Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  28 4004
Da er det på tide og komme seg inn på www.partyticket.net og sette seg i kø. Bilettsalget skal visstnok begynne 1.desember 15:00, men det blir sikkert noen serverkræsj i år og .

Post her om dere skal være med a!

For Planlegging og seating se på Nichotin sin tråd .

Ser frem til og treffe dere i år, rakk ikke det i fjor!

Mvh

Knut


(Flytt gjerne på tråden om den ble lagt feil.)
Sist endret av MagicalTrevor; 27. november 2007 kl. 09:44.
Skal nok være med, men er ikke riktig sikker på om jeg skal seate meg med dere, skal snakke med gutta, for det hadde vært litt morro da...

Anyways, vi sees vel på Tg i år =)
Jeg satser/håper/tror at økonomien går i orden til påske, så jeg har i hvert fall slengt meg med i køen.
Bare fordi det går ann å drømme (helvete at TG er så langt unna) så signer jeg meg opp.
Like greit at flest mulig nFF-folk signer opp uansett om de skal eller ei, siden man får kjøpt fem billetter skal ingen trenge å måtte stresse for å få tak i billetter med bittelitt koordinasjon.
Gleder meg til Gathering nå ass blir første gangen i år pluss at jeg får ny datamaskin
Hva er dette lotteriet? Har aldri skjønt dette

Får vel dra med meg drittpcen og dra i år også da Selvom det er et helvettes pengeforbruk de 4-5 dagene..
Det er et kø-system som gir deg beskjed på mail når det er din tur til å handle billetter i shoppen. Dermed slipper de 10000 nerder som hamrer ned servern når billettene slippes.

Jeg har plassert meg i kø og håper folk her gjør det samme så vi har litt buffer hvis noen skulle være uheldige å ikke få.

De tidligere årene har det uansett vært et knippe billetter igjen mot arrangementet, men lønner seg å ha billetter tidlig så man også får velge plasser tidlig.
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Har akkurat funnet ut at jeg skal på TG dette året også og i tillegg blir det ny PC på meg. Kommer dog ikke til å sitte på nFF rekka, da vi skal være bortimot 15 stk. med ramt anlegg på hyllene, men får se om jeg tør titte innom. Flaks ingen her inne vet hvordan jeg ser ut
Everyone loves
MagicalTrevor's Avatar
Trådstarter
Irriterer meg litt at bilett prisen i år er 837,-KR.

Men jaja, Drar så lenge prisen ikke overstiger 1000. :-)

I fjor kostet TG 640KR.
Sist endret av MagicalTrevor; 3. desember 2007 kl. 10:02.
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
Kjiipt at prisen gikk opp ja. Men sånn er det. Betaler gjerne det for å dra jeg :P

Men lotteriet er noe dritt... I fjor ble jeg 1500+, i år endte jeg opp på 1705
Very Important Pyrotechnician
Brainiac's Avatar
Hva var prisen ifjor da?
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
710kr i fjor. *23tegn*
Everyone loves
MagicalTrevor's Avatar
Trådstarter
Jeg ga kun 640 for min billett i fjor, Kjøpte du uten KANDU medlemskap da eller Sticky?
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
Da regner jeg med det. Kanskje jeg bare husker feil, godt mulig det :P
Vil bare si at jeg har mulighet for å skaffe 5 billetter innen 55 timer.
De koster 1000kr+37kr for de uten KANDU-medlemskap.
800kr+37kr for de med medlemskap.

Skulle gjerne likt å møte mange her irl(!), men TG frister ikke så veldig=/

Edit: Send gjerne en PM, så kan vi se hva vi får ordna.
Sist endret av hedningen; 6. desember 2007 kl. 13:26.
Det er ikke det at billettprisen i seg selv har gått så sinnsykt mye opp, det er det at vi i år må betale merverdiavgift. La politikerne, ikke TG, brenne i helvete for det der.
haha, jeg er forrerst i køen å blokker:P Pass på at ingen tar rad 66 sete 68 når det starter haha har sitti der i 2 år nå :P
Everyone loves
MagicalTrevor's Avatar
Trådstarter
Har nFF pleid og sitte på en spesifikk rad? Har tenkt til og prøve og seate oss nær dere i år
Avgifter er fint! =)

Jeg har betalt nå, og vi er seatet. Dette skal bli morsomt!
Betalt og seatet jeg også
Sitat av Nichotin
Det er ikke det at billettprisen i seg selv har gått så sinnsykt mye opp, det er det at vi i år må betale merverdiavgift. La politikerne, ikke TG, brenne i helvete for det der.
Vis hele sitatet...
Nå er det jo slik at The Gathering i mange år har prøvd og blitt definert som kulturarrangement som i seg selv innebærer momsplikt. Så dette har de vært fult vitende om. Det positive er jo at de nå kan få direkte statsstøtte. Så politikerbrenning ser jeg ikke helt nødvendigheten av. ikke tg-crew heller. Spesielt nå som jeg både er tg-crew og politiker. :P
Sitat av stiansj
Spesielt nå som jeg både er tg-crew og politiker. :P
Vis hele sitatet...

Hvor sa du du skulle sitte sa du?

Neida bare tuller, håper TG blir fett iår, MCTrevor ere som plasserer meg i år så ender vel opp ved nFF.
Jeg sitter vel på crew-området samt i desken når jeg er på vakt tenker jeg Jadda. TG er knall hvert enete år det. Iallefall har det vært det for meg siden 2001.
Sitat av ChrisMafak
haha, jeg er forrerst i køen å blokker:P Pass på at ingen tar rad 66 sete 68 når det starter haha har sitti der i 2 år nå :P
Vis hele sitatet...
idiot...


men hvordan har dere klart å velge seter så tidlig?
får vi mail når det er vår tur?
Får jo ikke seata så tidlig?? Hvordan er det mulig å seate så tidlig før alle de andre som har store grupper? Tror noen har misforstått det med "seating" :P
▼ ... over en uke senere ... ▼
Litt offtopic, men hvordan er det for meg å ta med et bittelite kjøleskap?
Altså snakk om et lite et som man ikke får en halvliter brusflaske i en gang. Var på TG05 hvor det var litt kjedelig med svett ost og varm skinke.

Ser det står på TG sine sider at jeg ikke "trenger" kjøleskap, men blir jeg "skutt" om jeg tar med mitt lille?
Sitat av dico
Litt offtopic, men hvordan er det for meg å ta med et bittelite kjøleskap?
Altså snakk om et lite et som man ikke får en halvliter brusflaske i en gang. Var på TG05 hvor det var litt kjedelig med svett ost og varm skinke.

Ser det står på TG sine sider at jeg ikke "trenger" kjøleskap, men blir jeg "skutt" om jeg tar med mitt lille?
Vis hele sitatet...
Er ikke lov med elektriske artikler som kjøleskap og vannkoker osv.
Du blir mest sannsynelig fratatt tinga hvis du bruker dem.
Du kan ta med deg kjølebag da, og bytte elementer på TG.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av Raymond
Du kan ta med deg kjølebag da, og bytte elementer på TG.
Vis hele sitatet...
Lett jeg skal gjøre det a!