Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1083
kjøpte meg Ericsson T68 i dag, det er den med farge skjerm å sånn.. der kan man ha bakgrunnsbilder. Noen som veit om det er mulig å få inn bilde av seg selv? hadde jo vært litt kult!
hemmelig meny!:
>*<<*<*
(funker på alle ericsson)
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Det skal funke det, tror det følger med ett program eller noe, gjør det ikke?? En kamerat av meg har den, han har overført masse bilder fra en laptop via IR port til telefonen. Se litt i brukermanual og sånn..
Totto
fulgte vel med noen data ledninger?
Better than thou.
Prat med Magnus karen. (Han som går i 10'nde.) Han har sånn, og har et pron bilde på skjermen.

Offtopic: Hvorfor kjøpte du plutselig ny mob a du? Jeg vet det nok, jeg vet det nok.
Patient zero
iblis's Avatar
har en t68 selv..

det du trenger er:
  • et bilde av deg selv
  • et bilde program som kan forandre høyde og bredde på bildet, plus bilde type
  • tilgang til wap via din t68
  • en konto på wap.sonyericsson.com

det første du gjør er å finne et bilde av deg selv... så gjør du om bredden til 101 pixel og høyden til 80 pixel.. (husk på å save bildet som gif)

så registrerer du deg på wap.sonyericsson.com.. dette gjør du via din pc.. dvs http://wap.sonyericsson.com/ i din web browser..

når du har registrert deg, logger du deg inn og trykker på Backgroundimages.. rett over bildene ser du en link hvor det står "upload images", trykk på den!

så trykker du på "browse", finner det bildet du laget av deg selv og uploader det..

nå finner du frem din T68 og logger deg inn på wap.sonyericsson.com med wap browseren.. (brukernavn og passord er det samme)

så scroller du nedover til du finner "background images" og klikker på den linken.. der velger du "T68", nå kommer det frem en del kategorier, velg "Private Gallery"!

da skal bildet du uploadet komme frem, velg bildet, trykk på "yes", trykk på "yes" en gang til, så velger du "lagre bilde" også trykker du på yes 2 ganger til og bildet er lagret som bakgrunn!


Du finner også mange kule bilder og ringe toner på esato.com (funker både via wap og pc)

gleder meg forresten til den nye softwaren kommer ut.. samme software som blir brukt i sonyerricson T68i =)
cezar's Avatar
Trådstarter
thnx!!
akkurat det jeg ville vite...

En ting til, kan jeg få sendt ferdige ringetoner, finner bare sånne jævla "oppskrifter"... ??
Sist endret av cezar; 10. mars 2002 kl. 13:20.
Patient zero
iblis's Avatar
tenker du på å få sendt ferdige ringetoner til din mobil?

hvis det er det du mener så kan du logge deg inn på esato.com via T68'n din.. der har du mange ringetoner å velge mellom!
cezar's Avatar
Trådstarter
takk igjen!

fikk forresten bilde greiene til å funke! muchos grasiaz..!..
▼ ... noen uker senere ... ▼
Er mulig å bruke ESATO.com for å få tak i gratis bilder og kunne legge inn bilder du selv har laget/tatt.
Patient zero
iblis's Avatar
ikke som du selv har tatt/laget , da må du bruke ericsson sine sider..
▼ ... noen måneder senere ... ▼
detligger gratis logo editor på ericcsons hjemmeside! funker med ir
▼ ... over en uke senere ... ▼
Gå inn på www.sonyericsson.com og last ned sony ericsson image editor og kjøp en kabel mellom pc og telefon (koster ca. 400.-). Da kan du laste så mye bilder du vil frem og tilbake helt gratis.