Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1176
Not a real gamer
retovio's Avatar
Sitter her og jobber med en mini pc som kjører 32bit lubuntu 15.04 og hun som skal ha pcen er avhengig av å ha wimp. Noe som tydeligvis ikke skal være så enkelt å legge inn...

Jeg har fått adobe air 2.6 til å fungere, men når jeg skal installere wimp så sliter jeg og får bare opp en feilmelding:
Sorry, an error has occured.
This aplication requires an update to Adobe AIR that is not avaible for your system.
Please view the system requrements fot the Adobe AIR and update your system accordingly.

Vet det skal være mulig og har fulgt denne guiden her.

Har også prøvd flere versioner av Wimp som 2.4.0 2.4.0.1022 3.2.0.1863 alle funnet på diverse sider på nettet.

Noen tips for å få dette til å fungere?
Du kan forsøke å installere Adobe air med Wine, om dette er mulig, deretter kjøre Wimp via Air i Wine. Fungerer overraskende ofte med applikasjoner som er avhengig av andre.
Ville dropper Air-klienten. Har Wimp gjennom nettleverandører min og bruker det heller gjennom nettleseren. Bare å logge inn med Wimp-kontoen sin på http://listen.tidalhifi.com/
Not a real gamer
retovio's Avatar
Trådstarter
Takk for hjelpen ble løsningen fra Nichotin fungerte utmerket