Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1432
Hva kan man bruke i stedet?

Skal snart reise til Nederland og skal overnatte et sted på veien hvor det ikke passer å røyke så jeg må ut å gå for å røyke.
Røyker ikke tobakk og har ikke real leaf eller greengo og har heller ikke tid eller lyst til å prøve og få kjøpt det nå.
Har prøvd med oregano for mange år siden og det smakte jævlig og klødde i halsen.

Noen som har noen gode forslag? Gjerne noe som er lett å få tak i.
Ja røyk det rent.
Landstryker
KnutAnkhAton's Avatar
Trådstarter
Ok. Det skal være i en joint, hvis ikke kan alle se hva jeg driver med på veldig lang avstand og det liker jeg ikke å gjøre akkurat på dette stedet.

Røyker du hasj rent i joint?
Invester i en pipe :-)
Landstryker
KnutAnkhAton's Avatar
Trådstarter
Tenker det ikke blir spesielt stealth siden jeg må tenne på for hvert trekk.

All erfaring tilsier at joint funker best når du ikke vil at noen skal skjønne noe.
Med verken tobakk eller tobakk-erstatning blir det vel en form for tørket te som passer best som erstatning. Ikke helt optimalt, men mye bedre i bruk enn oregano eller kattemynte.
Landstryker
KnutAnkhAton's Avatar
Trådstarter
Har faktisk røyket te i fylla som fjortis. Ble sykt kvalm men det var muligens komboen med hjemmebrent som gjorde utslaget.

Takk! Da prøver jeg te. Er Lipton greit eller bør jeg se etter noe annet?
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan du ikke bare kjøpe inn litt grønt så lager du bare joints av hasj og grønt?
Landstryker
KnutAnkhAton's Avatar
Trådstarter
Hakke tid til å reise på butikken og kjøpe weed og er ikke hjemme slik at jeg kan fikse noe i kokosolje, så det blir sjokko-kush-hash i grønn te eller noe sånt.
Kjøp tørka teblader av timian på dagligvare/helsekostbutikk. God smak, mild og svir lite i halsen. Lett å rulle med. men må klippes/rives og fjerne en del stikler når du mekker timian med hasj.
Tørket persille. Veldig nøytralt, svir ikke i halsen og man finner det i stort sett alle butikker. Det er det jeg har brukt istedet for tobakk i bongen min ganske lenge nå. I joint ville jeg nok ha fuktet det opp med et par dråper vann først.
Sist endret av Splooge999; 18. juni 2019 kl. 01:30.