Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 956
Jeppz, jeg ser nå at det er på tide med en liten pause fra forumet, for meg ivertfall.

Det er ikke det at det har blitt kjedelig her i det siste, men alt for mye fjortiss faktor. Greit nok det at jeg kanskje har vært med å laget litt fjortiss faktor noen ganger, men nå i det siste har det vært ekstremt mye.


Derfor vil jeg bare si, takk for meg så lenge, og så kommer jeg sikkert igjen engang!
Kanskje det har lusket seg inn noen vif PM til meg
Takk for all hjelpa dere har gitt meg, og håper jeg har hjelpt noen med litt forskjellige ting og!
Snakkes!


-Zar0niX-
Håper du kommer tilbake da =D
they all do
Hehe ZaR0niX.. Du dukker nok opp igjen hver dag når du er på skolen skal du se.. Ellers er det vell kanskje litt andre grunner til pausen din og
Men for all del, kjenner til synspunktet ditt jeg så...........
rekylvinyl.no
Så lenge man styrer unna "vanlig diskusjon"-forumet så er man skånet for det meste 14'iss pjattet.

Alle poster i de andre forumene som ikke følger topic, er usæriøse ovs. blir straks slettet.

når det gjelder threader, så blir de enter slettet eller dumpet til "vanlig diskusjon"-forumet.
pleier bare å bruke vis nye poster jeg. får + med fjortiss faktor da, men overlever.
Ville bare si ifra at jeg skulle roe meg litt på godteri spising de neste ukene. Det er ikke det at jeg er lei godteri, det er bare så mye godteri jeg ikke liker, men tvinger meg selv til å spise det alikavell - klarer ikke å hoppe over de som smaker herk liksom, må jo spise de også hvis jeg først skal spise godteri!

Eneste løsningen på problemet er jo å slutte å spise godteri, ikke sant?
Hehe Zar0niX.... Vi får se om du klarer å holde deg borte fra iblis når jeg sitter innlogga i datatimen på mandag, og du sitter bak meg og ser på... Så tror jeg fort det blir sving på sakene igjen!
Forstår deg godt, men, ikke slutt å spis "godteri", bare spis det som er godt ;P Oppfordrer andre også til å gjøre det
demoscene
zaronix's Avatar
Trådstarter
Vel, altså, heh...Jeg klarte visst ikke å holde meg unna forumet lenger jeg!! Er tilbake i min helhet!

See ya'll!!

-Zar0niX-