Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 960
Ser at posten sier vanlige brev/boblekonvolutter kommer frem ila 2 dager. Noen som har erfart at det har tatt lengre tid nå nylig?
Noen ganger tar det to dager og andre ganger en uke, posten er upålitelig så det beste er å ta ha det som en tommelfingerregel at noe som er sendt med posten kommer ila 5 arbeidsdager.
Det spørs litt på når du sender de. Det er snakk om 2 virkedager, og den må være inne før ca. 16:00 (typisk). Så om du er der klokken 17:00 på en fredag, så kommer pakken din sannsynligvis ikke frem før på Onsdag. Mener Posten selv påstår at 90% av all A-post kommer frem innen 2 dager, uten at jeg har en sikker kilde. Du må også ta hensyn til hvor langt du sender, selvfølgelig
Ble sendt idag i rød postkasse typ kl 15:30, så håper jo at jeg får det innen fredag hvertfall
Nå er det jo snart kun inkasso og knark som kommer i posten. /joke

Det er jo slutt på postutkjøring på lørdager nå. Så det vil kunne spille inn. Også vil det sikkert spille inn om det er et brev som er sendt regionalt slik at det sorteres og bringes ut så nært avsender som mulig?

De siste par årene så vil jeg si at de gangene jeg venter på noe fra offentlige kontorer så tar det mellom 3-4 dager til opp mot en hel uke før det havner i postkassen. Det er mine erfaringer. Nå kan jo det skyldes at noen har vært trege med å sende brevet, det vet jeg jo ikke.
Sitat av Sinken Vis innlegg
Det spørs litt på når du sender de. Det er snakk om 2 virkedager, og den må være inne før ca. 16:00 (typisk). Så om du er der klokken 17:00 på en fredag, så kommer pakken din sannsynligvis ikke frem før på Onsdag. Mener Posten selv påstår at 90% av all A-post kommer frem innen 2 dager, uten at jeg har en sikker kilde. Du må også ta hensyn til hvor langt du sender, selvfølgelig
Vis hele sitatet...

Sender fra Oslo til Trondheim.