Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2450
Hei jeg skal reise fra norge til tykland ganske snart og tenkte at på tilbake turen skal jeg ta med meg ca 40 lapper LSD og lurte på om noen kan gi meg tips. Jeg er redd for at x-rayen kan ta opp på de når jeg har de i hanbagasjen.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Pakk dem selv i utlandet på en god måte, og send dem til deg selv via en smart pakke.
Ha dem i den nedpakkede bagasjen, ikke håndbagasje.
Sist endret av meaculpaUIO; 20. september 2020 kl. 20:09.
Hørt at å legge dem i en bok imellom sidene ikke er en så dum idé
Sitat av Dartrix Vis innlegg
Hørt at å legge dem i en bok imellom sidene ikke er en så dum idé
Vis hele sitatet...
Hmm d var egentlig planen men er usikker på om det vil funk

Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Pakk dem selv i utlandet på en god måte, og send dem til deg selv via en smart pakke.
Ha dem i den nedpakkede bagasjen, ikke håndbagasje.
Vis hele sitatet...
Jeg har tatt flyet fra münchen før og har blitt dratt ut sia jeg hadde et metall rør i bagasjen de er veldig nøye på bagasjen mens hanbagasjen sjekker de bare en gang
Sist endret av AliceOnTrip; 20. september 2020 kl. 20:30. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Har hørt at man fint kan putte arket med lapper i en konvolutt sammen med et bursdagskort
Bare gjør minst mulig utav det. Blir du tatt var du ikke dum men uheldig/nervøs.
Anonym bruker
"Ydmyket Lindorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du høres for ung og uskyldig ut til å bli narkosmugler. Du kan ødelegge rullebladet og livet ditt for godt.
Blir LSD lukta av narkobikjer?
Sitat av Bodega Vis innlegg
Blir LSD lukta av narkobikjer?
Vis hele sitatet...
LSD skal være luktfritt.
LSD er luktfritt. Kjøp deg en bok og legg arket inni.
Hvorfor ikke bare smugle flytende lsd, ser ut som vann du kan ta med deg 6000ug AKA 150ug per lapp så kjøper du blotter. Fyll en ligther opp med lsd istedenfor ligthergas.
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva om en bestiller LSD fra utlandet å får det sent i posten. Hvordan kan tollvesenet se forskjell på det og vanlig brevpost!? Sorry vist jeg stjeler tråden litt.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du høres for ung og uskyldig ut til å bli narkosmugler. Du kan ødelegge rullebladet og livet ditt for godt.
Vis hele sitatet...
Takk før tanken det er bare et tilbud jeg fikk så jeg tenkte bare hvorfor ikke

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva om en bestiller LSD fra utlandet å får det sent i posten. Hvordan kan tollvesenet se forskjell på det og vanlig brevpost!? Sorry vist jeg stjeler tråden litt.
Vis hele sitatet...
Np lurte på det jeg å. Men jeg tenker at der ikke er lurt å kjøpe overnette sia man kan bli scamma bedere å gjør det f2f men jeg tror at vis man kunne få det skjult i et postkort eller en bok så kunne det gå
Sist endret av AliceOnTrip; 21. september 2020 kl. 20:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av AliceOnTrip Vis innlegg
Hei jeg skal reise fra norge til tykland ganske snart og tenkte at på tilbake turen skal jeg ta med meg ca 40 lapper LSD og lurte på om noen kan gi meg tips. Jeg er redd for at x-rayen kan ta opp på de når jeg har de i hanbagasjen.
Vis hele sitatet...
Hvordan gikk det? Jeg pleier bare legge det i lumen på buksen(e) i kofferten det meste jeg har tatt med er 5 lapper da.

Sitat av spider_man Vis innlegg
Hvorfor ikke bare smugle flytende lsd, ser ut som vann du kan ta med deg 6000ug AKA 150ug per lapp så kjøper du blotter. Fyll en ligther opp med lsd istedenfor ligthergas.
Vis hele sitatet...
200IQ😂
Sist endret av Mr. Frosty; 30. desember 2020 kl. 07:51. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Posten er overbelastet pga korona. Så å sende en pakke fra Tyskland bør går greit. Dessuten er det umulig å bevise at du har sendt pakken til deg selv, om du bruker plasthansker etc.

Evt. løs det opp i en vodkaflaske og ta den med.
Ikke rart tollerne blir flinke på å fakke ting om de bare følger litt med på freak! Jeg ville personlig bare krøllet det sammens med noe annet søppel og hatt det i lomma.