Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1279
Anonym bruker
"Forbauset Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har i flere forum sett folk svare de som har det tørt nå at det er masse godis men du må leite og finne rett person.
Hva er det for et svar?.
Har folk egne koder når de leiter eller for jeg skjønner ikke hvordan det svaret hjelper noe som helst. Ikke at jeg mener folk skal gi deg nr til fyren sin eller lokasjon etc , men jeg tror man har lett lenge allerede og hadde funnet noen om det var den måten å finne noen på. Så det rådet er jo helt bortkasta.

For meg virker det som om folk heller er heldig med hvem de kjenner fra før og ikke at du plutselig finner en fyr nå som har både bra grønt/brunt og gladelig informerer deg om det.

Da er det bedre om de heller kutter ut å kommentere , så kan de som leiter heller ha det tørt samme uten at noen kommer og forteller deg hvor lett du burde ha fått tak i noe allerede.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Svaret er bortkastet fordi at spørsmålet er bortkastet: For det første tillater vi ikke kjøp og salg av illegale stoffer her inne, ei heller en praktisk måte til å få gjort det på, slik som informasjon på å komme i kontakt med dealere.

Freak er et åpent forum og om du hadde tatt sjansen på å selge stoff til alle som ga deg en beskjed her inne så hadde onkel politi klart å finne deg ganske fort, de klarer jo til og med å finne de folka som opererer på krypterte markeder på darkweb.

Det som er en enda bedre idé er at man driter i å lage slike tråder om Tørke, for det er bare syting og et desperat forsøk på å komme i kontakt med en dealer, og ofte sklir trådene ut i direkte forespørsler om hvor man kan skaffe ditt og datt og da slettes de.
Sist endret av Dodecha; 14. august 2020 kl. 18:04.
Anonym bruker
"Forbauset Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Svaret er bortkastet fordi at spørsmålet er bortkastet: For det første tillater vi ikke kjøp og salg av illegale stoffer her inne, ei heller en praktisk måte til å få gjort det på, slik som informasjon på å komme i kontakt med dealere.

Svaret hjelper ikke fordi det er et dumt spørsmål, freak er et åpent forum og om du hadde tatt sjansen på å selge stoff til alle som ga deg en beskjed her inne så hadde onkel politi klart å finne deg ganske fort, de klarer jo til og med å finne de folka som opererer på krypterte markeder på darkweb.

Det som er en enda bedre idé er at man driter i å lage slike tråder om Tørke, for det er bare syting og et desperat forsøk på å komme i kontakt med en dealer, og ofte sklir trådene ut i direkte forespørsler om hvor man kan skaffe ditt og datt og da slettes de.
Vis hele sitatet...
Mitt poeng var at dette er svar folk som spør om det er tørt i den og den byen f.eks får og det ser jeg som poengløst å svare. Det er jo ikke noe vits å svare at du må kjenne de rette folka da.
Ikke har jeg heller nevnt salg her inne noen sted. Jeg tror du må lese tråden en gang til da om du misforsto det sånn.

Hvordan komme i kontakt med noen selgere her når det er anonymt lagt ut? . Litt genralisering her og negativ måte å svare på synes jeg.
Anonym bruker
"Forbauset Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
men bare slett tråden.....ville bare fram til hvor dumme de "tipsene" var, men er ikke så viktig
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Man spør en venn rett og slett? Etter tørketiden begynte var jeg også tvunget til å inngå noen nye bekjentskaper. Og det ble fort gjennom en venn av en venn av en venn på snap
Anonym bruker
"Forbauset Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Carmex Vis innlegg
Man spør en venn rett og slett? Etter tørketiden begynte var jeg også tvunget til å inngå noen nye bekjentskaper. Og det ble fort gjennom en venn av en venn av en venn på snap
Vis hele sitatet...
Da har du riktig type venner , jeg har dessverre samlet på meg en gjeng pils i parken folk
Anonym bruker
"Full Havmunk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
men bare slett tråden.....ville bare fram til hvor dumme de "tipsene" var, men er ikke så viktig
Vis hele sitatet...
Å kjenne riktig folk eller miljø er da ikke ett dumt tips det, det er noe som stort sett gjelder for alt og alle uansett rusmiddel.
Kjenner du ikke riktig folk så får du sjeldent tak i noe bra eller noe i det hele tatt. Nesten alt handler om connections i det gamet.

