Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 893
Hadde håpet å kose meg med Xbox One og Forza5 mot jul. Sammen med 7 andre europeiske land må vi vente til 2014=( syns dette suger hardt.

Link til nyhetsartikkel: http://www.vg.no/spill/artikkel.php?artid=10106011
Heh, glad jeg har bestemt meg for å skaffe meg en playstation denne gangen.
Trådstarter
hadde vurdert Playstation selv. Men syns det er for kjipt å ikke kunne bruke de 150spilla som står i tv-benken min^^ Xbox kommer til å tape stort på dette.
Men så er det ikke sikkert at Xbox One blir bakoverkompitabel da.
Sitat av Sondre Vis innlegg
hadde vurdert Playstation selv. Men syns det er for kjipt å ikke kunne bruke de 150spilla som står i tv-benken min^^ Xbox kommer til å tape stort på dette.
Vis hele sitatet...
Sorry as, men eneste måten du kommer til å kunne spille xbox 360 spilla dine på xbox one er om microsoft gjør et gjennombrudd og revolusjonerer emulasjonsteknologien, og klarer å emulere en xbox 360 på den middelmådige prossessoren til xbox one. Dette er fordi de har helt forskjellig systemarkitektur. Siden det fortsatt ikke finnes en eneste xbox 360 emulator til pc, og de færreste pc'er ville kunne klart å kjøre det ok, så er nok det der ren ønsketenking.
▼ ... noen uker senere ... ▼
spiller liten rolle, blir ps4 her