Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2964
Hey freaks,
Jeg får av en eller annen grunn ikke til å koble til mine 2 audio pro blue diamonds med min nykjøpte stasjonære pc. Jeg kobler det slik: En HDMI fra skjermen min til skjermkortet mitt på pc'en, og en annen fra recieveren min (STR-DN1040) til lydkortet mitt (msi-z45 gaming edition) Er det noe jeg eventuelt kobler feil; i så fall, hva?
Setter pris på all relevant feedback

Sitat av annern55 Vis innlegg
Hey freaks,
Jeg får av en eller annen grunn ikke til å koble til mine 2 audio pro blue diamonds med min nykjøpte stasjonære pc. Jeg kobler det slik: En HDMI fra skjermen min til skjermkortet mitt på pc'en, og en annen fra recieveren min (STR-DN1040) til lydkortet mitt (msi-z45 gaming edition) Er det noe jeg eventuelt kobler feil; i så fall, hva?
Setter pris på all relevant feedback
Vis hele sitatet...
Hey freaks,
Jeg skjønner ikke helt hvordan jeg skal få til å koble til mine audio pro blue diamonds til min nykjøpte stasjonære pc.
Hvis jeg kobler det slik: 1 hdmi som går fra lydkortet og inn i receiveren, og en hdmi som går fra receiveren og inn i pc'en, så vil jeg jo ikke få noe bilde på skjermen... Og hvis jeg kobler det slik som det her: 1 hdmi fra skjermkortet mitt i pc'en til receiveren, og en hdmi fra receiveren til pc-skjermen, da får jeg heller ikke noe hdmi signal på pc skjermen. Hva er det jeg gjør feil?

Setter pris på all hjelpende feedback
Sist endret av annern55; 9. april 2014 kl. 13:13. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hvordan har du koblet receiveren til lydkortet ditt? Optisk, Coax (Spdif) eller vanlig analog (jack)?
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Har et spørsmål vedr. dette jeg også. Har et par Logitech Z623-høyttalere:

http://images.bit-tech.net/content_i...ech-z623-b.jpg

Har koblet alt riktig, men vet ikke hvordan jeg får koblet til a) WD media player og b) en blue ray-spiller

Jeg har koblet blue ray-spiller og WD media player til TV via HDMI, men står nå fast når jeg vil ha lyd fra høyttalere. TV-en min er en Samsung LE40C535F1W med en masse AUX og DVI audio in og et inntak med bilde av hodetlf.

Sikkert en enkel greie, men jeg står fast.
Sist endret av Sigur80; 4. desember 2014 kl. 19:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Sigur80 Vis innlegg
Har et spørsmål vedr. dette jeg også. Har et par Logitech Z623-høyttalere:

http://images.bit-tech.net/content_i...ech-z623-b.jpg

Har koblet alt riktig, men vet ikke hvordan jeg får koblet til a) WD media player og b) en blue ray-spiller

Jeg har koblet blue ray-spiller og WD media player til TV via HDMI, men står nå fast når jeg vil ha lyd fra høyttalere. TV-en min er en Samsung LE40C535F1W med en masse AUX og DVI audio in og et inntak med bilde av hodetlf.

Sikkert en enkel greie, men jeg står fast.
Vis hele sitatet...
AUX kabel fra hodetelefon utgang på tv'en ned til AUX inntaket på subben (den grønne). Enklere blir det ikkje.
Sitat av R0flcopter Vis innlegg
AUX kabel fra hodetelefon utgang på tv'en ned til AUX inntaket på subben (den grønne). Enklere blir det ikkje.
Vis hele sitatet...
Takker! Jeg kobla omvendt (aux-inntak på TV og hodetlf-innt. på høyttaler)...
Sist endret av Sigur80; 4. desember 2014 kl. 21:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.