Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 960
Kan ikke uttale meg om multiplayer, men singleplayer mode er banebrytende på mange måter. Hadde vært enda mer komplett hvis de hadde kombinert enkelte elementer fra Max Payne. (ikke tredjepersons vinklen!)

Men en ting: Jeg trenger hjelp med brettet der man skal infiltrere en togstasjon; jeg kommer meg bare ikke forbi MG'en som er ved siden av det søkelyset etter tunnellen !
Prøv å unngå å gå i søkelyset, så skulle d gå greit.

Går du i søkelyset er helvete løs

[Hmm litt trøtt, trokke jeg veit helt hvor du er når du sier
MG etter tunnelen, men sniper rifla er bra til sånne ting
hvis ikke d hjelper kan du jo prøve å "blåse" bort pæra]
Sist endret av |Stress|; 16. februar 2002 kl. 00:47.
Hm, skyter jeg pæra så blir jeg gjennomhullet etterhvert. Står jeg å lurer så kommer den vakta på bakken mot meg og prøver jeg å løpe utenfor søkelyset, blir jeg oppdaget da også
Better than thou.
Prøv å løpe langs alle veggene og slikt. Og gjør det i bursts på en måte. Skulle vel funke passelig fint. Har ikke kommet så langt, så jeg vet ikke. Har bare spillt tom. andre mission.
ganske enkelt (gjorde det nettopp selv). Først knuser du lampa (med sniper). Så går du litt fram (fortsatt med sniper). Kort tid etterpå kommer det fram en fyr der oppe, som springer bort til mitraljøsen, og begynner å pepre deg. Da drar du ganske enkelt snipern og gir ham et skalleskudd.
det finnes ikke mye som er mere avslørende en hvis pære blir skutt.
Jeg prøvde litt og gjorde det på denne måten:

Når vakten der nede nådde bensin tønnene på den "verandaen" han går på, skøt jeg dem. (litt mer fancy en bare å snipe )
Deretter løp jeg langs fjellveggen når søkelyset var rettet et annet sted, løp inn i huset, gjorde kort prosess med vaktene og ga soldaten med MG'en ett riktig fortjent headshot...
jeg hadde aldri noe problem med spillet. runda hele paa under 2 dager... brukte sniper mye though
Opprinnelig postet av Camv
jeg hadde aldri noe problem med spillet. runda hele paa under 2 dager... brukte sniper mye though
Vis hele sitatet...
difficulty: easy
chick.
Opprinnelig postet av Defekt


difficulty: easy
chick.
Vis hele sitatet...