Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1071
Hey freaks,
I dag klarte jeg å miste telefonen min (iphone 4s) ved å legge den igjen i en innehall (fotball stadium inne). Jeg var ute av hallen i 5 min før jeg la merke til at jeg hadde lagt den igjen inne i hallen, men det var tydeligvis 5 minutter for mye.
Da jeg syklet tilbake til hallen lette jeg rundt i 20 min, men fant ingenting, så jeg spørte en a-lag's spiller om å få låne en telefon, men så klart var intet svar å få.
Så jeg bestemte meg for å komme hjem og prøve å lokalisere mobilen med find my iphone app'en, noe jeg fikk til, men idet jeg fant ut hvor mobilen min befant seg, var den allerede kommet til Oslo, noe som er en 45 minutter's kjøretid herfra. Da innså jeg at en jævel hadde stjelt mobiltelefonen min, så mitt spørsmål er:
Hva slags alternativer har jeg, og hvis jeg eventuelt må kjøpe en ny iphone hva er den billigste kilden til dette?
Takk for all hjelp.
Sist endret av annern55; 25. juni 2013 kl. 00:37.
Finn.no har ganske mange billige iPhones. Type 1500,- for en uten striper.

Du finner nok din telefon der også, snart nok!
Sist endret av Rambofant; 25. juni 2013 kl. 00:44.
Trådstarter
Sitat av Rambofant Vis innlegg
Finn.no har ganske mange billige iPhones. Type 1500,- for en uten striper.

Du finner nok din telefon der også, snart nok!
Vis hele sitatet...
Ja, tviler ikke! Kjenner den igjen hvis den blir lagt ut der, fordi det er ett lite hakk i høyre hjørne. Skal følge med litt 1500 er jo så og si en grei pris det, men på walmart ser jeg at man kan få en iphone til $130. Det blir nok massevis av ekstra priser også, men vet ikke hva som er billigst helt sikkert jeg.
Kan ikke finne noe billigere en 2000 jeg på finn, og de ser helt forferdelige ut, hmm.
Sist endret av annern55; 25. juni 2013 kl. 00:49.
Si til politiet at mobilen din er stjelt og du vet hvor den er, du kan også bevise at den er din. Funka fett for en kompis, skremte livet av ei fjortistøs
Sitat av annern55 Vis innlegg
Ja, tviler ikke! Kjenner den igjen hvis den blir lagt ut der, fordi det er ett lite hakk i høyre hjørne. Skal følge med litt 1500 er jo så og si en grei pris det, men på walmart ser jeg at man kan få en iphone til $130. Det blir nok massevis av ekstra priser også, men vet ikke hva som er billigst helt sikkert jeg.
Kan ikke finne noe billigere en 2000 jeg på finn, og de ser helt forferdelige ut, hmm.
Vis hele sitatet...
1700,-

http://www.finn.no/finn/torget/annon...ery=iphone%204

Den har også et hakk i høyre hjørnet! Så det er jo skjebne.
Trådstarter
Sitat av kjerstin Vis innlegg
Si til politiet at mobilen din er stjelt og du vet hvor den er, du kan også bevise at den er din. Funka fett for en kompis, skremte livet av ei fjortistøs
Vis hele sitatet...
Tviler egentlig på at politiet bryr seg noe særlig, det er jo flere tusen folk som mister telefonene sine vær eneste dag. Det er vel vært et forsøk, ringer dem i morra.
Det gikk en mistenksom fyr utafor hallen med grå hettegenser og hetta over hue, men tenkte ikke noe på det før jeg innså at jeg hadde mistet den.
Jeg så han i det vi skulle forlate hallen.
Det er også kameraer i hallen, så skal spørre klubbhusets leder i morra om jeg kan få ta en titt på videoen fra gårsdagen
Sist endret av annern55; 25. juni 2013 kl. 00:58.
Sitat av Rambofant Vis innlegg
1700,-

http://www.finn.no/finn/torget/annon...ery=iphone%204

Den har også et hakk i høyre hjørnet! Så det er jo skjebne.
Vis hele sitatet...
ikke 4s? vært fett om det var den, men
Trådstarter
Sitat av Rambofant Vis innlegg
1700,-

http://www.finn.no/finn/torget/annon...ery=iphone%204

Den har også et hakk i høyre hjørnet! Så det er jo skjebne.
Vis hele sitatet...
Ja, kunne vært min, men min er svart + at denne annonsen er tydeligvis ikke lagt ut i dag. :
Plus den er klart å tydelig defekt, noe jeg holder meg langt unna, ettersom det er bare et tidspørsmål før hele greia sviker.
Sist endret av annern55; 25. juni 2013 kl. 01:01.
der som jeg holder til så er det en kjøp og salg side på internett. Det er på jæren. Her selger bare billige iphoner. Kjøpte en 4s for 1500 der jeg bare måtte skifte høytaler som kostet 30 kr fra ebay, fikset det selv. en venn kjøpte akkurat en 4s til 1700 kr. en strøken.
Såg en som solgte en med knust skjerm for 800. en 4s. det er BILLIG. folk skifter skjermer for 500-600 kr
Trådstarter
Sitat av cold Z Vis innlegg
der som jeg holder til så er det en kjøp og salg side på internett. Det er på jæren. Her selger bare billige iphoner. Kjøpte en 4s for 1500 der jeg bare måtte skifte høytaler som kostet 30 kr fra ebay, fikset det selv. en venn kjøpte akkurat en 4s til 1700 kr. en strøken.
Såg en som solgte en med knust skjerm for 800. en 4s. det er BILLIG. folk skifter skjermer for 500-600 kr
Vis hele sitatet...
Joa, det er nok mest sannsynlig tyvgods, men billig er det ja, kan du poste en link til denne siden?
Edit: Nå har han jævelen bevegd på seg igjen. Nå sier find my iphone appen at iphonen like ved et sted som heter "delingsdalen", det er nok ikke helt presist, men han har bevegd seg.

Denne her: http://www.finn.no/finn/torget/annon...4&searchQuery= lignet veldig på min, men skjønner ikke hvordan han har klart å komme seg inn på den siden jeg hadde kodelås.

Haha, find my iphone er den mest upresise dritt appen jeg noengang har vært borti, eller det er jo gps'en i telefonen som blir brukt, så må si at gps'en i en iphone er forferdelig.
Den hadde visst blitt funnet av en av lederne og blitt tatt med inn i klubbhuset.
Hvordan kan en gps ta så mye feil? God.
Sist endret av annern55; 25. juni 2013 kl. 01:13.
https://www.facebook.com/groups/2317...16674/?fref=ts

det er handel siden. Men det er kun på jæren.
Mange Kjøp og salg sider på Facebook som vanligvis har telefoner til rimelige priser. =)