Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  78 37439
Må få si at d r ingenting som slår Gøteborgs Rape, når det gjelder posjon. Løs er det nok skruf sterk som herjer, med plastelina RL rett bak. Dere burde for all del ikke satse på å bestille over nettet... Kjenner en som prøvde både northerner.com og websnus.com northerner var tørr som F*** og websnus ble det no tull med i tollen og tårnet havna på nesten 600.- .. Har en kompis som kommer hjem fra sverige om 2 dager med en stock Gøteborg pors.... Syns virkelig at alle burde satse på svinesund eller leve med norske priser....
Velkommen til nFF!

Håper du skjønner at dette er en nesten halvt år gammel tråd, ikke forvent noe videreføring av diskusjonen!
Sist endret av Mercury; 28. juni 2006 kl. 18:48.
Går bra så lenge man handler max 5 esker i slengen på websnus.com.

Kode

skrevet av :langnesi 
noen som vet om best før datoen på snus har noe å si?
Så vidt jeg vet kan man fryse ned snusen, da tørker den ikke inn og vil heller ikke gå ut på dato....
Jo, den blir tørr av at den ligger i fryseren... 4-8 grader er best.
så psygt. nesten på høyde med galdhøpigen (PS ikke den danske
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Hva smaker petterøes blå?
det er bare og ta postoppkrav.. egentlig må man være 18 for og i det hele tatt hente en pakke med postoppkrav. men jeg jobber i en butikk med post så det skal gå helt fint. har blandtannet kjøpt kniver,nunchaku osv som også er 18'års grense på via postoppkrav :P lykke til
Til devu og original, dette er en 2 år gammel tråd og det er ett halvt år siden sist noen skrev noe. Jeg tror (og håper) han vet det han trenger å vite nå.
En kompis av meg bestilte snus fra websnus.com, men etter noen dager eller uker fikk han beskjed om at snusen lå i tollen og når han betalte jevelskapen ble prisen på snusen over 100 kroner boksen :O
Noen som har prøvd denne? :

Offroad Wintergreen

Bestilte 10 bokser av den og håper det kommer fram uten di store påkostninger av avgifter.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Finnes det noen butikker på nettet som selger snus med postoppkrav?
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av Fase^
langnesi: alle best for datoer har noe å si. Eneste er at snusen kan være tørr eller blir fort tørr når du åpner den. Bortsett fra det er det ikke noe farlig.
Vis hele sitatet...
Ikke alle "Best Foer"datoer har noe aa si. Loven sier at man ikke har lov til aa sette en dato som er senere enn et aar etter pakkedato. Eller produksjonsdato. Bare ta en titt paa hermetikk eller frokostblandinger.
19.........bokstaver
bavarai's Avatar
Jeg får vondt i hjertet mitt av og se folk bumpe tråder som er fra 2005.
Sitat av r33l
Synd at det bare var skruf, den er ikke så god som generalen
Vis hele sitatet...
Skurff knuser seriøst general!
Jeg får det godt inni meg, når dem ikke lager en ny tråd om noe som allerede finnes

Det finnes mange forskjellige "butikker" på nettet som lar deg kjøpe snus!

prøv å google det(http://www.google.no/search?hl=no&q=...%A5+nett&meta=) evnt les hele denne tråden, så er jeg sikker på du finner en bra site!


Når det er sagt, håper jeg for din del at du ikke befinner deg i Norge, da dette vil mest sannsynlig koste deg mer enn hva snusen koster opprinnelig i Norge!

Har faktisk selv ringt til tollvesenet og forhørt meg, da jeg lurte på akkurat det samme. Og om man bruker litt logikk, selvfølgelig er det ikke billigere å kjøpe snusen over internett! Da hadde jo alle gjort det!

God Jul
dra til en utlening i by'n de dritter i hvor gammel du er selger deg det du vil schpaa ikke sant :P
Sitat av Cappuman
Skurff knuser seriøst general!
Vis hele sitatet...
det heiter skruf. tard.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Veit at dette er en gammel tråd men bare for opplysning for alle som er nye som snusere...

Snus kjøpt på nettet kan ofte være dyrere en og kjøpe det i norge...har opplevd begge deler at det var billigere og dyrere.. Dere som sier " stikk til en utlening i byen og kjøp" for all del ikke gjør dette... Det koster vanligvis 10 kroner mer en vanlig i norge... da gjør du heller sånn som jeg gjør spør en kompis som er 18 om han kan kjøpe for deg i sverige når han skal smugle... så istedenfor og betale 540 kr for en stokk med skruf sterk portion, så betaler jeg 335... hvis dere ikke har muligheten til dette bestiller dere et legg eller låner et.. Photo-Id.co.uk hvis noen er interisert..
Man må ha kredittkort for å handle snus over nette men det lønner seg like mye som å kjøre i Norge. Det kommer toll på hver boks man sender og tollen kommer på så mye at det blir det samme som å kjøpe snus i Norge!
▼ ... over et år senere ... ▼
Bestiller jeg til under 200 kr, så kan det hende jeg slepper pes med tollen right?

Noen som vet hva leveringstiden er?
Du kan ikke innføre snus fra utlandet. Ble vel ulovlig i fjor.
Når skjedde dette?

Har nå hatt med meg snus fra Sverige i år jeg.
Typisk det, nå som jeg faktisk fant en side..
Sitat av Az0g Vis innlegg
Når skjedde dette?

Har nå hatt med meg snus fra Sverige i år jeg.
Vis hele sitatet...
Du kan ha med deg ja.. Men ikke innføre via Posten, altså få det tilsendt..
Sitat av TurboOlsen Vis innlegg
Du kan ha med deg ja.. Men ikke innføre via Posten, altså få det tilsendt..
Vis hele sitatet...
Noen kilder?
Sitat av Geitebolle Vis innlegg
Noen kilder?
Vis hele sitatet...
Sitat av Toll.no
Hvilke varer er forbudt å importere til Norge?
Det er en rekke varer du ikke kan importere til Norge uten spesiell tillatelse.


Eksempler på noen varer det er forbudt å importere:

Tobakksvarer (se Helsedirektoratets nettsider)
Legemidler (se Legemiddelverkets nettsider)
Våpen (se Politidirektoratets nettsider)
Planter (se Mattilsynets nettsider)
Dyr (se Mattilsynets nettsider)
Matvarer/næringsmidler (se Mattilsynets nettsider)


For mer informasjon om reglene om de enkelte varer ber vi deg kontakte den instans som har ansvar for regelverket knyttet til varen.

Listen over forbudte varer er ikke fullstendig. Er du i tvil om du trenger en spesiell tillatelse for å importere varen du har kjøpt, kan du kontakte Tollvesenet.
Vis hele sitatet...
Les også på Helsedirektoratet sine internettsider.

Se også denne linken: http://www.nrk.no/programmer/tv/fbi/1.6747790
www.buysnus.com er en veldig bra og billig side, du må bere 18 for og hente varen, ja
men tingen er att det blir fort dyrt når toll kommer inn i bildet ( og der er 28% av vare prisen over 200 )
Det er per dags dato ulovlig å bestille snus via nett
Sist endret av clarionify; 28. mars 2010 kl. 05:59.