Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1577
Anonym bruker
"Tjukk Makrellhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei. Lurer på om noen vet hvorfor jeg ikke blir høy av skakkao?
Jeg tar vanligvis hasj i en skje med litt smør og smelter dette sammen. Har prøvd å varme til det bobler og har prøvd å varme til det bare blandes sammen. To ganger har jeg følt (litt) effekt 2-3 timer etter inntak noe jeg vet ikke er normalt. Resten av gangene har jeg ikke følt noe som helst.

Brukte å lage skakkao med samme oppskrift noen år tilbake og da følte jeg fin effekt.
Anonym bruker
"Bekymret Villsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei. Lurer på om noen vet hvorfor jeg ikke blir høy av skakkao?
Jeg tar vanligvis hasj i en skje med litt smør og smelter dette sammen. Har prøvd å varme til det bobler og har prøvd å varme til det bare blandes sammen. To ganger har jeg følt (litt) effekt 2-3 timer etter inntak noe jeg vet ikke er normalt. Resten av gangene har jeg ikke følt noe som helst.

Brukte å lage skakkao med samme oppskrift noen år tilbake og da følte jeg fin effekt.
Vis hele sitatet...
Hva slags smør bruker du? Ikke alle typene er like fettrike. Vil anbefale kokos/rapsolje. Funker mye bedre om du bare skal bruke skjemetoden imo.
La det stå og småputre en stund for å forvandle thc-a til thc. Man blir ikke høy av hasj/ weed som ikke har blitt varmebehandlet!
Enten for mye/høy varme eller for lite. Evt for lite tid med varme. En sikker måte er å pakke greiene inn i folie og sette i ovn på 110gr. i 30 min.
Problemet her er toleranse, har prøvd alle metoder, kokkosfett med lang tid å perf varme osv. Også sterke cookies i amsterdam. Ingenting som slår meg ut på samme måte som før. Selv om det er prima vare.Er daglig røyker så tåler for mye, å spise det gjør bare kroppen noe fjærn.

Så personlig så foretrekker jeg en joint.
Jeg lager egne kjeks, og selvom jeg har røyket daglig i flere år blir jeg for veldig fjern av en kvart kjeks... Jeg lar hasjen stå i kjele med smør på lav varme i en times tid. Super potente greier.
Sitat av alboo Vis innlegg
Også sterke cookies i amsterdam.
Vis hele sitatet...
Edibles i Amsterdam er veldig svake pga. reglene. Ikke rart at du ikke blir fjern av dem hvis du har høy toleranse.
The world is my enem
Er ikke så ofte jeg spiser røyken, men bruker du nok? Man må kanskje opp i en 2-3gram før det skal ha noe ordentlig effekt muligens mindre kommer litt an på kvalitet..
@NeverAgain
Nei det blir sterkere når du spiser det. 2-3 gram blir helt vilt hvis TS får til å dekarboksylere greiene sine.
Ehm, 2-3 gram...

Da må det være utrolig dårlig rev. Bruker selv 3 kapsler på 0,1 pr. kapsel.

Slår inn ca etter en time. Varer. 4-5 timer. Peaker etter ca 3 timer etter inntak.

Har nok god toleranse.
Må decarbes før du inntar.

Bland i smørr, og sett i ovnen på 127 grader celcius i 22minutter. Pass på å ikke ha for mye da. 0,5 og oppover blir ganske heftig for min del.

Se chart:
Sitat av vephoria Vis innlegg
Må decarbes før du inntar.

Bland i smørr, og sett i ovnen på 127 grader celcius i 22minutter. Pass på å ikke ha for mye da. 0,5 og oppover blir ganske heftig for min del.

Se chart:
Vis hele sitatet...
Regner med du mener 122°C i 27min, ifl grafen iallefall