Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1313
Anonym bruker
"Øm Stingsild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei og hopp

Fordelt på de siste 6 dagene har jeg spist ca 90 diaz 10mg.

De siste ble inntatt I ettermiddag ca 5-6 stk a 10mg.

I morgen skal jeg ha meg en runde med noe rimelige potent amfetamin, dog i moderate mengder.

Halveringstiden på diazepam er jo nokså lang, så lurer derfor på om det er noen risiko forbundet med dette?

Bør jeg avvente noen dager før jeg kjører meg noen streker speed eller skal dette gå greit?
Det går helt fint. Benzo er fint sammen med speed, så lenge du bruker fornuftige mengder
Det går nok fint ja. Bare få litt søvn og mat først. Mulig du må ha littegrann mere speed enn vanlig, men min erfaring er at det funker uansett men faktisk blir det vanskeligere å bli "overjustert" med benzo i blodet. Men for all del begynn rolig, kan merke lite så går valiumen ut og effekten merkes mye bedre, som kan gå galt av å til.
Veldig individuelt såklart, men for det første 90 mg diazepam om dagen, OG amfetamin? Dette høres ikke bra ut, og å blande uppers and downers er fyfy...

Om man skal bruke begge deler, så er det speed først, for så å lande på benzo. Blanding av de to stoffene i kryss å tvers tærer enormt på kroppen.