Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  324 80083
En kamerat har sagt at det er viktig at man velger C på siste oppdrag. Vet ikke hvorfor, men han skal nå gjøre hele storyen en gang til bare for å gjøre det riktig denne gangen
Xbox gamertag = problemvoksen, jeg starta for en time siden eller no. Har kun gjort et par oppdrag med negern hittil.
Sist endret av Prblmvksn; 22. september 2013 kl. 00:34.
Sitat av Prblmvksn Vis innlegg
Xbox gamertag = problemvoksen, jeg starta for en time siden eller no. Har kun gjort et par oppdrag med negern hittil.
Vis hele sitatet...
Dette er en tips og triks tråd, ikke et sted hvor du skal dele XBL Id eller PSN.
Sorry for å være forum politi, men noen må jo ta seg av jobben
Noen som har noe tips til å kunne tjene latterlig mye penger? E ca 30% gjennom storyen nå, så helst ikke kom med noe story-spoilere.
Hørte på radioen at førstepremien i San andreas lotto var 500,000,000 USD, men vet ikke om det går ann å spille lotto engang?
Sist endret av ZELDUR; 22. september 2013 kl. 01:11.
Sitat av Prblmvksn Vis innlegg
Xbox gamertag = problemvoksen, jeg starta for en time siden eller no. Har kun gjort et par oppdrag med negern hittil.
Vis hele sitatet...
http://freak.no/forum/showthread.php?t=223333
Hva valgte dere på siste oppdrag?..
Sitat av Junglemafia Vis innlegg
Hva valgte dere på siste oppdrag?..
Vis hele sitatet...
har ikke kommet så langt selv, men har hørt c er best hvis man faktisk liker karakterene litt, de andre skal visst være litt sørgelige.
Musikkprodusent
Affe's Avatar
Donor
Sitat av Junglemafia Vis innlegg
Hva valgte dere på siste oppdrag?..
Vis hele sitatet...
Var uheldig og fikk valgt feil... Begynte nesten å grine faktisk... Må nok gjøre hele storien på nytt og velge C
uff ja samme
Sitat av Affe Vis innlegg
Var uheldig og fikk valgt feil... Begynte nesten å grine faktisk... Må nok gjøre hele storien på nytt og velge C
Vis hele sitatet...
Gikk i samme fella som deg og mange andre.. Er bare å vente til en save som bare har spillt main-missions ligger ute

Mitt tips for å bli kvitt snuten er å komme seg opp i fjellene (utenfor veien), snuten følger ikke etter og helikopterne skytes lett ned med RPG. Eventuelt kan man bare vente så stikker de etterhvert.
hvorfor ikke bare lagre en ekstra save før siste mission, så kan man bare laste den og prøve på nytt hvis man er misfornøyd med valget?
EDIT: kunne forresten trengt litt mer garasjeplass hos Franklin, noen som vet om noen alternativer? er det noen hus eller garasjer man kan kjøpe så man får lagret litt flere biler?
Sist endret av vangsfreaken; 22. september 2013 kl. 05:29.
Er kommet til 60% og fikk ikke brukt stock marked på missions til å tjene penger. :/ Kommer til å være relativt blakk når jeg er ferdig med spillet. Vurderer å begynne helt på nytt siden jeg vet hvordan jeg bruker stock marked nå!
Sitat av Sondre Vis innlegg
Mission nr. 1(The Hotel Assassination):
Kjøp så mye aksjer du kan i BetaPharmaceuticals

Misson nr. 2 (The Multi Target Assassination):
Dette oppdraget vil senke kursen for Redwood’s og øke kursen for Debonaire’s.
Vis hele sitatet...
Er det noen som har fått til å kjøpe BetaPharmaceuticals? Den er nemlig på BAWSAQ-børsen og den var ikke tilgjenglig når jeg tok det hotel oppdraget. Før jeg tok mission 2 satte jeg alle pengene på Debonaire med alle karene, kjøpte på 9 og solgte på 42. Ikke selg med en gang, vent til den går opp.

Og en morsom ting når du spiller med Trevor. Noen ganger dukker det opp sånn random event der du kan plukke opp noen fulle folk og kjøre de til hotellet. Samtidig popper det også opp en mulighet til å kjøre de til Altruist Club (A), en camp oppe i fjellet som betaler 2000$ hvis du leverer haikere og sånn.

Man kan også finne masse militærhelikoptere og jagerfly i militærbasen, hvis man lagrer de i hangaren eier man de.
Sitter å spiller gta V nå, noen som vil skype eller snakke på noen måte? Føler meg så a-sosial her jeg sitter...
Er snart ferdig med spillet da, hovedoppdragene er ialefall, ferdig.

