Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1091
Hey,
Jeg har nylig foretatt en dual-boot med windows 8.1 pre-installed og w7 ultimate som ble installert. Når jeg går inn på windows 7, så har jeg ingen avspillingsenheter tilgjengelige? Hvorfor vises ikke min benq gl2450 opp på menyen for avspillingsenheter, og hvordan kan jeg fikse det?

Takk for all hjelp på forhånd.
hø? Snakker du om lydinstillinger nå? som i lyd igjennom HDMI kabel. Beskriv gjerne problemet litt mer
Om det er førstnevnte så kan det være du trenger å installere drivere. Gå igjennom device manager å se hva du mangler drivere til.
Hvis du har ferdigbygget merkemaskin, gå på hjemmesidene å finn driverne til din modell, om du har selvbygget eller en komplett maskin så må du finne ut hva for slags hardware du har for å så finne driverne dine hos produsentene til hardwaren din
Sitat av ExtremeHHH Vis innlegg
hø? Snakker du om lydinstillinger nå? som i lyd igjennom HDMI kabel. Beskriv gjerne problemet litt mer
Om det er førstnevnte så kan det være du trenger å installere drivere. Gå igjennom device manager å se hva du mangler drivere til.
Hvis du har ferdigbygget merkemaskin, gå på hjemmesidene å finn driverne til din modell, om du har selvbygget eller en komplett maskin så må du finne ut hva for slags hardware du har for å så finne driverne dine hos produsentene til hardwaren din
Vis hele sitatet...
Beklager for sent svar. Jeg installerte Realtek HD Audio Drivers og det fikset problemet for en god stund, men i går sluttet det helt uten videre å virke. Har prøvd å re-installere driverne et par ganger nå, men det har ingen virkning. Har et msi-g45 kort, og msi har et program som heter msi live update 6 som skal si det alle driverne du trenger, og jeg har nå installert alle de.
Her kan du se: http://puu.sh/cwlhr/3339cf3793.png
Skjermen min (BenQ GL-2450) skulle ha blitt vist i playback devices, men det gjør den ikke.

Edit: Det viser seg at problemet er at Driverne gjenkjenner ikke skjermen min når jeg sender den gjennom receiveren. Det går fra pc'en>Receiveren (HDMI IN 1) og en ny hdmi fra receiveren og inn i skjermen. Noen som har noen forslag om hvordan jeg kan fikse det?
Sist endret av annern55; 30. oktober 2014 kl. 17:10. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.