Flere sier det er tørke, men vil tro det bare er halvparten av sannheten og at det heller dreier seg mer om dyre priser som fører til at folk ikke gidder å bruke penger på det.
Pris har økt med over 50% og kjøp av større kvanta gir nesten ikke rabatt, noe som gjør det mer lønnsomt å spare pengene eller kjøpe andre ting.
Anonym bruker
"Forbauset Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Å kjenne riktig folk eller miljø er da ikke ett dumt tips det, det er noe som stort sett gjelder for alt og alle uansett rusmiddel.
Kjenner du ikke riktig folk så får du sjeldent tak i noe bra eller noe i det hele tatt. Nesten alt handler om connections i det gamet.

Flere sier det er tørke, men vil tro det bare er halvparten av sannheten og at det heller dreier seg mer om dyre priser som fører til at folk ikke gidder å bruke penger på det.
Pris har økt med over 50% og kjøp av større kvanta gir nesten ikke rabatt, noe som gjør det mer lønnsomt å spare pengene eller kjøpe andre ting.
Vis hele sitatet...


Det jeg mente var at det hjelper lite å tipse om å kjenne de rette folka når du ikke kjenner de og tørken er her.
Det er liksom noe du kan se etter når tidene er bedre , men ikke når det er tørt.
Det er ikke noen kode eller triks man kan bruke for å få gode kontakter.

Det eneste som gjelder er at man er en kul person som over tid skaffer seg bekjentskaper og kontakter som fifler med ting innenfor det man er interessert i. Uansett om det er vintage modelltogbaner eller cannabis. Du må bli kjent med og få innpass hos folk.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Mitt poeng var at dette er svar folk som spør om det er tørt i den og den byen f.eks får og det ser jeg som poengløst å svare. Det er jo ikke noe vits å svare at du må kjenne de rette folka da.
Ikke har jeg heller nevnt salg her inne noen sted. Jeg tror du må lese tråden en gang til da om du misforsto det sånn.

Hvordan komme i kontakt med noen selgere her når det er anonymt lagt ut? . Litt genralisering her og negativ måte å svare på synes jeg.
Vis hele sitatet...
Poenget mitt er jo at da er jo tråden tydelig ment for å bare suttre, om du oppriktig mener det bare er for å "lufte tankene": Hva i all verden er vits med å da legge inn et spesifikt sted i tillegg?
Skal du da få til svar at "Nei det er ikke Tørke i <sted>" og ta til takke med det? Det har jeg vanskeligheter for å tro: Det er temmelig åpenbart at man faktisk vil prøve å få tak i noe, og da er vi inne på kjøp og salg.

Om tråden oppriktig er ment for å suttre så går den også til sletting: Det har ingen diskusjonsverdi, og vi er jo tross alt et diskusjonsforum.
Sist endret av Dodecha; 14. august 2020 kl. 18:37.
Jeg kjenner så absolutt ikke de rette folka, men plutselig så får man noen tvilsomme bekjentskaper(ref. Flåklypa grand prix) det er ofte litt tilfeldig. Men man må nok prøve seg litt forsiktig frem.
Anonym bruker
"Forbauset Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Poenget mitt er jo at da er jo tråden tydelig ment for å bare suttre, om du oppriktig mener det bare er for å "lufte tankene". Hva i all verden er vits med å da legge inn et spesifikt sted i tillegg?
Skal du da få til svar at "Nei det er ikke Tørke i <sted>" og ta til takke med det? Det har jeg vanskeligheter for å tro: Det er temmelig åpenbart at man faktisk vil prøve å få tak i noe, og da er vi inne på kjøp og salg.

