Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 937
Er for tiden under behandling på døgnpsykiatrisk senter og de har funnet ut at jeg må pisse på glass da de har fått om høre om min historikk med tjall. Har sagt at jeg røykte sist for to ukers tid siden, røyka sist i går kveld.

Det jeg lurer på er:
1: vil en urinprøve vise hvor mye thc blodet inneholder, eller kun positivt/negativt?
2: hvis jeg skal bruke andre personers urin, må den da lagres kaldt? Hvor lenge kan den lagres varmt?
3: kan jeg bruke andre personers urin hvis jeg allerede har brukt min egen?
1.De jeg ble testa med sjekket bare opp mot stoffene, ikke mengden(var oss purken). Men finner vell forskjellige typer.
2.Usikker.
3. Kommer litt ann på hva svaret på 1 viser seg og være. Tror de skjønner noe visst thc verdien i urinen din sank med 100% på bare en god natts søvn Men ellers skal det gå glimrende!
Trur du ikke skal ha noe å bekymre deg over, de har trossalt taushetsplikt, så du trenger ikke å være redd for at de sladrer, da dette ikke skjedde meg da jeg måtte inn 1 dag

Men for å svare på spørsmålene dine, en urinprøve vil bare vise deg om du har THC i kroppen, en blodprøve vil derimot vise hvor mye % THC du har i kroppen. Og som jeg skrev først, ikke bruk andres da de har taushetsplikt, de kommer nok til å bare ha en samtale med deg om stoffet og høre va du har å si

Håper jeg har forstått situasjonen rett da jeg er litt usikker på hva døgnpsykiatrisk senter er hehe(mulig det er hva jeg var på også, men måtte nå inn på ett psykiatri for en natt pga breakdown for noen år tilbake hehe), men svarer deg anyways
Sist endret av Sprengt; 24. mai 2012 kl. 00:40.