Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1802
Hvordan åpner jeg iphone 6s slik at jeg kan bruke den?
1. Trykk på Hjem-knapp.
2. Slide to unlock.
3. Profit?
doktor
DrPerception's Avatar
Trådstarter
Har ikke koden. Dette er en telefon som er blitt glemt igjen på en fest og ingen fant noen gang ut hvem det var sin.
Du kan jo alltids sjekke simkortet og se hvem som er operatør. Send en mail til de med simkortnummeret og dine opplysninger, så kan de varsle eieren så han/hun kan få igjen telefonen.

/Karma
Sjaman, en ny vei.
Martypewz's Avatar
Uten koden må den isåfall tilbakestilles. Er den sperret med Apple-ID så er det bare å kaste eller selge i deler. :-)

Mvh. tidligere mobilreparatør

Edit: Forøvrig bare Hovedkortet som er knyttet til Apple-ID
Sist endret av Martypewz; 16. august 2016 kl. 09:41. Grunn: påkomsomhet
Det han sa. Apple har en god tyveribeskyttelse. Hvis det var en vei utenom hadde det vært en elendig tyveribeskyttelse.
Han kan vel bruke en "hard reset". Har gjort det på Andorid og Iphone før. Finnes mange gode videoer på det visst du søker på google
Sitat av 7Wiz Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Dette er fikset for lenge siden. Verdiløst.
Det er umulig for alle andre enn de som kjenner koden. Dersom du derimot returnerer den til eier på en eller annen måte, får du til noe mye større.
VP of Misc. Stuff
SDRLx3's Avatar
Sitat av Jurgen1337 Vis innlegg
Dette er fikset for lenge siden. Verdiløst.
Vis hele sitatet...
Åja, unnskyld meg da.
▼ ... noen uker senere ... ▼
jævlig vanskelig å komme seg gjennom. du kan prøve dfu, men da vil du nesten garantert bli stoppet når den spør om apple-id for å åpne mobilen... men med litt søking på google så finner du sikkert ut av d