Om tråden oppriktig er ment for å suttre så går den også til sletting: Det har ingen diskusjonsverdi, og vi er jo tross alt et diskusjonsforum.
Vis hele sitatet...

Rart hvordan du vrir og vender på det jeg har skrevet. I tillegg skjønner du ikke betydningen av å vite om noen sier det har kommet inn mye til den og den byen , at det gir folka som bor der håp om å kunne finne noe?. Forskjell på det å spørre om kjøp/salg .
Anonym bruker
"Full Havmunk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det jeg mente var at det hjelper lite å tipse om å kjenne de rette folka når du ikke kjenner de og tørken er her.
Det er liksom noe du kan se etter når tidene er bedre , men ikke når det er tørt.
Vis hele sitatet...
Selv om det er tørt i din krets så betyr det ikke nødvendigvis at det er tørke. Du må bare finne deg en "ny" krets som feks henter inn ifra andre folk igjen.
Med tanke på hvor mange som bruker og selger cannabis så er det ikke så vanskelig å finne folk. I flere norske byer kan man jo i bunn og grunn bare spørre en random og vipps så er det en som kjenner en som har noe.
Så det å finne riktig folk er ikke vanskelig. Det krever bare at man går litt ut av komfortsonen sin og forhører seg litt rundt.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Rart hvordan du vrir og vender på det jeg har skrevet. I tillegg skjønner du ikke betydningen av å vite om noen sier det har kommet inn mye til den og den byen , at det gir folka som bor der håp om å kunne finne noe?. Forskjell på det å spørre om kjøp/salg .
Vis hele sitatet...
Vel, slik er regelverket vårt. Vi tolker spørsmål om tilgjengelighet på illegale stoffer på et spesifikt sted som kjøp og salg. Hovedsaklig fordi at de få trådene om Tørke som fikk stå tar ikke mange minuttene før de sklir ut i ordrette forespørsler om å kjøpe knark.
Anonym bruker
"Forbauset Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Selv om det er tørt i din krets så betyr det ikke nødvendigvis at det er tørke. Du må bare finne deg en "ny" krets som feks henter inn ifra andre folk igjen.
Med tanke på hvor mange som bruker og selger cannabis så er det ikke så vanskelig å finne folk. I flere norske byer kan man jo i bunn og grunn bare spørre en random og vipps så er det en som kjenner en som har noe.
Så det å finne riktig folk er ikke vanskelig. Det krever bare at man går litt ut av komfortsonen sin og forhører seg litt rundt.
Vis hele sitatet...
Tro meg , har testet det og ender opp med nei hver gang. Kan skjønne den at man gir ikke ut info til fremmede som stopper deg på gata og spør , litt shady
Anonym bruker
"Forbauset Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Vel, slik er regelverket vårt. Vi tolker spørsmål om tilgjengelighet på illegale stoffer på et spesifikt sted som kjøp og salg. Hovedsaklig fordi at de få trådene om Tørke som fikk stå tar ikke mange minuttene før de sklir ut i ordrette forespørsler om å kjøpe knark.
Vis hele sitatet...
Nå har denne stått i en time og ingenting har sklidd ut. Jeg skrev heller ikke noe sted eller spurte om noe sted. Kun påpekte hvorfor info om en by kan gi en fyr håp om å finne noe siden du ikke forsto hvorfor det var av nytte.

