Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 419
Jeg har sletta mp3 drivern til creative vision:M og alt annet programvare, men nå har jeg ikke cd'en til alle de programma og driverne mere.. Så jeg får ikke lagt innpå sanger. Går det ann uten å bruke cd'en som fulgte med?
Ingen av programmene jeg lasta ned der har funka :/ Prøvd før.
Hva hjelper det for?
Sitat av pilleknaskern
Ingen av programmene jeg lasta ned der har funka :/ Prøvd før.
Vis hele sitatet...
Det hadde også vært en ide å skrive _hvorfor_ det ikke fungerte, og ikke bare "nei, det funka ikke gitt". Ellers kan du vel prøve å google det. Men det skal ligge på creative sine hjemmesider.

Og til din siste kommentar: Herregud da, les i det minste tittelen på siden og hva Raze skrev!
Sist endret av Gisse; 27. september 2007 kl. 21:03.
Vet ikke hvorfor det ikke funka. Når jeg skulle innstalere det, kom det opp en feilmelding om et eller annet.
Når man får en feilmelding, bør man som oftest lese hva den sier, og ikke lukke den mentale rullegardinen. Les feilmeldingen (eller post den her), og se hva du kan gjøre med det. Kanskje du har lastet ned en driver til et annet OS enn det du har. Eller kanskje du bare fikk en advarsel.
Driver å laster ned hele cd'en nå Leste feilmldina, men husker ikke hva det sto. Orker ikke innstalere (prøve iallfall) på nytt igjenn for å sjekke den.