Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 2157
Har nylig kjøpt 3g av en ganske uerfaren dealer som er ny med dette her. Er nå på min 3 joint og kjenner fortsatt lite til ingen ting. Har mekka ca 0.9 og har ikke den "høy" følelsen, er mildt tåka og veldig kvalm bare. Dette er også første gang jeg har røyket i løpet av 3 uker så toleransen burde jo også være borte. Etter den første jointen kjente jeg mer eller mindre ingenting, etter den andre var det litt smålig og nå er det helt ok-ish. Vanligvis hadde jeg sittet og trippa ut til Pink Floyd men åpenbart ikke nå da. Klumpen var ekstremt hard og jeg måtte brenne den med lighter kun for og få delt den opp. Dårlig hasj eller bare kroppen min som monger?
Høres ut som dårlig hasj ja. Pleier å mekke 0.1-2 i en J, har ikke hatt pause på flere måneder, men blir fortsatt god og fjern.
Anonym bruker
"Sjokkert Ørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Høres ut som du har fått et dårlig produkt dessverre.
Dårlig shit smeller like bra i edibles etter min erfaring. Spis den.
lag bøtte�� funker fjell med dritt weed
Sitat av YellowHaZe Vis innlegg
lag bøtte�� funker fjell med dritt weed
Vis hele sitatet...
Bøtte med sigg og hasj?
Kanskje det er bark
Trådstarter
21 7
Sitat av BeardedFreak Vis innlegg
Dårlig shit smeller like bra i edibles etter min erfaring. Spis den.
Vis hele sitatet...
Har igjen ca 1,5 nå. Tror egentlig ikke det er verdt alt styret
Sitat av Gutten01 Vis innlegg
Har igjen ca 1,5 nå. Tror egentlig ikke det er verdt alt styret
Vis hele sitatet...
Ta 1.5 i youghurt 5 min jobb
Trådstarter
21 7
Sitat av GodMorgenJuice Vis innlegg
Ta 1.5 i youghurt 5 min jobb
Vis hele sitatet...
I youghurt?? Bare varme opp til smeltepunkt og putte i yoghurt?
Anonym bruker
"Hylende Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Lurer egentlig på hva som får folk til å produsere, og å selge så ræva hasj. Har fått det i ghettoen i oslo også, steinhard lysbrun man kan røyke fem jointer på og eneste man merker er vondt i huet og tørr i halsen. Er det mislykka plater som importeres og selges som lureri, eller hasj som er produsert for å være lureri og bøff evn drittrester fra normal produksjon som lages til nytt produkt? Har også hørt at noen banker kaffe i plater etter import for å bøffe ut og tjene mer på mindre produkt men er det reelt og mulig?
Sitat av Gutten01 Vis innlegg
I youghurt?? Bare varme opp til smeltepunkt og putte i yoghurt?
Vis hele sitatet...
Ja smelte smøret med hasjen. Hasjen blir flytende brunaktig greier. Bedre en biff skal jeg si deg
Den er hard ettersom det er lite olje i den, en myk hasj har mer olje og det gjør at man blir mer stein.
Blir også mer stein på å spise myk hasj kontra hard.
overasket over at det selges lenger? er jo bare kodis
Men spise hasj? blir ikke store deler av hasjen i Norge smuglet opp i anus fra Afrika og den nære østen? fysj. Jeg ville i hvert fall varmebehandlet den godt, puttet den i ovnen og la den stå på 200 grader ei stund.
Sist endret av Hans Høyhet; 6. mai 2019 kl. 04:35.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Lurer egentlig på hva som får folk til å produsere, og å selge så ræva hasj. Har fått det i ghettoen i oslo også, steinhard lysbrun man kan røyke fem jointer på og eneste man merker er vondt i huet og tørr i halsen. Er det mislykka plater som importeres og selges som lureri, eller hasj som er produsert for å være lureri og bøff evn drittrester fra normal produksjon som lages til nytt produkt? Har også hørt at noen banker kaffe i plater etter import for å bøffe ut og tjene mer på mindre produkt men er det reelt og mulig?
Vis hele sitatet...
Går ut fra at kvaliteten kommer an på hvilken 'sortering' hasjen er, hvis man må bruke mer kraft for å riste av trikomene følger det nødvendigvis med mer plantemateriale uten ruseffekt.
Hva langeren velger å ta inn kommer vel an på hvor grådig h*n er, dårligere er så klart billigere

Sitat av Hans Høyhet Vis innlegg
Men spise hasj? blir ikke store deler av hasjen i Norge smuglet opp i anus fra Afrika og den nære østen? fysj. Jeg ville i hvert fall varmebehandlet den godt, puttet den i ovnen og la den stå på 200 grader ei stund.
Vis hele sitatet...
Hvis man smugler i liten skala ja, men tviler på at Cappelen noen gang har prøvd å kjøre et par hundre kilo opp i toern.
Ville ikke latt hasj stå på 200 grader så lenge, THC'en forsvinner etterhvert ved høye temperaturer.
Sist endret av Slafs; 6. mai 2019 kl. 08:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Slafs Vis innlegg
Hvis man smugler i liten skala ja, men tviler på at Cappelen noen gang har prøvd å kjøre et par hundre kilo opp i toern.
Ville ikke latt hasj stå på 200 grader så lenge, THC'en forsvinner etterhvert ved høye temperaturer.
Vis hele sitatet...

Hvordan tror du asylsøkere fra fattige, f.eks. land i Afrika, får penger til reise? jeg tror opptil flere reiser med hasj i rumpa.
Sist endret av Hans Høyhet; 6. mai 2019 kl. 09:07.
Sitat av Hans Høyhet Vis innlegg
Hvordan tror du asylsøkere fra fattige, f.eks. land i Afrika, får penger til reise? jeg tror opptil flere reiser med hasj i rumpa.
Vis hele sitatet...
Det er nok helst stoffer med høyere verdi for mindre volum/vekt som smugles på den måten, f.eks. kokain/heroin, men det er nok noe hasj som kommer inn på den måten også. Det er dog ufarligt å spise, da det så klart må pakkes godt og grundig inn med den smuglermetoden, vi snakker flere kondomer, plastfilm og et godt lag vaselin ytterst.
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kast drittet og skaff deg en ny dealer. Med lav toleranse og god kvalitet så skal det ikke mye til for å bli fjern.