Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  48 7557
Hey freaks.
Jeg vet ikke om dette spørsmålet har blitt stilt ofte, men jeg kunne bare finne 1 tråd om dette emne på freak.no.
Jeg lurer på om man trenger ett spesielt kort for å få en verifisert paypal bruker, og hva er det verste som kan skje hvis jeg oppgir falsk alder på paypal sånn at de verifiserer brukeren min? Jeg må få linket paypal med ebay, noe som jeg bare kan gjøre hvis paypalen min er verifisert.
Takk for all hjelp!
Beklager alle skrivefeil, jeg er ikke så god i Norsk.
Edit: Jeg er 15 år hvis det betyr noe.
Sist endret av annern55; 23. april 2013 kl. 15:41.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Siden man kan få visa-kort som 15åring i mange banker og man bare trenger visakort for verifikasjon kan den delen iallefall ikke være et problem.

Har du lest vilkårene til paypal da ? Sier de noe om alder ?
Må være 18 år for å registrere paypal-konto, men så lenge du faker fødselsåret ditt og har visa-kort som kan brukes på nettet får du registrert uten problem. Tviler på at de finner det ut, må i så fall være om de tar stikkprøver.
Trådstarter
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
Siden man kan få visa-kort som 15åring i mange banker og man bare trenger visakort for verifikasjon kan den delen iallefall ikke være et problem.

Har du lest vilkårene til paypal da ? Sier de noe om alder ?
Vis hele sitatet...
Nei, men jeg går ut ifra at det ikke er lov å oppgi falsk informasjon.
Jeg er også ganske sikker på at man må være 18 år for å få brukeren verifisert.

Sitat av freeaak Vis innlegg
Må være 18 år for å registrere paypal-konto, men så lenge du faker fødselsåret ditt og har visa-kort som kan brukes på nettet får du registrert uten problem. Tviler på at de finner det ut, må i så fall være om de tar stikkprøver.
Vis hele sitatet...
Takk for info'en. Det var egentlig alt jeg lurte på.
Jeg har nettopp kjøpt en ebook om å tjene penger på ebay, kan tjene opp til 1000 kroner dagen. Unik måte.
Takk igjen

Eller forresten, tar de det alvorlig hvis de tar stikkprøver og finner det ut, eller bare blokkerer de meg ute eller noe lignende?
Tviler på at de kan gjøre noe alvorlig ut av det, bortsett fra å blokkere kontoen din (da mister du mest sannsynlig pengene du har på paypal-kontoen)

Har hatt min paypal i 2 år og ikke hørt noe fra de
Sist endret av freeaak; 23. april 2013 kl. 15:58.
Trådstarter
Sitat av freeaak Vis innlegg
Tviler på at de kan gjøre noe alvorlig ut av det, bortsett fra å blokkere kontoen din (da mister du mest sannsynlig pengene du har på paypal-kontoen)

Har hatt min paypal i 2 år og ikke hørt noe fra de
Vis hele sitatet...
Det var godt å høre. Jeg tror jeg tar ut pengene mine når det blir en del penger der bare for å være på den sikre siden Takk for all hjelp!
Blir nok ikke så lett som du tror. Selv om ikke paypal fryser kontoen din(noe som fort kan skje.. been there), så vil nok staten begynne å lure på hvor du får 1000 kroner pr dag fra. Store beløp blir fort registrert og dermed må du svare for deg, ihvertfall hvis du ikke skriver det opp og betaler skatt på de pengene du tjener. Forfalske informasjon på paypal er nok ikke det lureste du gjør, for det brukes også for å kunne identifisere deg.

En ting med paypal er de kan be be deg om å identifisere deg med informasjon som du sannsynligvis ikke kan forfalske. Når min konto ble "fryst" så måtte jeg sende inn et bilde av mitt førerkort(hvor din alder står) og en regning hvor navnet mitt sto + adressen og fødselsdato. Hvis du havner i en slik situasjon så har du nubbesjans med falsk informasjon ..

Skal ikke si at du ikke kan tjene 1000 kroner pr dag på ebay, men det høres tvilsomt ut når hvem som helst kan kjøpe samme ebook som deg.
Men hva vet vel jeg? Lykke til uansett..
Sist endret av LordMinning; 23. april 2013 kl. 16:27. Grunn: because I can
Trådstarter
Sitat av LordMinning Vis innlegg
Blir nok ikke så lett som du tror. Selv om ikke paypal fryser kontoen din(noe som fort kan skje.. been there), så vil nok staten begynne å lure på hvor du får 1000 kroner pr dag fra. Store beløp blir fort registrert og dermed må du svare for deg, ihvertfall hvis du ikke skriver det opp og betaler skatt på de pengene du tjener. Forfalske informasjon på paypal er nok ikke det lureste du gjør, for det brukes også for å kunne identifisere deg.

