å bli skutt litt av maskingunnerne.
De andre dør jo som noen fluer, selv om de blir skutt bare en gang...
Jaja, jeg syns bare jeg måtte komme fram med at Medal Of Honor Allied Assault er noe av det beste spillet jeg har spilt. Og det sier jeg, uten at jeg har testet multiplayer. Har heller ikke spilt C&C: Renegade enda, men regner med at det blir ganske likt MOHAA, ikke i handling, men i karakter!
Jeg var meget skuffet MOHAA, dvs, jeg hadde ikke noe særlig forventing til det - men jeg syns det sugde!

/me liker spill som Action SuperCross, Larry* osv
noob killer
elukS's Avatar
Må bare si meg enig!!!

Dette spillet eier hardt, en nydelig mix av project I.G.I og RTCW.

Kan det bli mer perfekt
spillet er greit nok, men det holder ikke akkurat i lengden.
Men som zeth sa, hadde ikke store forventninger til spillet.
Noen som vet om det spillet har planer og komme til ps2?
Spillet er ganske BRA!men det har en tendens til å bli litt kjedelig i lengden...
MOHAA er et veldig bra spill,
men liker bedre C&C Renegade
Better than thou.
Personlig syntes jeg at C&C Renegade stinka, men MOHAA var fett som faen det.
Opprinnelig postet av dfs
Noen som vet om det spillet har planer og komme til ps2?
Vis hele sitatet...
Jeg mener å ha hørt at det kommer til PS2 i April. Hvis du søker litt på nettet så finner du sikkert noe om det.

Ellers så syntes jeg spillet er ganske bra. Men det går ikke så lett på 600mhz min så det blir nok mye bedre i neste uke for da blir det en "liten" oppgradering til AMD Athlon XP1700+.
MOHAA var ganske kult men AvP er ganske mye bedre. Hvorfor blir hvert spill med fet grafik kåra til beste spill selv om de aldri fører så mye nytt in i sjangeren.

Snipers Last stand brettet er foresten veldig plagsomt.
Opprinnelig postet av dfs
Noen som vet om det spillet har planer og komme til ps2?
Vis hele sitatet...
jeg synes shoot em up spill suger på PS2.. må ha mus!
MOHAA er et fett spill, MEN jeg ble skuffa når det slutta så brått, plutselig var det slutt. Tok meg 2 dager å spille det ferdig(sikkert noen av dere som gikk gjennom det på 1 dag eller noen timer , men jeg brukte altså 2 ). Det var for kjipt ass, men genialt rått spill though.
Trådstarter
8 0
Opprinnelig postet av Zalderach
MOHAA var ganske kult men AvP er ganske mye bedre. Hvorfor blir hvert spill med fet grafik kåra til beste spill selv om de aldri fører så mye nytt in i sjangeren.

Snipers Last stand brettet er foresten veldig plagsomt.
Vis hele sitatet...
Snipers Last Stand er sinnsykt vanskelig, er der nå, og jeg ser nesten ingen av sniperne, og jeg har 2 hp, og jeg skal heller ikke jukse. Men jeg klarer det nok til slutt, etter endeløse timer med å finne 1 sniper
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Hadde faktisk store forventninger til MOH: AA, men når jeg først fikk tak i en kopi. ble jeg skuffa. Demoen likte jeg, dvs multiplayerdemoen sugde rompe, men hele spillet var bra drit. Kjedelig som faen, men det slutter ikke der, multiplayeren var enda verre.

Renegade sa alle at var stilig og greier, men jeg fant både grafikken og handlingen i spillet ekstremt kjedelig / barnslig.
Dessverre, beste spill noensinne prisen går til

Starcraft: Brood War
Nok en stemme for Starcraft

MOHAA var et bra spill men kommer nok ikke til å bli en klassiker på linje med de store
Sist endret av Exordium; 25. mars 2002 kl. 02:14.
dette er det desidert feteste spillet jeg har spillt på lenge! grafikken er konge (hvis man har geforce3), multiplayer på nett er rått, du har mange forskjellige varianter av spillet, round based, team match og min favoritt objective

for å si det sånn, jeg er avhengig. spiller dag og natt, har startet klan og driver en 100mbit MOHAA objective server. (TCS NorwaY)
hehe..
Better than thou.
Hm.. Hvordan er det med serial og slikt for å spille der?
original reprint
xaff's Avatar
Nja, det er ikke noe galt med MOH:AA, men jeg liker fortsatt Operation Flashpoint bedre, både multi- og singleplayer. (Sorath: Du må ikke ha geforce3 for å kunne få meget god grafikk på det. geforce2pro funker helt fint. )
mohaa er greit nok...c&c: renegade derimot, er jo helt latterlig dårlig. grafikken må være noe av det dårligste jeg har sett på flere år, ai suger og våpnene er jo latterlige.

nei...takke seg til xbox, halo og en prosjektor :P
definitivt ikke det beste
Opprinnelig postet av Xaff
(Sorath: Du må ikke ha geforce3 for å kunne få meget god grafikk på det. geforce2pro funker helt fint. )
Vis hele sitatet...
funker, ja, men du vil ikke tro forskjellen, jeg kicka ikke noe på det selv før jeg innstallerte det på maskiner med geforce2. vi sitter forresten på LAN nå og jeg ler av grafikken deres

det kommer en med nytt geforce4 kort etterpå, gleder meg til å teste det der, selv om jeg vil ikke tro at det kan bli bedre, alt av options er enabla hos meg.

