Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1107
R.i.p 23.04.2021
Hei! Har planer om og ta en all in dose med psykadelika i løpet av de neste ukene. Er en meget erfaren rusmisbruker fra før av,har 20år bak meg så trenger ingen moralpreken. Har lang erfaring med disse stoffer alene men aldri i kombinasjon.

Dette er stoffene det dreier seg om;

1 blå tesla 223mg mdma
4g golden teacher sopp
6 lapper 120ug lsd

Spørsmålet mit er da som følge;

For og få mest mulig ut av alle 3 men samtidig få kombinert dem på en måte som gir mest. Er ute etter en sjelereise/ dyp innsikt i meg selv og moder natur, så det kommer til og bli konsumert i skauen ved sol oppgang.

Hva er det lurt og starte med først?
Er mest usikker på knipsen ang serotonin syndrom så 223mg er vel drøyt mye i kombinasjon med de andre?

Hva burte man starte med først og hvor lenge vente før neste stoff inntas?

blir en fin spot i skogen med utsikt til soloppgang, og en koselig bekk i nærheten. Rikelig med vann/te og mat vil bli medbrakt ,og et lite bål vil bli fyrt opp og en gapahuk satt opp.blir en spirituel/meditasjons setting . Vanligvis pleier jeg å trippe 2 ganger i året på bare sopp eller lsd. Men denne gangen vil jeg prøve noe nyt? Vartgall oppleve noe annet en det jeg pleier og gjøre på min årlige reise .
Sist endret av Tarm; 11. september 2020 kl. 20:07.
Anonym bruker
"Stum Havmunk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Om jeg ikke tar helt så heter vel dette, "Jediflip." Har ikke er erfaring med denne komboen, men har kjørt MDMA + syre og MDMA + sopp før. Har brukt å kjøre syre først, så mdma noen timer etterpå og det har fungert fint det. På sopp har jeg pleid å spise begge deler samtidig og det har også fungert fint.

Ser jo at dette egentlig ikke ga noe mer info om hvordan du bør innta stoffene dine, men jeg ser for meg at jeg ville tatt syre først, så sopp og mdma etter et par timer.
Anonym bruker
"Stum Havmunk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ønsker deg forøvrig lykke til på denne reisen
Reint praktisk, hva kan det forandre?
Du risikerer ikke serotonergt syndrom av blandingen, med mindre du har tenkt å hive innpå med en MAOI i tillegg. Så det trenger ikke du å bekymre deg for, spesielt hvis du tenker å ta en betydelig dose. Hadde jeg vært deg, så ville jeg tatt 360 mcg LSD og kjørt på med ca 120-130 mg MDMA 4,5 timer inn i turen. Hvis du absolutt skal blande alle 3 og ønsker en heftig opplevelse, så gå for 360 mcg LSD + 2-3 gram sopp + 120-130 mg MDMA 4 timer inn i turen (det er ganske mye altså, alle 3 forsterker hverandre, men du sier du er erfaren). Greia med å ta en hel knips på 223 (meget spesifikk tall ) mg er at det finnes en stor sjanse for at MDMA vil overdøve psykedelikaen, og det kan bli litt bortkastet (mener nå jeg).

Hvis du er ute etter en spirituell/sjelsettende opplevelse, så ville jeg gått for 4 gram cubensis alene.

Glemte å poengtere at en større dose er ikke nødvendigvis mer givende. Du kan risikere å ikke huske noen ting fra turen, og det er ikke veldig produktivt. Tar du alt du har samtidig, så er du borte i 10 timer og husker nada. Less is more.
Sist endret av Stray Wanderer; 11. september 2020 kl. 21:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
R.i.p 23.04.2021
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ønsker deg forøvrig lykke til på denne reisen
Vis hele sitatet...
Jo takk

Sitat av Stray Wanderer Vis innlegg
Du risikerer ikke serotonergt syndrom av blandingen, med mindre du har tenkt å hive innpå med en MAOI i tillegg. Så det trenger ikke du å bekymre deg for, spesielt hvis du tenker å ta en betydelig dose. Hadde jeg vært deg, så ville jeg tatt 360 mcg LSD og kjørt på med ca 120-130 mg MDMA 4,5 timer inn i turen. Hvis du absolutt skal blande alle 3 og ønsker en heftig opplevelse, så gå for 360 mcg LSD + 2-3 gram sopp + 120-130 mg MDMA 4 timer inn i turen (det er ganske mye altså, alle 3 forsterker hverandre, men du sier du er erfaren). Greia med å ta en hel knips på 223 (meget spesifikk tall ) mg er at det finnes en stor sjanse for at MDMA vil overdøve psykedelikaen, og det kan bli litt bortkastet (mener nå jeg).

Hvis du er ute etter en spirituell/sjelsettende opplevelse, så ville jeg gått for 4 gram cubensis alene.

Glemte å poengtere at en større dose er ikke nødvendigvis mer givende. Du kan risikere å ikke huske noen ting fra turen, og det er ikke veldig produktivt. Tar du alt du har samtidig, så er du borte i 10 timer og husker nada. Less is more.
Vis hele sitatet...
Kansje droppe knipsen helt og eller kjøre på med sopp + lsd. Vil ha mest mulig insikt i meg selv og moder natur. Sopp alene er ok i store nok doser men det er over før det har begynt vis det sier noe? Lsden varer mye lenger for mit formål. Når jeg først skal ut på tur blir jeg nesten lit furt når opplevelsen er borte etter en 4-5timer hehe.
Sist endret av Tarm; 12. september 2020 kl. 11:40. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Enig i hva stray wanderer sier. Mdma vil sansynligvis overdøve de 2 andre. Personlig ville jeg gått for 300ug og 2.5gr sopp. Vist du føler at behovet for knipsen fortsatt er der ville jeg droppet denne når du kjenner du nærmer deg peaken.

Skal sies at sist jeg prøvde en jedi-flip spydde jeg som en gris når jeg droppet knippsen og resten av trippen ble ødelagt av konstant kvalme og en massiv hodepine. Kan jo ha vært flere grunner til dette, men tror det er strategisk lurt og holde seg til en litt mindre dose med mdma vist du vil unngå samme blemme som meg
R.i.p 23.04.2021
Trådstarter
Takker for tips

Sparer knipsen til nyttårsaften og kjører på med 3g sopp og 360ug lsd i skauen om et par uker. Blir interisant og kombinere de 2 ,første gang på årevis at jeg faktisk gleder meg til noe.
Sitat av Tarm Vis innlegg
Takker for tips

Sparer knipsen til nyttårsaften og kjører på med 3g sopp og 360ug lsd i skauen om et par uker. Blir interisant og kombinere de 2 ,første gang på årevis at jeg faktisk gleder meg til noe.
Vis hele sitatet...
Det blir nok en konge tripp! Hadde vært fett med en tripprapport på turen om den ble litt uordinær!