Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 868
Hei Freaks!

Jeg kjøpte nylig en ny mikrofon som jeg er veldig fornøyd med. Men jeg har lyst på litt 'klang' til den og tenkte dermed å skaffe en sampler som kan endre litt på lyden jeg spiller inn. Feks lys stemme, mørk stemme, klar og krisp stemme, fader inn/ut. Tenker ikke på stemmevrenger da jeg ønsker noe litt mer "profesjonelt".

Så, jeg lurte på om noen her vet om software som gir dette. Helst som kan brukes med skype, feks at lyden går igjennom sampleren før den gis ut til skype. Om det så blir 1 sec delay er helt ok, men helst ikke mer.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
En sampler tar opp lyder og lagrer de i databanker slik at du raskt kan hente de frem uten å manipulere måten lyden er.

Det du er ute etter heter effekter/klang, har du sett på Top five voice changers for skype?
Clownfish funker bra på Skype