En ting med paypal er de kan be be deg om å identifisere deg med informasjon som du sannsynligvis ikke kan forfalske. Når min konto ble "fryst" så måtte jeg sende inn et bilde av mitt førerkort(hvor din alder står) og en regning hvor navnet mitt sto + adressen og fødselsdato. Hvis du havner i en slik situasjon så har du nubbesjans med falsk informasjon ..

Skal ikke si at du ikke kan tjene 1000 kroner pr dag på ebay, men det høres tvilsomt ut når hvem som helst kan kjøpe samme ebook som deg.
Men hva vet vel jeg? Lykke til uansett..
Vis hele sitatet...
Det var ikke gode nyheter, men denne metoden inneholder ikke en eneste ting som er ulovlig.
Og ja, jeg tvilte veldig på starten jeg og, men denne måten er helt unik og det er flere hundre kunder som er kjempefornøyde med resultatene, og han som selger den skal snart stoppe å selge den for å ikke gjøre metoden alt for kjent.

Hva om jeg skaffer visa elektron da? Kan jeg på noen måte binde den med min ebay bruker?
Også etter å ha lest litt på tråden hvor denne ebooken blir solgt fant jeg ut at paypal brukeren min ikke trenger og være verifisert.
Sist endret av annern55; 23. april 2013 kl. 16:42.
Boka du har kjøpt er garantert bare lureri,så akkurat der kan du jo trøste deg med at du lurer paypal slik at du får lov til å bli lurt. 18årsgrense er kanskje et poeng...

waffe
Trådstarter
Sitat av liftwaffe Vis innlegg
Boka du har kjøpt er garantert bare lureri,så akkurat der kan du jo trøste deg med at du lurer paypal slik at du får lov til å bli lurt. 18årsgrense er kanskje et poeng...

waffe
Vis hele sitatet...
Det er ikke lureri. Du kan ta en titt selv hvis du vil:
Jeg vet ikke om det er lov å poste links, så jeg pm'er deg.
Forklar prinsippet her da vel? Linken din krever registrering.

waffe

Edit: Altså nå er ikkje 1000kr dagen ein svimlende sum,men trikset for å få te det er å få seg ein jobb..Det trikset kan du heilt gratis av meg
Sist endret av liftwaffe; 23. april 2013 kl. 17:05.
Trådstarter
Sitat av liftwaffe Vis innlegg
Forklar prinsippet her da vel? Linken din krever registrering.

waffe
Vis hele sitatet...
Det er vanskelig å forklare, bare registrer deg. Det tar 5 min, og det er mye interessant der. Det er legit.
Det er tipset mitt au,og eg kan forklare det fryktelig enkelt. Når noko er legit og vanskelig å forklare så er det som oftest motsatt. Ikkje legit og lett å forklare.Men go ahead,kva må du ut med for slike fantastiske lovnader?

waffe
Trådstarter
Sitat av liftwaffe Vis innlegg
Forklar prinsippet her da vel? Linken din krever registrering.

waffe

Edit: Altså nå er ikkje 1000kr dagen ein svimlende sum,men trikset for å få te det er å få seg ein jobb..Det trikset kan du heilt gratis av meg
Vis hele sitatet...
Jeg er bare 15 år, jobber i hagen til en gartner, 150 kr i timen, helt ok, men med dette trenger du ikke å gjøre så mye, og du kan lett tjene mer en det.
Da syns eg du heller skal fortsette med det,det er fint arbeid og gir kunnskaper og ikkje minst sansen for å skape noko mens du tjener penger. Så bruker du eller pengane dine på smågodt eller moped.

waffe

Her er ein flott link : http://en.wikipedia.org/wiki/Get-rich-quick_scheme
Sist endret av liftwaffe; 23. april 2013 kl. 17:14.
Trådstarter
Sitat av liftwaffe Vis innlegg
Det er tipset mitt au,og eg kan forklare det fryktelig enkelt. Når noko er legit og vanskelig å forklare så er det som oftest motsatt. Ikkje legit og lett å forklare.Men go ahead,kva må du ut med for slike fantastiske lovnader?

waffe
Vis hele sitatet...
Tro hva du vil. Bryr meg ikke, hvis du vil ha bevis, registrer deg, hvis ikke, dropp det.
Jeg er sikker på at jeg kan tjene penger på dette, så før du kommer med slike påstander vær sikker på at det er riktig. Det er mitt tips til deg

Sitat av liftwaffe Vis innlegg
Da syns eg du heller skal fortsette med det,det er fint arbeid og gir kunnskaper og ikkje minst sansen for å skape noko mens du tjener penger. Så bruker du eller pengane dine på smågodt eller moped.

