Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1465
Hey freaks.
Jeg lurer på hvor jeg kan få kjøpt spillet arma 2 i Norge.

Jeg har søkt på hjemmesidene til platekompaniet, elkjop, lefdal etc.
Jeg har søkt litt rundt før jeg bestemte meg for å lage en tråd her, jeg fant ut at det gikk ann å bestille det fra "www.play.com".
Det eneste problemet med det er at jeg ikke vil betale massevis av penger i frakt, moms, og fortolling.
Sist endret av annern55; 15. desember 2012 kl. 13:20.
Sitat av wtf1337 Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Tenkte ikke på steam jeg Det er mulig å modifisere/legge til DayZ i steam versjonen også ikke sant?
Du må beise sjarken!
Yup, bare litt vanskeligere
" Day Z Mod requires Arma II: Combined Operations which is made up of Arma II and Arma II: Operation Arrowhead"
Sitat av BMWe39 Vis innlegg
Yup, bare litt vanskeligere
Vis hele sitatet...
Så lenge det finnes en bra tut der ute for steam versjonen også, så klarer jeg meg.

Sitat av wtf1337 Vis innlegg
" Day Z Mod requires Arma II: Combined Operations which is made up of Arma II and Arma II: Operation Arrowhead"
Vis hele sitatet...
Ja? Dette er riktig ikke sant: http://store.steampowered.com/sub/4639/ ?
Jepp! det er riktig
Minner bare på at DayZ Standalone muligens kommer rundt januar!
Om det e DayZ det e snakk om så kjøp heller WarZ eget zombie survival spill.
Hvorfor skal han kjøpe WarZ eller Arma 2 når DayZ Standalone kommer senest i Januar?
Sitat av Ghostskull_96 Vis innlegg
Om det e DayZ det e snakk om så kjøp heller WarZ eget zombie survival spill.
Vis hele sitatet...
Sitat av Claryn Vis innlegg
Hvorfor skal han kjøpe WarZ eller Arma 2 når DayZ Standalone kommer senest i Januar?
Vis hele sitatet...
Hvorfor kjøpe WarZ når DayZ, selv med Arma 2 er MYE bedre?
Sist endret av Brassman; 15. desember 2012 kl. 14:24.
Sitat av Claryn Vis innlegg
Hvorfor skal han kjøpe WarZ eller Arma 2 når DayZ Standalone kommer senest i Januar?
Vis hele sitatet...
Du har fortsatt mange timer morro igjen med DayZ før standalone. Jeg kjøpte det på torsdag for $15 på gog.com, og bare etter helgen føler jeg at pengene er vel brukt!
Jeg bestilte fra Amazon.com
Det er en amerikansk nettside, men du kan også kjøpe spilldownloads. Da jeg kjøpte spillet, spurte de om adressa mi, og jeg gav dem adressa til en McDonalds i Oregon. Lastet så ned spillet (combined operations med både arma 2 og operation arrowhead) og starta min zombie-survival-karriere)
Sitat av annern55 Vis innlegg
jeg fant ut at det gikk ann å bestille det fra "www.play.com".
Det eneste problemet med det er at jeg ikke vil betale massevis av penger i frakt, moms, og fortolling.
Vis hele sitatet...
Play.com har gratis frakt. Har bestilt tonnevis med ting derfra før og aldri måttet betale mer enn det som opprinnelig står på produktet.

Pakkene mine har alltid kommet i postkassen også, som vanlig post, så du slipper å hente det noe sted.
Du må beise sjarken!
Noen som har en guide på hvordan man installerer dayz modden, får bare opp at jeg mangler noen filer?