Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 3774


Fikk en mystisk tekstmelding. Regner med at det er en generisk postliste, men den var ikke ubehagelig. Det plager meg ikke om noen vet hvem jeg er, men jeg har ikke sagt mange steder at jeg handler bitcoin.

Finanstilsynet har lagt ut en advarsel fra østerrikske myndigheter her, men kaller det ikke for direkte svindel.

Her er en anmeldelse av stedet. På hovedsiden ser det ut som søppel, men på skjermbildene kan man se mer av systemet.

Kanskje jeg registrerer meg bare for å se hva det er men hvis dette er så heftig, hvorfor er det så lite informasjon selv om de har holdt på i to år...
Hvorfor i helvete vil du registrere deg på slike steder. Er du interesert i krypto så handler du selv uten innblanding av tredjepart som stikker av hvis det skulle vise seg å gi et overskudd.

Ville heller funnet et heroinvrak i Oslo til å passe på pengene min en slike nettsider. Da er det i det minste en sjans til at de ikke forsvinner.
Har du penger å tape så er det jo bare å kjøre på, for meg sier dette meg: Scam! *Red alert* med 32 blinkende røde lys.
Lukter scam ja, kjapt søk så driver denne fyren å starter ørten tusen firma og nettsider, deriblant flere firma som selger domene osv, ser et nettsted advarer mot han. Hold deg unna
aig
Flink gutt
Trådstarter
Akkurat. Orker ikke etterforske mer svindel. Stedet har ikke engang mulighet til å sende coins til en standard lommebok.
Manglende linker videre, overdrevet 'hyggelig' vurdering til å være en anmeldelse, skriveleifer, og en Bot som hevdes å være skrevet av en Musiker (søk opp navnet).

Og hvis den den har en treffprosent på 92%, hadde jeg heller reinvestert og holdt kjeft, istedet for å prøve å verve flere.
Tror ikke du trenger å være bekymret over at dette er på grunn at at du faktisk kjøper kryptovaluta selv. Dette er SMS-spam som "alle" mottar.

Forøvrig er det ren idioti og faktisk registrere seg ut og prøve systemet. Anmeldelsen du linker til inneholder forøvrig affiliate-linker til platformen, så sannsynligheten er vel heller liten for at dette er en reell, objektiv anmeldelse.