Herlig spill, dog følte jeg det ble litt lite missions.
Sist endret av kimmy9gga; 22. september 2013 kl. 13:30.
Game disconnected
pokemon's Avatar
kramer, du må være logget på live eller online for å bruke bawsaq aksjene, sikkert derfor de ikke var tilgjengelig for deg
Man kan jo kjøpe garasjer utenom, jeg gjorde nettop det. Kjøpte også Hangar på flyplassen . Kan da handle biler\sykler\mc\tanks\fly + fra 'internet' på tlfn, Så blir de levert der
Når dere kjøper "båtplassen" på Gta V, husker ikke hva det heter, men ligger langs kysten på landet, da kan dere bruke ubåten når dere vil.
Hvor finner jeg oppdrag? Ingenting på mappet og jeg har sirklet rundt i flere timer uten at noe har skjedd.. Er bare på 15%
Nettopp runda storyen. Har kjøpt en del eiendommer rundt om kring, som jeg tjener penger fra. Kinoer, masse barer osv.

Er det ellers noen som vet hvordan jeg kan tjene raske penger med michael?
Kjøp aksjer i et flyselskap, så går du å sprenger alle flya til de andre. Ligger masse på youtube
Det går an å rane en hasjplantasje helt nord-øst i spillet. For hver gang får man mellom 40.000 - 100.000.

Har kun prøvd med Trevor og fikk 61.000. Vet ikke om det går med Michael og Franklin.


Stedet er med den røde prikken
http://static.gosunoob.com/img/1/2013/09/gta_5_map_Drug_Shootout_event-624x876.jpg

http://i44.tinypic.com/281bz1z.jpg
Sist endret av Donkeybrain; 22. september 2013 kl. 16:23.
Sitat av Settoz Vis innlegg
Hvor finner jeg oppdrag? Ingenting på mappet og jeg har sirklet rundt i flere timer uten at noe har skjedd.. Er bare på 15%
Vis hele sitatet...
Sjekk telefonen(e) for uleste mails og meldinger.
Emh får man % av å gjøre flight school eller er det bare tull å gjøre det?
Sitat av Rabbern Vis innlegg
Emh får man % av å gjøre flight school eller er det bare tull å gjøre det?
Vis hele sitatet...
Det er et oppdrag du må gjøre det på. For å kunne gjøre heistet må du ha Michael trent.
Usikker på om det er skreve før, men har du lyst på ein politibil?

Gå til flight school'en og bare cancel med ein gang. Deretter går du ned trappa fra skulen og ser nordover. Følg den veien som går til flyplass dørene, men følg den til etter svingen. Etter svingen blir du å sjå en politi bil med 2 stk. betjenta som står å ser utover. Følg veien litt meir nord, der står en politi bil uten tilsyn.

Den er fri for skade og ingen passa på den. 0 politi.
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Før man begår siste oppdrag " The Big One".

Invister i Gull!. Hørte på radioen etter dette at siden du stjeler så mye gull, så vill prisen på gull øke...
Noen som kan si meg hvordan jeg får koblet på båthengere/vannskuter osv? Må jeg ha en spesiell bil for å kunne gjøre det eller?
Sitat av Donkeybrain Vis innlegg
Det går an å rane en hasjplantasje helt nord-øst i spillet. For hver gang får man mellom 40.000 - 100.000.

Har kun prøvd med Trevor og fikk 61.000. Vet ikke om det går med Michael og Franklin.
Vis hele sitatet...

hvordan ranet du den? ser det er noen planter der, men stedet er folketomt, kun et par kyr som ligger på bakken(etter jeg har drept de:P)
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Sitat av Dr4rus Vis innlegg
Noen som kan si meg hvordan jeg får koblet på båthengere/vannskuter osv? Må jeg ha en spesiell bil for å kunne gjøre det eller?
Vis hele sitatet...
Du må ha en bil med hengerfeste. Få som har dette.

Bilen til Trevor har det. Bare å rygge innpå og trykke pil til venstre for å kobble av.

Btw, noen som valgte noe annet en c på det siste valget Franklin får?
Sitat av Lima Vis innlegg
Du må ha en bil med hengerfeste. Få som har dette.

Bilen til Trevor har det. Bare å rygge innpå og trykke pil til venstre for å kobble av.

Btw, noen som valgte noe annet en c på det siste valget Franklin får?
Vis hele sitatet...
så fort jeg kommer til siste valget (senere idag) skal jeg lagre før jeg tar ett valg, så jeg kan loade en save og sjekke alle alternativene.
For å si det sånn. Angående siste oppdrag, så anbefaler jeg veldig, veldig sterkt å ta C
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Sitat av Donkeybrain Vis innlegg
For å si det sånn. Angående siste oppdrag, så anbefaler jeg veldig, veldig sterkt å ta C
Vis hele sitatet...
Jeg tok C, men lurer på hva som skjer hvis man tar A eller B

Det skulle vært en "D" der også : Kill Lamar. Hadde glatt valgt den !
Sitat av Lima Vis innlegg
Jeg tok C, men lurer på hva som skjer hvis man tar A eller B
Vis hele sitatet...
jeg skal finne det ut! ellers ligger det sikkert ute på youtube allerede
Sitat av Lima Vis innlegg
Jeg tok C, men lurer på hva som skjer hvis man tar A eller B

Det skulle vært en "D" der også : Kill Lamar. Hadde glatt valgt den !
Vis hele sitatet...
Det skjer det som står på alternativene! Snakker av erfaring, det ble nesten tårer da. Hadde heldigvis savet på forhånd.
Sist endret av Donkeybrain; 22. september 2013 kl. 19:02.
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Ja det lå på Youtube, så Imo er C den beste slutten ja
men folkens, jeg har nå blitt ferdig med story linen, og er det en god måte å tjene noen millioner etter story linen, for aksjene øker jo ikke noe særlig
Helvette så fort dere fullfører da?
Har vel 15 timer ingame uten å ha rundet 20% enda.

