Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Hadde det vært kjekt med et linker/spam forum?
Ja 38 77,55%
Nei 11 22,45%
Stemmegivere: 49. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  19 1370
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Synes det kunne vært greit med et forum der enn kunne poste diverse linker som nyheter og andre kule sider enn vil vise andre. Kunne kanskej modda forumet litt slik at det ikke vises på frontpagen og slik at folk ikke fikk post count for å poste der.
Kunne vært bedre hvis vi fikk samlet alle slike poster i et forum.
Det finnes en side der folk kan poste linker, men den blir jo så sjeldent brukt av folk + at det ikke er alle linkene som passer og paste der.

Og mens jeg er inne på forumer, er det noe vits i og ha chit chat forumet, det blir jo nesten aldri brukt...
fullstendig enig.. blir altfor mange 'heller-lite-interessante'-poster med linker til sider som både har vært postet på her før, og som somregel er gamle.
I totally agree
Mhmm.. that sounds nice!
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Trådstarter
Ser ut som om mange er enige ja. Da spørs det om de som er uenige er de som har det siste ordet da
Aber das ist ja noch ein gutes idee! Hab' nichts gegen ihr Idee
du har så rett z0py3r
Neeeei, synes dere ikke trafikken går for tregt her fra før? Det å oppmuntre folk til å poste enda mer shit gjør jo vondt verre!
Opprinnelig postet av tanteK
Aber das ist ja noch ein gutes idee! Hab' nichts gegen ihr Idee
Vis hele sitatet...
??Hva mener du (strøyk ganske glatt i tysk) ,
men jeg er veldig enig forslaget.
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av wiz
Neeeei, synes dere ikke trafikken går for tregt her fra før? Det å oppmuntre folk til å poste enda mer shit gjør jo vondt verre!
Vis hele sitatet...
Du har et godt poeng der ja...

Men tenkte ikke på det som ei oppfordring, bare enn plass å få alt av linker og slikt folk poster. De blir jo postet uansett.
kanskje det frister mindre å spamme om man vet at man ikke får post count for dem...? + at det ikke er like gøy å spamme et forum så det ikke er så mange som gidder å lese i...

(uttrykte meg kanskje litt uklart her, men det jeg mente var ihvertfall at et slikt forum ville få ned spammingen, siden spammingen ville havne i trashforumet istedenfor et annet mer attraktivt forum med postcount og masse lesere)


har stor tro på at dette vil funke og håper det blir gjennomført
Sist endret av cavey; 26. mars 2002 kl. 00:07.
Opprinnelig postet av cavey
kanskje det frister mindre å spamme om man vet at man ikke får post count for dem...? + at det ikke er like gøy å spamme et forum så det ikke er så mange som gidder å lese i...
Vis hele sitatet...
Men alle monner drar...
Synes det høres ut som en god ide med et eget http-forum, z0py3r. Istedenfor å la alle de kule linkene ligge spredd rundt på de forskjellige forumene som de gjør nå kan de samles på et sted.
Men ikke la det bli et spamme-forum.

Hvorfor man ikke skal få "post count" skjønner jeg ikke, poenget er vel å gjøre nFF til et sted på nettet man har lyst til å dra til, og da må man jo poste. Hvor mange poster man har betyr vel ikke så mye det er kvaliteten som teller.
@Wiz, det høres jo nesten ut som om du anbefaler folk ikke å poste(?)
det var vel ment at det ikke skulle vere post count på link forumet ... på den måten kan folk gjerne samle linkene sine i færre tråder/poster, istedenfor å spy ut 10 nye tråder hver gang de finner noen linker... mer oversiktlig blir det også!

i de andre forumene er det ofcourse post count... bare kjekt å få luket ut litt ikke-kvalitets poster... og ærlig talt,,, linker kan vere kjempenyttig... men jeg ser ikke på det som veldig stor bragd å copy/paste en url en tilfeldigvis snubla over...
Nei men så veldig mye større bragd er det jo ikke av meg å skrive denne posten her heller
Poenget er vel å gjøre nFF til et litt mer aktivt sted enn det er i dag og hvis nFF får seg et linkforum med "bra, nyttige, informative, eller helt ubrukelige linker sålenge de er underholdende osv" linker så vil det være med på å gjøre nFF til sted man har lyst til å surfe innom.

Sorry at jeg var litt svulstig akkurat nå
btw jeg mente også post count på link forumet.
en utmerket ide om jeg får si det. Det hadde vært riktig gildt hvis man kunne slippe slike lømmel poster som Bilbilder, Norge vant Curling gull og Pammela Dør på vanlig diskusjons forumet.
en utmerket ide om jeg får si det. Det hadde vært riktig gildt hvis man kunne slippe slike lømmel poster som Bilbilder, Norge vant Curling gull og Pammela Dør på vanlig diskusjons forumet.
Vis hele sitatet...
Dersom forumet blir invite only, (noe flertallet ser ut til å være for,) kommer vel kanskje det til å løse dette problemet.
▼ ... over en uke senere ... ▼
kansje folk har sagt det før men jeg er enig...