Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  404 88874
<?=getUserTitle()?>
På jobben min får jeg alt av PC utstyr til innkjøpspris.
Jobber på en lokal PC-sjappe, mest som webutvikler for kundene som ønsker en nettside.
Cheez Doodles
Osteper's Avatar
Får boller og pølser og annet ferskvarer som blir igjen fra Esso på kvelden.
Elektroingeniør
-Gratis mobil, mobilbruk.
-Gratis internett hjemme.
-Skade-, uføre- og dødsforsikring
-Automasjonsutstyr til innkjøpspris...
-Laptop. Er til jobb, men de som ikke har pc hjemme slenger den i PC veske og bruker den hjemme.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Bumper denne da jeg gjerne vil høre mer fra folk

Jeg jobber fortiden som lærling i nordsjøen, har gode forsikringer, feriehytter, rabatterer på diverse sportsbutikker etc.
Også en del goder gjennom fagforeningen

Har også tilgang på verksted med det meste av utstyr 24/7
Sist endret av hotline; 1. februar 2013 kl. 09:41.
Shell-7Eleven; litt rabatt på noen varer, men fordi noen misbrukte systemet med å spise pølser og slikt som var klare til å kastes, så må vi kaste alt uansett.
IKT-Lærling: Får tatt med utstyr hjem for testing eller bruk.
Jobber i bank. Får en god del goder, de mest gunstige er:
Lån til 1% under bankens beste rente
Betalt videreutdanning/lederutdanning (masternivå)
35 timers uker fra mai - august
Ekstra betalte fridager i forb. med flytting, jul, giftemål etc.
Gratis forsikringer
Gunstige betingelser på alle banktjenester
Hytteleie med 15 eiendommer i inn- og utland
Haugevis av gratis treningstilbud, inkl. gratis medlemskap på av norges største treningssentere
+++
Automatiker:
-Gratis tlf
-Gratis bærbar
-Tilgang til verksted 24/7.
-Tilgang til stor verkstedshall 24/7 om jeg skal skru bil, eller sveise sammen noe kult.
-Helt fritt spillerom, gjør hva jeg vil når jeg vil, bare oppgaven blir fullført til riktig tid kan jeg godt sitte å se film eller spille når jeg vil.
-Gratis mat i kantinen på jobb.
-Mange kurs i året som jobben sponser.
-Ekstremt god forsikring hos sykehus og innbo forsikring.
-Gratis treningssenter.
marilize legajuana
Broiler's Avatar
Coop Bygg:
  • Ekstremt dårlig pc
  • 2/0.1 bredbånd
  • Alt til innkjøpspris
  • Gratis maggot til isfiske
  • 2 kunder i timen resulterer fort i mye sløving (gode?)
Ingeniør Byggautomasjon, de mest gunstige:

- Gratis valgfri telefon
- Telefon utgifter dekt
- Dekt internett hjemme (fiber om mulig)
- Gratis abonnement hos valgfri treningskjede
- Kjøregodtgjørelse til/fra jobb
- Gratis bærbar

+++
Sist endret av Ronso; 1. februar 2013 kl. 11:25.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Gratis ca 15k+++ i mnd får jeg av min jobb!
Not a real gamer
retovio's Avatar
jobber på rema og får gratis pose også tilgang på stor butikk på søndager
Jobbet som telefon selger (Forferdelig jobb....)

- Gratis lunsj
- Provisjon på alle salg
- fast lønn på 70 kr


Det var alt...
Sist endret av Passe fjern; 7. mars 2013 kl. 08:32.
Får gratis kaffe, og litt frukt, har ikke noen andre goder.
Tjener 170kr timen. Jobber innen IT.
Sist endret av drinkalone; 7. mars 2013 kl. 09:01.
Sitat av zoil Vis innlegg
Fri bruk av firmabil
Tilgang på det meste av verktøy til eget bruk
Får en del elektriske brødvarer gratis av firmaet
Kan velge og vrake i arbeidsklær, og fritidsklær som firmaet betaler for.
Får en sinnsyk rabatt på elektrisk utstyr (fra grossist vell og merke) om jeg skal bygge eget hus.
Fri tilgang på kaffe (Får statoilkopp hvert år av firma )
Fikk velge hvilken som helst telefon jeg måtte ønske meg
Fikk bærbar PC
Fikk 42" LCD tv
Telefongodtgjørelse
Vis hele sitatet...
Får en del elektriske brødvarer gratis av firmaet
Elektriske brødvarer?
Sitat av Lemoop Vis innlegg
Får en del elektriske brødvarer gratis av firmaet
Elektriske brødvarer?
Vis hele sitatet...
Hahaha. Herlig.
Får brød, boller, kaker og andre baker varer. Jobber i bakeri.
Jobber på Fiskeriet

