Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1149
Hei folkens =)

Skal teste hasj snart, men har hørt at det er viktig hvordan man føler seg osv når man skal røyke det, så man ikke kommer i bad trips..
Noen forslag til hvordan man kan hindre det sånn delvis? Har forsåvidt null erfaring med rus (aldri vært full f.eks)
jeg vil si det ikke har så mye å si hvilken stemning du er i , jeg blir alltid i bedre humør osv.. alt er som før badre bedre \ mer morro osv. men ver forsiktig om du har svak psyke, uansett om du skulle få noia prøv å husk att det er hasjen som gjør det og att du alltid kommer ned igjen .
Ok, skal prøve å huske det... Har vell ikke den beste psyken.
Det med at du føler deg bra gjelder veldig hvis du prøver lsd feks, men med hasj og alcohol tror jeg ikke det er så farlig akkuratt.
Da har jeg vell blanda litt info jeg vettu..
Les og lær.
Ikke røyk for mye med en gang så slipper du ubehagelige situasjoner og får du ikke funk første gang du prøver så er det helt normalt.
For å få mest mulig kos ut av kvelden, så anbefaler jeg å handle inn mye mat. Ha sofan full av potetgull og lignende. Jeg blir helt rastløs uten noe å tygge på værtfall. Det er sikkert ikke slik med alle, men hvis du skulle få munchies så.. ja. :P
Ha en situasjon du har full kontroll på, med folk du stoler helt og holdent på. Du kommer garantert til å få munchies, så hvorfor ikke sette frem masse ferdiglaget og helst sunn mat? Mange ville nok foretrukket potetgull, men når man først er i humøret til å spise hva som helst er det jo like greit med noe man kan få utbytte av.

Ikke røyk for mye på en gang, men det er heller ikke verdens undergang om man blir en smule for skjev så lenge man ikke skal gjøre noe seriøst i noen timer allikevel.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Og for guds skyld søk på forumet først, fraser som "teste hasj", "hasj første gang" og "prøve hasj" gir deg nok av svar.

Stengt!