Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 6477
Hei folkens

Har hatt ESO på Steam en god stund og har i det siste begynt å spille for alvor. På et par uker har jeg kommet meg fra level 32 til 200+.

Er det noen inne på forumet her som også spiller ESO?
Er det i så fall noen som kunne tenke seg å kjøre f.eks dungeons, quester eller ren XP-grinding (Dolmen o.l) i fellesskap?

Er med i noen Guilder, men er litt fetere om man snakker samme språk etc. EGEN NORSK GUILD?!

----

Toonen jeg bruker mest er en Khajiit Nightblade i level 234 for øyeblikket. Bruker Hunding og Barkskin som gear. Kjører dual wield daggers.

Har også en Orc Necromancer som er i ynkelige level 5, men som jeg planlegger å få opp til samme nivå (200ish Champion Points) som Nightbladen. I første omgang.

Uansett, si fra om det høres interessant ut

---

0 svar - trist
Sist endret av krystallkongen; 3. juni 2021 kl. 12:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Det finnes på ps4 og Xbox og? Vet du om det er cross platform?

Kunne tenke meg å prøve det, men jeg har for mange timer i kontorstolen hver dag, så jeg trenger et sofa spill!
Sitat av i_et_nøtteskall Vis innlegg
Det finnes på ps4 og Xbox og? Vet du om det er cross platform?

Kunne tenke meg å prøve det, men jeg har for mange timer i kontorstolen hver dag, så jeg trenger et sofa spill!
Vis hele sitatet...
Det er dessverre ikke cross platform.

Men det er utrolig fett, spesielt om du er fan av Elder Scrolls spillene
Jeg er stor fan av Skyrim, men klarte dessverre ikke å like ESO like mye.

Min bedre halvdel, derimot, spiller ESO natten lang når hun ikke studerer. Hun er level 863.

Hun ønsker også finne norske guilds for å øve mer på norsken sin. Har foreløpig kun engelske. Hun sier hun kan hjelpe deg med å levle opp om du ønsker. Gear farming, dungeons, etc.
Spiller eso daglig ja . Lvl 640 får se om jeg orker teams .spiller som regel solo , da jeg ikke orker alt masset over teamspeak

High elf necro
Warden
Nightblade
Og en annen jeg ikke husker atm
Sist endret av Sæd; 4. juni 2021 kl. 11:08.