-gratis kaffe fra kaffemaskin
-gratis gourmet personalmat
-40% på alt, inkludert øl i baren
Lærling som IKT-Driftstekninker

Iphone 5+Abb.
Fleksitid
200 kr mnd. Spis så mye du vill i kantina hver dag.
Verneutstyr
Jakker
Genser
Luer
Diverse datarelaterte utstyr
Firmahytter til gunstige priser rundt om i landet
Tilgang på Verksted 24/7 inkl. Truck og diverse om man har truck sertifikatet
Røyke/Kaffe pauser når man vill. innen rimelighetens grenser selvfølgelig
Når jeg venter kan jeg sitte på Facebook, Spille, se film eller hva en du vill
Diverse brus osv. som bedriften kjøper inn i diverse anld.
Gratis Kaffe/Kakao/Vann/Te
Lov til og snuse
Tilgang på CD'er/DvD'er/Minnepenner og gratis BackUp
Firma events, Konserter, Julebord, blåturer, sykkelritt, you name it
Og sikker mye mer som jeg ikke kommer på i farten
Sitat av Gloss Vis innlegg
Jobber på Fiskeriet

-gratis kaffe fra kaffemaskin
-gratis gourmet personalmat
-40% på alt, inkludert øl i baren
Vis hele sitatet...
hm.. do i know you..?
Hvilken avdeling jobber du på?
Telemontør på bygda. (Stort område)
- Ingen reiseutgifter. Har firmabil hjemme, og starter dagen hjemmefra
- Ettersom bilen er hjemme, så har jeg tilgang på masse verktøy.
- Gratis mobilt bredbånd
helejobb i butikk.
-får skolebrød i matpausa
-30% avslag på det meste i butikken
-kaffe, melk, juice, sjokolade, nøtter frukt osv på pauserommet.
-dyre julegaver
noen som jobber som bilselger ?
hvilke goder får man der ?
Oppdrettsanlegg.

Goder:

- 300kr dagen for å handle mat å alt annet god saker på firmat sitt regning.
- Røyke/snuse når som helst på døgnet.
- Gratis laks
- Friluft og godt fysisk arbeid
- Sitte på ræva å spise mat halve dagen.
- Helge tillegg
- Kjøre truck ulovlig
- Botillegg på 2500 annen hver uke (hvis jeg bor på basen).
- Ingen sjef som står å gnæl meg i trynet

