Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 811
Hey.

Jeg har urinprøve straks og må slutte NÅ hvis jeg skal være negativ. Jeg har lyst til å gi faen, og heller ta speed. Har mine grunner til det, men det er ikke noe stort tap sånn sett å faile på urinprøvene for meg nå.

Så det jeg lurer på er.. Hvordan skal jeg gå frem for å være mest mulig voksen og fornuftig her? Burde jeg bare ringe fastlegen og si at prøvene ikke kommer til å være reine?
Jeg skulle ta urinprøve engang og varslet fra om at den ikke ville bli godkjent, men det ble den. Testa negativt på thc 10-12 dager etter inntak. Dog fant han spor etter alkohol 5-6 dager etter inntak.
Hva har du å tjene på å levere en negativ prøve kontra positiv?
Hvis du uansett tester positivt, hvorfor kaste bort litt over 100 spenn på urinprøve? Du vinner heller ingenting på å si at de vil bli positive så jeg hadde bare ringt resepsjonen og sagt at jeg ikke kommer i dag uten å gi noen grunn. De har da ingen rett til å vite hvorfor?

Hvor lenge har du levert urinprøver?
Hvor lenge i strekk har de vært rene?
Hvorfor avlegger du urinprøver?

Om du har levert rene i 5 måneder og mangler 1 måned eller litt over et halvt år for å få tilbake lappen f.eks bør du så klart drite i speeden og komme deg tilbake på rett spor.
Takk meg, og deg selv, når du er ferdig!
Sist endret av krystallkongen; 17. mai 2020 kl. 22:05.
Problemet er at det er en ruskonsulent som skal komme hjem til meg og ta prøven. Hva skal jeg si liksom?


Jeg leverte urinprøver i mange måneder mens jeg var innlagt. jeg ble utskrevet samtidig som corona kom. Muligheten for å ta prøver falt da bort, og har nå gått 2 måneder uten prøver. Må ha 6 mnd rusfrihet dokumentert for å få tilbake lappen, og jeg forstå det slik at de 6 månedene begynner altså på nytt nå på grunn av corona. Rettferdig, ikke sant?

Har vært rene fra innleggelestidspunkt til corona kom.

Jeg avlegger urinprøver for å få tilbake lappen.