Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1015
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Hei!

Først og fremst: Jeg er ingen fotograf. Når det er sagt så var jeg nettop en tur til Kenya, og til tross for manglende fotokunnskaper så kom jeg hjem med et par bilder jeg ble ganske fornøyd med. Slenger ut et par av de her med håp om tilbakemelding :-)

Bildene er tatt med Nikon D40, og enten Nikon Nikkor 35mm F/1.8 eller Nikon Nikkor 55-200MM f/4-5.6G VR.






















Innser at i alle fall to av disse bør croppes for å fjerne unødvendig støy, og at det er idiotisk at sistemann på det siste bildet ikke har et hode. Men jeg er ganske fornøyd uansett, tross alt :-)
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Trådstarter Crew
Og et siste...
Sist endret av Tias; 20. juli 2009 kl. 22:55.
Fantastisk fine bilder! Både motivene og kvaliteten er utmerket. Liker spesielt giraffbildet, veldig bra perspektiv. Bildene av barna er også veldig levende og fine!
Jeg synes bildene er klare og fine, men et par av de bør croppes en liten granne.

EDIT: apebildet, der synes jeg du bør croppe slik at apen blir midstilt.
Sist endret av staM; 20. juli 2009 kl. 23:08.
Sitat av Ludolfn Vis innlegg
EDIT: apebildet, der synes jeg du bør croppe slik at apen blir midstilt.
Vis hele sitatet...
Der er jeg faktisk veldig uenig. Jeg likte apebildet veldig godt, og syntes komposisjonen på bildet var veldig i nærheten av perfekt!

Veldig fine bilder, forresten. Enough said for min del..
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Trådstarter Crew
Takk for skryt, og konstruktiv kritikk! Har forsåvidt ett bilde til av apen, bittelitt mer midstilt, kanskje dere liker det bedre? Jeg var ikke helt sikker hvilket bilde jeg syntes var best, men det jeg postet hadde ikke trestammen til høyre, som på bildet jeg poster nå.