Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 4072
Jeg planlegger å feire 20-årsdagen min nå en kommende helg, og skulle gjerne hatt et lokale til 30++ personer som ikke koster en formue.
Har googlet en del allerede, og har ikke funnet noe som skiller seg kraftig ut på eventum og lignende. Viktig at det er lov med medbrakt alkohol.
Er det noen som har noe som helst av tips?
Takk for alle svar!!
Er noe dritt å være ute i siste liten. Selskapslokaler bookes gjerne uker og måneder i forveien.
Ting er som de er. Du får forsøke å google deg fram til selskapslokaler til leie, priser og slikt har jeg null peil på.
Om dere ikke skal kjøre et helt vilt party så dere skremmer alle naboer og drar på langt utover klokken 23.00 så kan du jo sjekke air bnb og se om du finner en passe stor leilighet til leie et døgn eller to det er det eneste jeg kan tenke meg som garantert gir napp så kort tid i forveien.

Hva har du i budsjett for leie? Er nok enklere for andre å kjippe inn med tips om de vet ca prisramme for deg.
Pensjonert Skaper
Du kan legge det ut på mittanbud.no og vente til folk med lokale kontakter deg. Kan ta noe tid, men kanskje er du heldig. Skader ikke å prøve.
SiO har en del festlokaler som er relativt rimelig å leie. Les på hjemmesiden til SiO eller send de en mail.

Valdresstua i Sogn Studentby kan visst leies for 1500 kr per natt.
Sist endret av Oddish; 15. november 2016 kl. 16:54. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Takk for alle svar! Det er dessverre noen uforutsette omstendigheter som gjør at jeg må se på andre muligheter på så kort varsel..
Men jeg får bare krysse fingrene. Lagt ut annonse på mitt ambud, og leter litt hos SiO nå.

OT: Måtte dra på smilebåndet av bildet ditt, Oddish. Bubbles<3
Har et lokale i Oslo sentrum, bussholdeplass med buss som går hele døgnet rett utenfor.
Plass til opptil 60-70 pers, vi har kjøkken og bar, toaletter, hovedrommet har sofagrupper, mulighet for å leie anlegg av oss også.
Send meg en PM med litt utfyllende info hva du har sett for deg, så kan det hende vi kan komme fram til en avtale
Hva med Grendahuset korsgata? https://eventum.no/selskapslokaler/o...llig?amenities[0]=can-bring-alchohol&capacity[from]=30
Fått bra reviews også