Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1676
Anonym bruker
"Farlig Nebbhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei! Akkurat kjøpt meg 100 blåvalium!
Har noen erfaring av følgende:

https://imgur.com/7d19pJS

https://imgur.com/LTHxl0P

Delestrek på en side, 10mg i skrift på den andre
Alltid vært gode i min erfaring.
Kjøpte du 100stk i løsvekt og ikke på brett ?
R.i.p 23.04.2021
Det er krka apaurin 10mg diazepam .ser legit ut ,løsvekt?
Anonym bruker
"Farlig Nebbhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Løsvekt, ja
Har vært borti dem i løsvekt flere ganger. Alltid vært samme kvalitet, utseende og smak

Du skal ikke se bort i fra at det er mange forfalskninger riktignok, det kan hende jeg har vært heldig alle gangene.

Smaker de Diazepam? En blanding av pappaktig, litt bittert og litt søte?
Anonym bruker
"Farlig Nebbhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
De smelter ganske fort under tunga.minner meg om xanax/vival smak ja..
Mine har alltid smeltet kjapt, pleier å tygge og svelge for å få kjappest effekt Tror ikke det er unormalt.

Fornøyd med kvaliteten?
Apaurin ja, beste blåvaliumen. Ser ekte ut, men løsvekt vil alltid være løsvekt.
Løsvekt?

Om du skal smugle masse Blåvalium over grenser vil du komprimere dette så mye som mulig. Da er det best å ta pillene ut av brettene.
Plassen ett brett med 10-15 Apaurin tar jo like mye plass som 30 piller (gjett)

Handler om logistikk.
Psykedelisk bakverk
Veldig mye av apaurinen i Norge kommer gjennom en velkjent aktør på det mørke nettet, og det smugles alltid i forpakning. Min erfaring er at de aller fleste som driver seriøst med salg av ekte vare unngår smugling i løsvekt, ettersom de fleste kjøpere (unntatt uerfarne eller desperate avhengige) stort sett, med god grunn er skeptisk til løsvekt.

Skal nevnes at produksjon av falske piller er så stor business at blister er heller ingen garanti for ekte vare, sett flere eksempler på skremmende velproduserte blisterpakninger
Sist endret av FlyvendeVaffel; 28. desember 2019 kl. 14:15.
R.i.p 23.04.2021
Apaurin kommer på brett 15pr. Dem er relativt små så og smugle løsvekt kontra brett når det kommer til krka har ikke så mye og si. Men ja får med deg endel mer i løsvekt kontra brett med boks.
Anonym bruker
"Farlig Nebbhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Noen som har efaring på kvalitet av denne typen blåvalium kontra den som vi får i norge? (Vival/Stesolid/Valium)?
R.i.p 23.04.2021
Alltid hvert knall kvalitet på de jeg har kommet over , kjøper bare på bret tho.
Psykedelisk bakverk
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Noen som har efaring på kvalitet av denne typen blåvalium kontra den som vi får i norge? (Vival/Stesolid/Valium)?
Vis hele sitatet...
Som det står skrevet lenger opp, sålenge de blå også er ekte er det totalt likegyldig. 1mg diazepam er 1mg diazepam, uavhengig av om man skriver vival, valium eller bikkje på etiketten.