Jeg ville vel fram til at det er litt skrytete å dra fram hvor bra en sjæl har det når andre ikke har det. Litt sånn , kutt heller ut å si hvor bra kontakter du har da det ikke hjelper noen men kun virker cocky.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nå har denne stått i en time og ingenting har sklidd ut. Jeg skrev heller ikke noe sted eller spurte om noe sted. Kun påpekte hvorfor info om en by kan gi en fyr håp om å finne noe siden du ikke forsto hvorfor det var av nytte.
Vis hele sitatet...
Men så er jo ikke dette en Tørketråd med spørsmål om tilgjengelighet på et spesifikt sted er det? Sammenligningen blir ubrukelig sådan.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg ville vel fram til at det er litt skrytete å dra fram hvor bra en sjæl har det når andre ikke har det. Litt sånn , kutt heller ut å si hvor bra kontakter du har da det ikke hjelper noen men kun virker cocky.
Vis hele sitatet...
Det er jo nettopp fordi spørsmålet er såpass frekt, og du ser heller ikke hvor mange slike tråder vi har slettet nå i į̸͍̤͓̬̯̪̞̭͉̰̯̫͇̏̓ ̸̧̡͉͇̬̘͙͇̹̻̪̌̿̔̋́̅̓̋͋͠ͅͅd̶͓͇͕͎͔̮̗̠̼̺̣̩͌͗̅͒̈́̒̍̃͋i̵̛̅͆͒̑͊̽̓̄̄͘ ̡̪̝̗̱̫̰͕̝̟̪̳̼̣̏͂̎͜s̷̭̱͛̊́́̒̇̈́̄̽̔͠ͅş̷̹̼͔̻͋̇͛̆̅̈́̎̾̎͝e̸͖̖̅̈́͐́̅ ̣̫ ̸̥͇͖̘̰̻̈́͋͂́̚c̸̢̠̥̱̬̪͓͓̿̉̆̽̏͋͋̆̏͑̓͐̍ò̵̬͇͛͛̇͂̓̎̏̆̑̈́̈̑͝r̶͐̎̈́͑͛ ̧̡̧͔̘̠̱͉̿̐̋̈́͆̋͜͜ͅo̷̡̹͑̽́̋͌̅͌́̊̉̔̋͝n̴̡̟̞̭̫̻̈́̀̿̏̒̃͜͝͠a̴̧̳̙͐͊̕͠ ̤t̵̫̯̱͓͓̠̱̖̰̳̲̩̩͂͋́į̶͇̯͙̤͚̥̗̬̥̪̈́̈́͂̋̑͘ḑ̵̜̱̗̗̹̘̖̤̪̲͕͐̎̓̿̌̿͝͠ ̨̞e̸͇͗̔̄̏̔̎̂̽̾̉́̒̚̚ͅr̸̥͈̙͎̦̤̳̓
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Å kjenne riktig folk eller miljø er da ikke ett dumt tips det, det er noe som stort sett gjelder for alt og alle uansett rusmiddel.
Vis hele sitatet...
Å den kan draes veldig mye lengre. Å kjenne de rette folkene er jo stort sett alltid en døråpner uansett hva det gjelder. Og har du først fått foten innenfor så er det opp til deg å bevise at du var tilliten verdig.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Da har du riktig type venner , jeg har dessverre samlet på meg en gjeng pils i parken folk
Vis hele sitatet...

Pils i parken folk trenger ikke være en dårlig greie? Noen år frem i tid så er kanskje en av de i "pils i parken gjengen" en som blir din døråpner til noe nytt og bedre i livet? Og mens du venter er det jo alltid hyggelig å ha noen å treffe for å kose seg med noen pils i en park i sommervarmen.
Anonym bruker
"Forbauset Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av _abc_ Vis innlegg
Å den kan draes veldig mye lengre. Å kjenne de rette folkene er jo stort sett alltid en døråpner uansett hva det gjelder. Og har du først fått foten innenfor så er det opp til deg å bevise at du var tilliten verdig.




Pils i parken folk trenger ikke være en dårlig greie? Noen år frem i tid så er kanskje en av de i "pils i parken gjengen" en som blir din døråpner til noe nytt og bedre i livet? Og mens du venter er det jo alltid hyggelig å ha noen å treffe for å kose seg med noen pils i en park i sommervarmen.
Vis hele sitatet...
Nei , ingen dårlige folk men de holder seg til pilsen bare
Jeg drikker ikke selv, har aldri likt det.