Nyt oppdragene folkens, ikke rush igjennom dem!
Sist endret av Bombasa; 22. september 2013 kl. 19:47.
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Helvette så fort dere fullfører da?
Har vel 15 timer ingame uten å ha rundet 20% enda.

Nyt oppdragene folkens, ikke rush igjennom dem!
Vis hele sitatet...
Ditto!

Har selv rundt 20-25 timer i spill. Ca 30% fullført. Loker mye rundt for "kosens" skyld. Har i dag spilt fra kl 10 - 13:00. Ikke spilt et oppdrag, kun utforsket.

Skal nå sette meg ned for kvelden, for nå er det alvor. Trenger sårt noen gode tips til kjappe penger. Har fulgt med på aksjemarkedet. Har vel ca. 300.000 i aksjer, men ikke fått den helt store gevinsten atm.

GTA V er moro. Eneste spillet som får meg lenket foran TV'en og Xbox'en flere dager i strekk.

Edit: Står midt i hasjplantasjen som "Michael" på svarte natta. Ikke en eneste person her, bare ei ku som brauter. What to do??
Jeg ble ferdig med storyen på torsdag. Valgte alternativ A, noe jeg ikke skulle ha gjort for da forsvant langt over halvparten av ekstra oppdragene.

Tips: Vet ikke om dette allerede har blitt delt i denne tråden, men man kan glitche til seg store summer penger ved å dykke etter cash drops etter båt/fly vrak i vannet. Med en gang du har plukket opp kofferten switcher du til en annen karakter, og så switcher du tilbake med en gang. Kofferten vil da ligge der igjen. Dette kan du gjøre gang på gang akkurat der og da, men når du plukker opp kofferten en siste gang og forlater åstedet er den borte.
Note: 1 cash drop/koffert = 25,000

Du kan også skaffe deg 50,000 ekstra ved å redde datra til en mafiaboss. Tror dette var like bak Los Santos Customs i Paleto Bay.
Sitat av WriteXRiot Vis innlegg

Tips: Vet ikke om dette allerede har blitt delt i denne tråden, men man kan glitche til seg store summer penger ved å dykke etter cash drops etter båt/fly vrak i vannet. Med en gang du har plukket opp kofferten switcher du til en annen karakter, og så switcher du tilbake med en gang. Kofferten vil da ligge der igjen. Dette kan du gjøre gang på gang akkurat der og da, men når du plukker opp kofferten en siste gang og forlater åstedet er den borte.
Note: 1 cash drop/koffert = 25,000
Vis hele sitatet...
Men det er jo kjedelig.. Bedre å tjene penger på stocks, eiendommer osv
Får 150$ per bil man ødelegger om man kjøper scrapyard. Ser for meg at å stjele en tanks fra militærbasen og så gå amokk i byen kan gi litt inntekter.
jeg gikk ombord på metroen og nå kommer jeg meg faen ikke ut!?!

blir filmet i birdseye, så jeg ser ikke hva som foregår inni vognen...

hva i helvette er det som skjer? haha
Du har blitt tatt som gissel på metoren, det er ganske drøyt og ingen måte å komme seg ut av.
Er det mulig å endre sikte ? Syns det er så lite og vanskelig å se av og til.
Sitat av pokemon Vis innlegg
kramer, du må være logget på live eller online for å bruke bawsaq aksjene, sikkert derfor de ikke var tilgjengelig for deg
Vis hele sitatet...
Mener du Xbox Live/PSN eller Rockstar Social Club? Trodde BAWSAQ var for online delen som ikke er kommet ut enda.
BAWSAQ er tilgjengelig på R* Social Club og ingame, noen ganger krangler den derimot litt, og er ikke tilgjengelig.

Ellers, ro ned spoilinga her. Jeg har fullført historien, så for meg er det egentlig likegyldig hva som skrives, men takket være enkelte av postene her er det ganske lett å forstå hva som skjer i slutten.
Sitat av Beerbowl Vis innlegg
Er det mulig å endre sikte ? Syns det er så lite og vanskelig å se av og til.
Vis hele sitatet...
Ja, du kan kjøpe sikte for nesten alle våpen hos Ammu-Nation
Det er pistolsymbolet på kartet om du ikke viste det.
Kan folk slutte å spoile slutten? Ihvertfall legg inn spoiler tag. Denne tråden er for tips og tricks ikke for spoils.
For en stund siden traff jeg en kineser, kjørte et løp med bil å vant. Hvor finner jeg flere av disse?