Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1430
Jeg har brukt LSD 6 ganger nå, doser fra 155 til rundt 500ug, alle gangene har jeg klart å styre trippen og fått mye positivt utav det.

Utenom det er jeg en person med mye angst ute, men i skogen er jeg angstfri.

Alle ganger jeg har tatt lsd har jeg tatt det hjemme med gode planer om hva jeg skal gjøre, det mest intense var når jeg så Enter the Void på 2 gamma goblin blotters. Så mener jeg klarer fint å "forholde" meg til realiteten på LSD.

Jeg har nå vurdert og putte noe musikk i ørene og gå inn i en skog og ta LSD, er dette en dårlig ide eller tror dere dette vil være en bra opplevelse? Tenker man kan ikke styre ting selv alltid der slik som man kan hjemme, ikke at jeg har hatt stort behov for det de gangene jeg har prøvd. Men er liksom den tanken om at dette blir noe helt nytt når jeg skal være ute.

Noen som har samme erfaring med å tatt LSD flere ganger hjemme for så å prøve ute i skogen?
Tok sopp første gang inne, men syre har jeg kun tatt ute i skogen. Anbefales på det sterkeste, bare pass på å ha med en powerbank, nok klær, og nok vann. Og prøv å huske veien tilbake, snakker av erfaring
Nok vann var ett veldig bra tips da jeg drikker enorme mengder vann under lsd rus og etter.

Skal tenke på det før jeg virkelig bestemmer meg da det er stor forskjell fra en leilighet der man skrur av og på lys selv, bytte rom. Ikke at det har vært nødvendig men merker hvor mye det forandrer seg da jeg tar en tur på kjøkken eller badet for eksempel.

Håper noen flere har innspill som har prøvd LSD inne å deretter ute for hva som er forskjellen, og om det var vanskeligere å kontrollere trippen ute.
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei og hå!

Ser du nevner du har erfaringer fra doser på 155ųg opp til 500ųg.
Som du også nevner var din mest intense trip da du inntok 2stk blotters og så Enter the Void - utifra at dette var den mest intense, regner jeg med det er den trippen du anser som 500ųg?

Korrekt meg om jeg tar feil.

Men enkelt og kort sagt, hadde du trippa på 500ųg eller generelt 175ųg (fra erfaring) hadde du ikke klart å sett filmen. Tv og alt i rommet hadde smeltet vekk og du hadde turet.

Om du har vert oppi dosen 500ųg, så kan jeg med god erfaring si at ved ett scenario hvor du befinner deg inne i ett hus; så hadde du ganske greit forsvunnet fra virkeligheten. Forvirret tankegang minst, gjerne 0 tankegang.

Det og trippe på LSD ute i naturen er noe av det beste med hele opplegget.
Jeg beklager men jeg tror ikke du har fått di dosene du nevner.

Om du så skal ut og trippe i skog alene, ville jeg ha gått for en dose på 125-200ųg. Da du vil du oppleve at du blir ett med naturen og fantastiske visuelle hallusinasjoner, gjerne du vil oppleve trær og andre generelle ting i naturen gir deg beskjeder, og om du er uheldig og havner i dårlig tanke gang og badtripper; er benzo ett must.
Anbefaler gjerne seroquel(quetiapine) for grei avslutning på badtrip.

Back on topic:
Sol og fint vær. Har en liste av ting jeg har som must:
-Vann
-Noe mat(kjeks, frukt, nøtter)
-Musikkspiller(gjerne Bluetooth høyttaler eller godt headset)
-Gode klær
-Og vær sikker på at du slipper og møte på turfolk. Heh.

Håper dette er til hjelp.
Jeg kan forklare hvorfor Enter the Void var den mest intense opplevelsen på LSD, hvis du ikke har kjennskap til filmen hjelper dette deg lite, filmen er en trip i seg selv. Kan virkelig anbefale filmen på LSD, jeg satt igjen med så kraftige opplevelser men på en god måte.

500ug trippen kan ha vært underdoserte lapper, den var intens men jeg var så dum at jeg tok mens jeg var på ssri og for meg demper det trippen litt.

Er foruten 110kg så kroppsvekt spiller en liten rolle ifølge noen på LSD.

Har en neuropi på hjernen som netopp ble påvist om dette kan påvirke virkningen av LSD er jeg usikker på selv, men toleransen er veldig individuell på LSD men etter jeg kun kjøper gamma goblins føler jeg meg rimelig sikker på dosering.
Sist endret av bullshit..; 4. september 2018 kl. 13:09. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Personlig anbefaler jeg alltid at psykedelika taes ute i naturen. Å være inne gir mye oftere et ubehag eller klaustrofobiske følelser samt forstyrrelser. Naturen er din venn og vil heve kvaliteten på trippene dine.

Ellers regner jeg personlig filmtitting på psykedelika som waste av trip, selv om enter the Void er en god film. Kom deg ut i skauen og få meningsfulle tripper og connect med moder natur
Sist endret av Bearass; 4. september 2018 kl. 16:49.
Da blir det ut i naturen, klaustrofobisk følelse inne har jeg aldri opplevd, har stortrivs under alle mine tidligere tripper. Takk for svar folkens og god helg.