Carlo: utrolig nok er det ikke kommet noe slik patch så du trenger riktig key enda, du vil endog trenge 1.1 patchen for å spille på nett. da er det viktig at patchen og er cracka.

det finnes og en bloodpatch til MOHAA, som jeg synes at gjorde spillet enda mere komplett, det skulle bare mangle at man blør litt når man blir skutt
Det største minuset er at men kan runde spillet på noen få timer!
konklusjon: det er for kort
det er multiplayer som er cluet her, runde deathmatch spill har da alltid vært lett.
MoH:AA er genialt.
Spillet har fabelaktig AI, meget bra musikk, lydefekter og oppdrag med variasjoner. Spillet har elementer som jeg aldri har sett i et single player shoot'em up spill. Kan ikke uttale meg om multiplayer for det ikke sammenlignes på noen måte. Egentlig så driter jeg i MP...

Men ihvertfall så er spillet helt utrolig.
(dessuten har spillet i motsetning til andre spill så og si autentisk tale; i RTCW snakker jo tyskerne engelsk)
▼ ... over en uke senere ... ▼
kall meg gammeldags men jeg synes at alle disse nye spillene moh osv er noen dritt det er liksom klisje spill, eller jeg greier å spille 10min før jeg ikke gidder mer

jeg holder meg til klassiske spill som quake deltaforce & starcraft
som jeg synes er orginale. grafikken er ikke på topp men nærmere på bunn men gameplayet er helt utrolig
hmmm...hvor orginalt er quake? bygger jo på wolfenstein, doom osv, skal godt gjøres å finne en orginal fps nå om dagen.
Jau, spillbransjen er så mettet på en måte så det er knapt umulig å lage et orginalt spill. Adventure i førstepersonsperspektiv er det lite av når jeg tenker etter...

boohaze: Er ikke enig i deg... Når det gjelder MP i MoH:AA så ligner det vel på "alle" andre. MP, deathmatch og sånt er så fordømt utvanna. Men SP i MoH har som nevnt en del uvanlige elementer. Høy IQ på dine motstandere f.eks. (sa jeg IQ? mente jo AI )

Men men, hver sin mening..
Soldier of Fortune 2 blir originalt på visse områder. F.eks. har det random mission generator, som vanligvis bare fins i strategi spill.

Betaen har visst blitt leaket nå og det er både multiplayer og singleplayer. Håper jeg får tak i den
...
men la oss si wolfenstein det skulle jo bli de neste store spillet
som skulle ta over spillebransjen men hvor lenge holdt det ????
ikke så lenge,,, jeg er på lan som regel annen hver måned og wolf.. ble bare spilt en gang på lan før folk va lei det, og det er da jeg begynner å lure hvor lenge moh holder ut, jeg har allerede merka at det er på vei ut & folk detter tilbake til cs
Better than thou.
Dere burde prøve en mod til HL som heter Day of Defeat (DoD). Jævlig kult. Andre verdenskrig simulator som faktisk er bra, og ikke krever så mye. Dessuten er det mange som spiller det, og jeg har, såvidt jeg vet, ikke møtt på en eneste cheater enda. Skulleye kan helt sikkert bekrefte alt jeg har sagt.

[Edit]
Og ja, Wolf sugde hardt. La det inn, spilte noen minutter og avinstallerte igjen. Mest opphypa spillet noensine..?
[/Edit]
Sist endret av Carlo; 12. april 2002 kl. 11:09.
Jeg må nok vær enig med deg der Carol-

Day of Defeat er en utrolig bra laget mod til hl
jeg var utrolig imponert første gang jeg prøvde dod
jeg har ennå ikke prøvd dod 2 men hvis den er bedre en dod 1
vil jeg tro at det god kjangse til å utkonkurere moh
nye brett, nye skins (taliban skin til axis!! ), masse stæsj, http://www.alliedassault.net

jeg digga moden så du får ekte lyd på alt som skjer. bloodskin'en er så'där, men bedre enn den jeg allerede hadde innstallert.
MoH:AA uten er bloodpatch er tamt
Ja, jeg kan bekrefte alt Carlo sa. Og boohaze: DoD 2 er nesten et helt nytt spill i forhold til DoD 1. Det må prøves
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
DoD2 er gøy! En av de beste mod'ene som er til hl.

Half-Life er, og har vært siden det kom ut for 4 år siden, det fps spillet på markedet. Er ikke så dårlig grafikk at det gjør noe, og singleplayer'en er faktisk veldig bra.
må seie meg enig med tias, halflife en klassiker, og har masse mods som rokker vilt, bla cs og dod
Og så har det en veldig bra netcode. Jeg tror ikke noen spill har bedre netcode enn Half-Life. Det er ikke alle spill som går helt greit å spille på et 56 kb modem, men Half-Life kan
▼ ... over et år senere ... ▼
Noe gammel tråd, men sier meg enig med trådstarter; MoHAA er det beste spillet noen sinne. MoHPA ligger på lista det også, men ikke like høyt som MoHAA. Den følelsen du har når du spiller MoHAA...oh...better than an orgasm.
det er classic som troner topper ja!
men herregud, dra no ikke frem tråder som er 2 år gamle
Jeg liker Medal of Honor, men Call of Duty er bedre. CoD har er noe av det kuleste jeg vet om i multyplayer.
Effect, man, I like your style.