Og en lønn på ca 1500.- dagen, med overtid kan det fort bli over 2 tusen.
Jobbet nyttårsaften med 6timers overtid + 10timers arbeidsdag med helligdag tillegg, det en god del penger
Jobber på ett spisested.
- Gratis mat(alt fra smørbrød til filet mignon)
- Gratis brus, kaffe o.l
- 50% på alkohol
- Firma telefon og abonnement
Bra pensjonsordning og forsikring.
Betalt videreutdanning. Skal studere 50% neste år, med full lønn!
kunne røyke når jeg vil, omtrent + at jobben min gir god trening. arbeide i parkeringshus, gotta love it <3
- Kjøre bil hele dagen (7,5 timer, 165 kr/t)
- Har 1 ventetid på ferge hvor jeg drar hjem og surfer på datan
- Betalt 30 min matpause (da regnes ikke ventetiden som matpause) Totalt 2 timer betalt "matpause"
- Sjefen besøker arbeidsplassen 2 ganger i året, så har frie tøyler til å gjøre hva jeg vil, så lenge jobben blir gjort
- Jobbtelefon
- Gratis kaffe
- Gratis arbeidsklær, vernesko etc.
- Røyke, snuse osv. i bilen
- Får se fin natur
- Ekstremt chill jobb i forhold til hvor lite man jobber og hvor mye man får betalt
ttj
Trip Time Journey
ttj's Avatar
Selvstendig næringsdrivende frilanser.
+ Skattefrie penger
har fri mobil
nettbrett med abbonoment
innkjøpspris på utstyr
gratis transport til jobb (har med bil hjem) hadde tidligere god tilgang på firmabil og, helt til skattefuten ble hissig.
kaffe for de som vil de
lunch de dagene jeg spiser på kontoret om jeg vil
Sitat av Lunat1c Vis innlegg
- Kjøre bil hele dagen (7,5 timer, 165 kr/t)
- Har 1 ventetid på ferge hvor jeg drar hjem og surfer på datan
- Betalt 30 min matpause (da regnes ikke ventetiden som matpause) Totalt 2 timer betalt "matpause"
- Sjefen besøker arbeidsplassen 2 ganger i året, så har frie tøyler til å gjøre hva jeg vil, så lenge jobben blir gjort
- Jobbtelefon
- Gratis kaffe
- Gratis arbeidsklær, vernesko etc.
- Røyke, snuse osv. i bilen
- Får se fin natur
- Ekstremt chill jobb i forhold til hvor lite man jobber og hvor mye man får betalt
Vis hele sitatet...
Hva jobber du som?
Jeg er arbeidsgiver så jeg får ikke noe gratis, bortsett fra Avisa som innimellom dumper ned i postkassa.

Men mine 2 Ansatte har:

Gratis kaffe
Kan røyke og snuse akkurat når det passer dem innen rimlighetens grenser
Mobil
PC
Varme og Lys

Driver innen konsulent tjenester.
Arbeidsløs atm., men fikk dette fra forrige jobben:
Arbeidsbil som jeg kunne bruke på fritiden.
Værneklær (Bukse, jakke og sko)
Gratis frukt.
Og generelt godt betalt.

Industriarbeider/maskinoperatør

Arbeidsløs atm., men fikk dette fra forrige jobben:
Arbeidsbil som jeg kunne bruke på fritiden.
Værneklær (Bukse, jakke og sko)
Gratis frukt.
Og generelt godt betalt.

Industriarbeider/maskinoperatør
▼ ... flere år senere ... ▼
Mobilabonnement til sterkt redusert pris
Fri tilgang til VG/Dagbladet/Aftenposten
Gratis kaffe hos alle Narvesen i Norge
Gratis mat i kantine
Sterkt redusert pris ved kjøp av ny mobiltelefon
Gratis tilgang til treningssenter
Gratis AirPods + annet tilbehør til mobil
Gratis reparasjon av ødelagt mobil
Gratis frukt og kaffe/te/mineralvann på jobb
Har fått påkostet en heftig videreutdanning imot at jeg har "binding" i 2 år i dette firmaet, gratis truckførerkurs, gratis stroppe og løfte samt kran bruker kurs, gratis varmearbeider kurs, altså kurs som kan være gull og ha med videre på evt nye jobbsøknader.

Ekstra tillegg på fagarbeider lønn for ekstra kompetanser og oppgaver man gjør / har

kan kjøpe div spesielt verktøy og større mengder forbruksmateriell/lakk til veldig gode rabatter, vi kan ta med oss mindre mengder forbruksmateriell/lakk hjem gratis.

tilgang til og bruke verksted, sandblåser hall og klima kontrollerte lakk kabiner. Om lakk hallen er ledig på kvelden eller i helgene.
Så det er mulig å reparere bil inne i verksted eller få gjort diverse lakkeringsjobber for familie og venner uten at det koster dem titusenvis
Temmelig gull når man attpåtil er så sær at man leker litt med motivlakkering og leker litt med forskjellig lakkeringsprosjekt og teknikker på fritiden som en hobby

Og ja... samboer er drit lei at jeg tar med jobben hjem og at hobbyen min stort sett er jobben min..
coop exstra. får rabatter. mange ganger gratis varer som ligger på pause rommet. får ofte noe gratis i varmedisken i pausen. får lov å snuse. bor rett ved jobben. helt grei lønn.
Kunderådgiver bilbransjen.
Fri tilgang verksted/vaskehall.
50 prosent rabatt på olje + dekk.
35 prosent rabatt på deler.

