Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1653
Anonym bruker
"Stinn Bison"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Altså, jeg har en veldig god venninne. Og hun har en samboer som jeg også er blitt glad i.
I går tok vi MDMA og jeg blir så sykt sentimental, kosete og fysisk. Vi lå liksom og strøk på hverandre. Jeg og venninna mi kysset (det gjør vi alltid på tripp). Men utav det blå spurte jeg typen hennes om vi kunne kysse. Det var ingenting seksuelt, det var av ren kjærlighet, og der og da tenkte jeg ikke videre.

Han sa heldigvis nei, og hun var helt stille. Etterpå innså jeg selvfølgelig at det var upassende. Hadde aldri i livet prøvd meg på han!

Nå sitter jeg her med angst og er redd for at hun kutter meg ut. Vi er rundt 30 år.

Noen råd?
Du må bare prøve å slappe av. Det ordner seg nok.
Hvis dere er gode venner og har erfaring med MDMA som stoff tenker jeg dere forstår at slikt kan skje?

Tror du bare får beklage til venninnen din for å lette på bekymringene og understreke for henne at du ikke mente noe med det. Det var bare stoffet som ga deg en ekstra nær følelse til typen hennes den kvelden og kyssing føltes naturlig.
Jeg har selv gitt kjappe kyss til plenty av venner på MDMA. Kan være rart å se tilbake på i ettertid, men i øyeblikket er det jo så naturlig og synes ikke man skal gjøre en big deal ut av det.
Anonym bruker
"Forbauset Kvitnos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mitt råd vil være at du prater med venninnen din og forteller det du har fortalt oss. Dere tripper sammen og blir da veldig nære hverandre. Om den nærheten er genuin så er det gode sjanser for at dere kan ha gode, ærlige samtaler mens dere er edru også. Uheldige situasjoner kan oppstå på MDMA når man er åpne og ufiltrerte, og da synes jeg det er viktig at man løser opp i det vanskelige slik at man ikke lukker seg for mye igjen. Vi vil fortsette å se og være glade i hverandre selv etter flauser.
Kommunikasjon. Snakk med henne om det. Å ikke gjøre det kommer bare til å gjøre saken større, og mer betent. Husk at du nå også er utrolig sensitiv en stund sånn emosjonellt. Det er vanlig, så vent til du har landet helt igjen før du foretar deg noe. Men snakk med henne. Forklar situasjonen, og unnskyld deg om det er nødvendig. Men hun må også huske at man har ett par færre filtre enn vanlig når man tar M, og det må tale i din favør. Du hadde ett ærlig spørsmål/ønske, du spurte om tillatelse.
Du fikk nei, og du respekterte det og da har du faktisk ikke gjort noe galt. Hadde du tatt deg til rette hadde situasjonen vært noe helt annet. Så bare husk dette: du gjorde ingenting galt. Du ba om lov, og svaret var nei. Og det holdt du deg til. Og det skal du ha credit for.
Sist endret av Mokkasinen; 3. mars 2019 kl. 23:01.
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det var jo ganske korttenkt men vet man blir forelska i alle på mdma, eksen min(mann) skulle kysse alle kompisene sine og han er ganske anti-gay til vanlig Men du må snakke med venninda di, ring henne som normalt og si underveis i samtalen når dere snakker om sist at du såvidt kan huske at du spurte om å få kysse han etter du og henne kyssa og beklag deg og si det var rusen som snakka og du er glad han sa nei og forsikre henne om at du ikke er interessert i han!
Herregud, ingen ting å tenke på. Helt vanlig å kose og kysse litt på alt av venner og venninner når man har tatt MDMA uten at det er noen seksuelle eller forelskelse følelser i bilde. Om de var på MDMA selv så burde dem skjønne såpass. Snakk med dem å si det som det er bare? Litt overdreven venne kjærlighet på MDMA, var jo ikke sånn at du prøvde deg på han eller noe. Dem skjønner det om du bare sier det til dem, mest sannsynlig så trenger du ikke si det en gang, men kan være greit å si det om du har angst og tenker mye på det. Har de erfaring med stoffet så møter dem deg med forståelse for situasjonen
Anonym bruker
"Stinn Bison"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Åh, tusen takk for alle svar, dere er skikkelig gode! Jeg skal treffe venninna mi i kveld, da skal jeg nevne det. Typisk meg å krisemaksimere ��
La oss gjerne få vite hvordan det går.
Anonym bruker
"Vanskelig Enfoting"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Man blir jo ekstremt kjærlig på MDMA, nesten litt for mye etter min personlige mening. Har ikke vært der selv men har vært vitne til det flere ganger. Det beste er å bare ta det som det er og le av det etterpå. Er man grisetura hele gjengen kan fort noen få slike idéer. Neste gang kan det være han som gjør/sier noe som han vanligvis ikke ville gjort. No worries.
Anonym bruker
"Stinn Bison"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Trådstarter her.

Snakket med henne i går, og hun husket det ikke engang! Hun sa det gikk helt fint, heldigvis.

Rart hvordan tankekjøret kan krisemaksimere noen ganger. Men som skrevet over er man kanskje litt overfølsom rett etter en tur ��
Vi skaper vår egen verden iblant, det skjer, og noen ganger er det en deilig følelse.
Som du så var dette en bagatell. Jeg liker at du skriver "krisemaksimere", det viser at du har god selvinnsikt og er reflekterende.
Nyt noen dager med vennene dine neste gang du får sjansen og slapp helt av <3