Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1157
Anonym bruker
"Flygende Jinn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Åssen er det å skyte imovane,
Har filter og rent vann og alt ting.
Må de kokes først? Noen som kan forklare prosess og virkning for meg?
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hadde heller svelget et brett, tror ikke du vil få noe high av å skyte det
Anonym bruker
"Flygende Jinn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har hørt noe av at det blir en annen effekt av å koke de først så skyte. Noen andre som vet?
Funker ikke med vann ihvertfall, det er ikke vanløselig, men det er stilnocht...... Som får gølvet til å forsvinne under beina på deg når du skyter det med bare en stk. Ikke begynn å prøv det med en hel pakke foran deg, for da har du låst deg inne på badet og skutt 30 melkehvite skuddd med stilnocht på 4-5timer. True story actually, never again.


s
Anonym bruker
"Flygende Jinn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har bare imovane.. får svelge de da.. har tilgang på et par stilnoct en sjelden gang. Skal de kokes eller? Åssen gjør man det når ting skal kokes først, hvordan er fremgangsmåten?
Imovane er jo jævlig fett da. Vær sjeleglad for at du har dem, det er dritgode piller. Noe av det beste man får spør du meg, bedre enn benzo. De funker jo dritkjapt når du svelger dem. Ta et par pils i tillegg for maks ruseffekt.

Har aldri skutt stilnoct, selv om jeg har vært sprøytenarkoman så har til og med jeg skjønt at sånt gjør man bare ikke. Hvem vet om man faktisk får med seg alt inn i sprøyta? Hvor vannløselig er det, liksom? Dessuten er det jo veldig ille å skyte piller. Har gjort det et par ganger, men da har det vært piller som må skytes for å få best funk, som dolcontin. Og så funker jo piller ofte veldig godt når de bare svelges da. Stilnoct/imovane på tom eller nesten tom mage med noen kalde halve smeller jævlig fort og hardt.
Anonym bruker
"Flygende Jinn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
er avhegiga av sprøyta.
skal jeg koke imovanen før ellet eter filtrering? prøver før med mindre jeg får svar her.'
'fultreme jeg bruker fjerner faen meg ALT av dritt i pillene
Har prøvd, å ville nok ikke prøvd igjen nei.
Kall meg drittsekk men jeg fatter ikke hva som er så addictive me sprøyte. Skal man skyte så skyt noe som smeller skikkelig å gir et kick fra helvete? Crystal meth for eksempel, den kan jeg joine i ny og ne. Å skyte piller, eller skyte bindestoff som jeg pleier å kalle det gir så liten forskjell i funk at med helsegevinsten i å svelge det er det ikke vits.
Sitat av daman123 Vis innlegg
Kall meg drittsekk men jeg fatter ikke hva som er så addictive me sprøyte. Skal man skyte så skyt noe som smeller skikkelig å gir et kick fra helvete? Crystal meth for eksempel, den kan jeg joine i ny og ne. Å skyte piller, eller skyte bindestoff som jeg pleier å kalle det gir så liten forskjell i funk at med helsegevinsten i å svelge det er det ikke vits.
Vis hele sitatet...
Sier det motsatte jeg når man først skyter såå, synes selv det var heftig fliring å skyte f.eks stilnoct i mine sprøyte dager.
Jeg må inrømme jeg har skutt stilnocht for femten år siden ca, skuddet var partikkelfritt(lyste gjennom med lommelykt) men litt hvitt av et slags fargestoff virket det som, leste et sted i verden der dette er en stor greie blandt kokain-skyte foolk når de er tom for cola. Husker bare det var heftig med bare en pille, men det er det å spise en på tom mage på morgen m kaffe også om dere skjønner.

Jeg har også skutt temgesic(spesielt de) og små biter subb helt uten å filtrere overhodet mangen ganger i begynnelsen, som mange gjorde før i gamledager ide harde miljøene. Bare putta biten inni pumpa m vann og rista den oppløst, men det var det jeg ble opplært til av de andre narkomane på den tiden, for tyve år siden i nygårdsparken i bergen.