Bonuser.

Låne demobiler av og til
Blikkenslager
-Firmabil
-Verksted jeg kan lage en god del forskjellig.
Sommerjobb på psykiatrisk akkutmottak:

-Fri tilgang til antibac
-Blir drapstruet minst en gang i uka
-Gratis kaffe
-Kan testes for COVID på jobben.

stort sett ganske fornøyd
Sitat av Marlboro666 Vis innlegg
Sommerjobb på psykiatrisk akkutmottak:

-Fri tilgang til antibac
-Blir drapstruet minst en gang i uka
-Gratis kaffe
-Kan testes for COVID på jobben.

stort sett ganske fornøyd
Vis hele sitatet...
Sprit, kaffe og drapstrusler... Så bortsett fra COVID-testinga, så er det ingen relevante forskjeller mellom et psykiatrisk akuttmottak og et utdrikningslag i Nord-Trøndelag?
Produksjonstekniker
Gratis arbeidsklær, vernesko, jakke og bukse
Gratis kaffeautomat
Tilgang til verksted
Truckførerkurs
Pause når jeg vil hvis jeg trenger det,
30 min betalt matpause
Gode arbeidstimer
Sitat av Myoxocephalus Vis innlegg
Sprit, kaffe og drapstrusler... Så bortsett fra COVID-testinga, så er det ingen relevante forskjeller mellom et psykiatrisk akuttmottak og et utdrikningslag i Nord-Trøndelag?
Vis hele sitatet...
Personlig har jeg en funksjonalistisk forståelse av det, altså det syn at Nord-Trønderlag er en psykiatrisk avdeling, men det finnes de som hevder at dette standpunktet bare henger sammen så lenge man ignorerer det som befinner seg enda lenger nord, blant fagfolk kjent som den relativistiske tilnærmingen.
Nice comeback. På en tidligere arbeidsplass fikk vi jobbe uten overtidsbetaling og som bonus fikk vi gjøre alt arbeid i strid med arbeidsmiljøloven, hms og uten sikring og ting som bare var tøys ifølge sjefen. Jobbet med slitent materiell og vi fikk ofte jobbe mye lengre enn planlagt på fredagen fordi sjefen ikke hadde klart å administrere oppgavene i løpet av uken. Flott for de som hadde et troll gående hjemme så slapp de å høre på en sur kone hele helgen. Ble ofte så sene kvelder å fredagen av kun de aller seigeste trollene ville klart å holde på raseriet til mannen kom hjem 7 timer etter at middagen skulle vært fortært.
- Grei lønn
- Får være ute i stor fysisk aktivitet hver dag
- Møte mye interessante og hyggelige folk
- 300-400 kroner i pant hver dag
- Får mye godteri i gaver
- Se og være over hele halvøya hver uke. Alltid en forandring i sceneri

