Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 724
Det var fest hos meg og ei full uforsiktig jente klarte å søle øl på Pc'en min slik at det rant ned på mitt Gainward GeForce GTX 580 skjermkort (hyyyl). skjermen ble svart umiddelbart så jeg er rimelig sikker på at det har sagt god natt for godt.

Jeg har nå rigga til med vifter og det hele for å få tørket godt opp, men har mine tvil at det hjelper.

Hun har selvfølgelig sagt seg villig til å erstatte kortet, problemet er bare at det er ikke i salg hos komplett lengre. det er jo ca 1.5år siden jeg kjøpte pc'en.

Lurer på om det er noen kyndige personer som kan anbefale et lignende eller som kanskje vet om noen sted de selger det samme jeg har.

Her er en link til skjermkortet som er fullt av øl og ble ødelagt.
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=621999
Be hun kjøpe et 660 eller 670 til deg da, evt. legg i litt penger selv og kjøp deg et 7XX kort
Anbefaler at du prøver med en annen GPU før du konkluderer at det er det som har tatt natta.