Dette var en annen tid, et spesielt miljø, og jeg er glad jeg var en av de første som alltid filtrerte subben, selv om noen lo av meg(!!), jeg lo stille inni meg av de=) Folk sov i armene om de skjøt for mye temgesic/subb ufiltrert, vet om en som sov i begge armene og henda, så begynte han å filterere så ga det seg litt etter litt først i armene og så hendene, heldigvis.

Nå spiser jeg stilnocht på tom mage, les i felleskatalogen, den mister 40% ca av effekten ved sammtidig(eller rett før) inntak av mat.
Imovane funker så bra i magen det er ingen grunn til å skyte de, men jeg prøvde med vann en desperat natt for ti-femten år siden kanskje og fikk ingen virkning overhodet. Imovane funker i magen med eller uten mat, helst uten mat. De sparker på 5-15minutter(!!!!) på tom mage. Spiste en del i går og tok speed og koste meg. Tok en til frokost i dag etter overaskende nok å sove godt, også for jeg var tom for sobril, får snart dagens rassjon. Imovane funker like fint som morgenmedisin for meg, kanskje det er da den funker best=)

TIL ALLE som vil skyte benzo, de BLIR tatt opp type 90% eller mer på tom mage, så spis de og få like god effekt som du skyter de på perfekt måte i rett løsemiddel. Og da varer de lenger også. Når man skyter benzoer i vann hvertfall, så liggger halvparten igjen i koppen/skeien for de er som regel ikke vannløselig så godt de fleste. Rohypnol pleide å funke litt, og xanor funker litt.

Å skyte rivotril har blitt en greie her i byden nå, folk tar rivoen i et plast målebeger og skviser to sprit serviettter over den og knuser pillen lett i det for det løser pillen fort opp. Så tilsettes 1,5ml monopropylen glycol(PG, vaping juice basen som er tynnest, den andre er vegetabilsk glyserin, VG som er feit og tjukk), som så røres til det er jevnt fordelt. SÅ fitrere med et stort bomullsfilter og skyte, voila.

Jeg prøvde det med en rivo, og jammen funker det, smeller hardt og siger på etterpå, veldig lett å bare sovne. Men PG fett er vel ikke så lurt å skyte, det var en tjukk opplsning, men noen skyter jo metadonsaft. Ikke jeg pga 90%+ opptak og lengre virkning i magen.

Men jeg tør uansett ikke skyte rivo etter å ha sett en kompis kubbe etter å skyte to rivo på en gang. Og han kan spise flere av de uten å kubbe, men det viste seg senere at han hadde tatt heroin tidligere på dagen. Så eg ble barnepike den dagen, natten. Hadde naloxonsprayen klar på bordet, men pga speed også var pupilene hans så svære, så tenkte ikke på det kunne være heroin. Pluss folk kan bli voldelig når de går rett fra sove godt til abstinens pga naloxon. Men har skaffet meg en skikkelig naloxon IM/IV sprøyte etter den dagen. Setter den i låret på han om han od'er her igjen. No mercy.....

Peace, og skal dere skyte, skyt noe speed eller heroin pulver eller ketamin fra hetteglass(Trippy), eller midazolam fra hetteglass(HEFTIG) eller SPIS pillene og spar deg blodpropp og alle slags annet tull. Du får 90% ELLER MER når du spiser de fleste benzoer, så HVORFOR GIDDE å skyte de, jeg var ung og dum, og var med eldre, enda dummere folk når jeg gjorde disse eksperimentene..... Ikke gjør mine tabber, nå spiser jeg alle pilene mine. Haddee jeg skule tatt doolcontin nå hadde jeg spist de også, jævle ekle voks-suppe som resolidifiserer seg i bldet, HEY BLODPROPP, come and get me.


saviour
Sist endret av saviour; 18. mars 2020 kl. 08:33.