Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 6694
http://www.imdb.com/title/tt2575988/

Denne nerdeserien har blitt hypa opp som faen hele vinteren og nå er den endelig her, epsiode 1 kom ut inatt.

Min første tanker er kult konsept, totalt motsatt av the big bang theory men fremdeles veldig nerdette, man må nesten ha en slags innsikt eller i allefall interesse i IT verdenen for å like denne.

Pr nå er det jo bare en episode som er tilgjengelig men jeg kan se konturene av noe i allefall jeg blir å følge med på.

Håper hovedkarakteren gror seg noen baller asap, den undertrykte personligheten hans kan fort bli jævla slitsom, i tilegg er "sjefen" i huset de bor i en jævla kølle som jeg ikke håper de har planer om å gjøre mere dominant i allefall.

Spent på hvordan de neste 2-3 episodene blir.
Sist endret av NoillStress; 7. april 2014 kl. 19:22.
Haha, jeg likte både hovedkarakteren (Richard) og Elrich (han som eier huset). Synes det er bra å se en karakter som ikke er så jævla blendahvit, eller vokser seg perfekt.

Har sett de 3 første episodene, og jeg digger serien. Skrevet mer om det i linken nedenfor.

http://serienytt.no/nye-serier/silicon-valley-hbo/
Jeg klarer kun å tenke på Doobs når jeg ser Richard

http://img2.wikia.nocookie.net/__cb20110731124405/jakeplusamir/images/d/d4/Doobs.jpg
Sist endret av Grix; 10. april 2014 kl. 12:53.
Når kommer episode 2 og 3 ut?
Sitat av Fkleppe Vis innlegg
Når kommer episode 2 og 3 ut?
Vis hele sitatet...
Om 4 og 11 dager.
Dette er mer eller mindre Betas, bare bedre.
Sitat av Miyamoto Vis innlegg
Dette er mer eller mindre Betas, bare bedre.
Vis hele sitatet...
hvorfor mener du at silicon valley er bedre en betas?
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Noen andre som gleder seg til sesong 2 kommer ut i kveld?
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Antar dette tvilsomt kommer til Netflix, siden det er en HBO-serie? Cmore, nope.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Må si jeg ble rimelig imponert over serien, veldig bra cast, digger hele casten, spesielt Gilfoyle, dog så har jeg alltid digget Martin Starr, han er en genial skuespiller, som passer perfekt som nerd.
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Ja denne serien har stort potensiale. Ler godt av både Gilfoyle og Erlich. Egentlig er alle karakterene veldig bra. Gleder meg til resten
Har sett sesong1 og 2 episoder av sesong2, og dette er veldig bra

Blir spennende å se hvordan det kommer til og gå med gjengen fremover (spesielt Richard).
Man finner både komedie, drama og romantikk i denne serien.

Jeg tror man vil like det bedre om man er litt på teknologifronten, men jeg har ingen problemer med å kunne anbefale dette til venninner (som gjerne ser greys anatomy og home&away).
Alle i 2015 vet etc. hva en app er