Jobber som søppelmann og stortrives med det ��
Sitat av _abc_ Vis innlegg
Nice comeback. På en tidligere arbeidsplass fikk vi jobbe uten overtidsbetaling og som bonus fikk vi gjøre alt arbeid i strid med arbeidsmiljøloven, hms og uten sikring og ting som bare var tøys ifølge sjefen. Jobbet med slitent materiell og vi fikk ofte jobbe mye lengre enn planlagt på fredagen fordi sjefen ikke hadde klart å administrere oppgavene i løpet av uken. Flott for de som hadde et troll gående hjemme så slapp de å høre på en sur kone hele helgen. Ble ofte så sene kvelder å fredagen av kun de aller seigeste trollene ville klart å holde på raseriet til mannen kom hjem 7 timer etter at middagen skulle vært fortært.
Vis hele sitatet...
Jeg måtte bare le, når jeg så denne posten. Ikke at jeg synes den situasjonen du var i, var så morsom, men heller den syrligheten du beskriver dette arbeidsforholdet med. Bra du kom deg vekk.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
på en ungdomsskole. Kan plukke med seg det meste man vil av bøker og skrivesaker. Eldre laptopper, padder, mus og tastatur. Ingen har oversikt og alt blir liggende i en haug på et lager til slutt. Når neste oppgradering skjer, eller en idiot i administrasjonen plutselig blir frelst av et nytt produkt fra et kurs så kastes det fullt brukbart, tre-fire år gammelt data utstyr for flere hundre tusen.
Si at man i et teoretisk scenario fikk oppgave å kaste noen hundre laptopper og stabler de inn i bilen. Men istedet for å kjøre på dynga så kjører man hjem. Noen ideer for hva man kan gjøre med de? Hvor kan de sendes for at noen skal få nytte av det. Fattig barn i Afrika elns. Gjerne nærmere. Er det egentlig noe verdi i de eller er det min egen sosialistiske nissepsykose?
Sist endret av Bothrops; 20. juli 2020 kl. 03:49.
Sitat av Bothrops Vis innlegg
på en ungdomsskole. Kan plukke med seg det meste man vil av bøker og skrivesaker. Eldre laptopper, padder, mus og tastatur. Ingen har oversikt og alt blir liggende i en haug på et lager til slutt. Når neste oppgradering skjer, eller en idiot i administrasjonen plutselig blir frelst av et nytt produkt fra et kurs så kastes det fullt brukbart, tre-fire år gammelt data utstyr for flere hundre tusen.
Si at man i et teoretisk scenario fikk oppgave å kaste noen hundre laptopper og stabler de inn i bilen. Men istedet for å kjøre på dynga så kjører man hjem. Noen ideer for hva man kan gjøre med de? Hvor kan de sendes for at noen skal få nytte av det. Fattig barn i Afrika elns. Gjerne nærmere. Er det egentlig noe verdi i de eller er det min egen sosialistiske nissepsykose?
Vis hele sitatet...
Ta kontakt med organisasjoner soml lær kidsa koding.
Sitat av Bothrops Vis innlegg
på en ungdomsskole. Kan plukke med seg det meste man vil av bøker og skrivesaker. Eldre laptopper, padder, mus og tastatur. Ingen har oversikt og alt blir liggende i en haug på et lager til slutt. Når neste oppgradering skjer, eller en idiot i administrasjonen plutselig blir frelst av et nytt produkt fra et kurs så kastes det fullt brukbart, tre-fire år gammelt data utstyr for flere hundre tusen.
Vis hele sitatet...
Ungdomsskole der jeg jobber får man skrive pinlig noyaktig kontrakt over hver låne-pc man "låner". Utgått utstyr kan man eventuelt få kjope. Men da går det ut mail til alle ansatte så alle har mulighet aa legge bud ved interesse.
SammeFaenGårNokGreit
Absurd's Avatar
Når jeg jobbet på ringnes så fikk vi drikke så mye gratis brus og energidrikker vi ville når vi var inne på dems områder. var ikke lov til å ta med ut.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Gratis kaffe (finnes det fortsatt bedrifter som ikke gir ut dette gratis?), te, kantine etc.. Feriehytter innad i Norge og utland (både kalde og varme klima), gratis parkering på alle landets lufthavner, sikkerhetsslusen for ansatte (antar den går fortere enn den vanlig fast track), diverse rabatter på lufthavnene samt rabatter hos andre bedrifter (hovedsaklig relatert til luftfarten, men også rare bedrifter som treningssenter etc), massevis av kursing i utlandet hvis vi ønsker det selv (bare å melde seg på, legge ut og få tilbakebetalt, må ikke godkjennes av noen en gang). Plenty med enterprise server- og nettverkshardware når supportavtaler utløper og nye generasjoner taes i bruk (alternativet er sykt nok å betale noen for å skrote det) hvis man har plass/strømkurser hjemme til mer enn man allerede har.. Tidligere var vel Statens Pensjonskasse noe vi så på som en fordel (nå er vel boligrenta utrolig lav for alle?)

Grei lønn er vel ikke en perk/fordel i den forstand, men ser andre nevner det, så må vel nesten også inkludere det. Sånn sett er det vel en fordel at man har i kontrakten at Forsvaret ikke kan kalle oss inn i krig etc (fordi jobben er viktigere enn hva faen Forsvaret skulle ha brukt oss til)..
Sist endret av bashfoo; 31. juli 2020 kl. 22:01.
NSB: Kakao