Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 999
Nettopp satt inn en 240gb Ssd disk og innstalert windows 10. Men har store problemer med å innstalere ting osv. Innstallert nettverks driver for nettverks usb men den har ikke kontakt med usb brikken? Den får ikke til å innstallere noe fra cden som var med hovedkortet da kommer det driver fail. Noen med snøring?
Last ned de nyeste driverne rett fra produsenten. Sjansen er stor for at det du har på CDen er utdatert.
Tviler på at set et nettverksdriveren som er utdatert da jeg brukte den for noen uker siden med hell og også på annen pc igår. Jeg kommer ikke på nett for å laste ned heller.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Tviler på at set et nettverksdriveren som er utdatert da jeg brukte den for noen uker siden med hell og også på annen pc igår. Jeg kommer ikke på nett for å laste ned heller.
Vis hele sitatet...
Kanskje ikkje, men steg #1 i all feilsøking er å nytte nyaste driver, for ofte kan det vere spesielle kombinasjoner som fører til problem, og det kan verte fiksa i nye versjoner.

Du har åpenbart nok nett til å skrive innlegg her på bruket, og då har du antakeleg nok nett til å laste ned drivaren på eit vis, og kopiere til PCen det gjeld med ein minnepenn e.l.
Sist endret av vidarlo; 28. november 2015 kl. 13:10.
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Nøyaktig kva skjer?

Du kjem med ekstremt vage skildringer av problemet ditt, og slik eg les det så presenterer du minst to ulike problemer.

Så skriv ned nøyaktig kva du gjer, kva som ikkje fungerer som forventa, og kva feilmeldinger du får.
Vis hele sitatet...
1. Har brukt cd som fulgte med nettverks usb men den finner fortsatt ikke usb fysisk. Programmet som ble innstallert med driveren starter heller ikke.

2. Tenkte å innstallere driverne som var med cden på hovedkortet men det går heller ikke. Når jeg kjører autorun kommer "This driver cant release to failure!"

Skal prøve å få noen til å laste ned nyeste nettverksdriver å prøve den.

Prøvde nyeste nettverksdriveren men da finner den ikke usb brikken i heletatt...

Ikke engang under innstallasjon så for ikke gjort ferdig det engang.
Sist endret av NokErNok; 28. november 2015 kl. 17:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.