waffe
Vis hele sitatet...
Jeg skal fortsette å arbeide der ja, men problemet er at jeg bare for arbeida der vær lørdag, så trenger en "jobb" ved siden av der også.
Jeg skal ha lettsykkel, ikke moped.
Eg kan uten problemer dokumentere påstandene mine,wiki linken over feks. Du går i mange feller her,håper bare det ikkje blir alt for dyrt for deg. Ingen har nokonsinne tjent meir enn lommerusk på slike schemes bortsett fra han som selger bøkene. Eg gidder ikkje gjøre jobben for deg med å dokumentere dine påstander,det er å belønne latskap.

waffe
Trådstarter
Sitat av liftwaffe Vis innlegg
Eg kan uten problemer dokumentere påstandene mine,wiki linken over feks. Du går i mange feller her,håper bare det ikkje blir alt for dyrt for deg. Ingen har nokonsinne tjent meir enn lommerusk på slike schemes bortsett fra han som selger bøkene. Eg gidder ikkje gjøre jobben for deg med å dokumentere dine påstander,det er å belønne latskap.

waffe
Vis hele sitatet...
Haha, gå å registrer deg, du kan se flere hundre fornøyde kunder som har tjent hundrevis av dollar, til og med eieren av hele siden har "Vouched" for ebooken, noe som han aldri gjør.
Se her: http://puu.sh/2FBKL.png flere hundre vouch på tråden, ser ikke hva som får deg til å tro at dette er fake?
Jeg kjøpte også en spotify premium 12 måneder derifra, for bare 60 kroner, noe som jeg også trodde var for godt til å være sant, men guess what, jeg har hatt spotify premium i flere måneder nå og han fortsetter å fylle på vær måned.
Jeg har også snakket med mange av disse kundene, og hvis du tror de er bots er det helt på tryne.
Jeg orker ikke å argumentere mot deg, jeg er 99,99999% sikker på at jeg kan tjene penger på dette, du får tro hva du vil.
Sist endret av annern55; 23. april 2013 kl. 17:32.
Udokumenterte påstander alt sammen,du blir lurt...Og igjen,hundrevis av dollar?Rett i overkant av ein tusing,kan ikkje sei eg hadde betalt nokon for å fortelle meg korleis eg kan tjene slike fislete summer. Lureri,send meg ein PM når du kan dokumentere det her med feks skattelister eller lignende.
Kritisk tenking skulle vore et eget fag i skulen...
waffe
Trådstarter
Sitat av liftwaffe Vis innlegg
Udokumenterte påstander alt sammen,du blir lurt...Og igjen,hundrevis av dollar?Rett i overkant av ein tusing,kan ikkje sei eg hadde betalt nokon for å fortelle meg korleis eg kan tjene slike fislete summer. Lureri,send meg ein PM når du kan dokumentere det her med feks skattelister eller lignende.
Kritisk tenking skulle vore et eget fag i skulen...
waffe
Vis hele sitatet...
Jeg har ingen planer om å tjene mer en 50000, så jeg trenger ikke å dokumentere noe til skattelistene.
Hvis du sjekka linken, kan du se at noen har tjent flere hundre dollar, og noen 30-40 dollar/euro, uansett, jeg tjener opp igjen de pengene boka koster (50 kr så kunne ikke brydd meg mindre om dette var en "scam", noe som jeg vet at det ikke er)
Det er kanskje fislete summer for deg, men det er mer enn du tror for meg.
Sist endret av annern55; 23. april 2013 kl. 17:42.
Husk å gi en lyd her, når du har skjønt at det ikke er særlig mye å tjene på dette i forhold til hvor mye tid du har lagt ned i det.
50 spenn har du råd te å tape,be my guest. Billig lærdom.

waffe
Du kan jo legge ebooken ut på en tracker, så kan du bli kjent som: han som gjorde alle 'rike'
Trådstarter
Sitat av reaVen Vis innlegg
Husk å gi en lyd her, når du har skjønt at det ikke er særlig mye å tjene på dette i forhold til hvor mye tid du har lagt ned i det.
Vis hele sitatet...
Har ikke lagt i mye tid i det i det hele tatt? Har brukt 30 min på å lese gjennom boka og jeg skjønner ikke hva som for liftwaffe til å tro at dette er fake?
Du kan tjene flere hundre dollar på en dag, noe som er veldig mye for en 15 åring å tjene på en dag, however, tviler på at jeg tjener så mye, men tjener nok en del. Den går nesten på autopilot også, bare litt setup.
Mer bevis: http://puu.sh/2FCDj.jpg
http://puu.sh/2FCDP.png
http://puu.sh/2FCEs.png

Sitat av reaVen Vis innlegg
Du kan jo legge ebooken ut på en tracker, så kan du bli kjent som: han som gjorde alle 'rike'
Vis hele sitatet...
Har ingen planer om å stjele noe han har jobbet hardt for nei, hvis det var det du mente. Jeg har aldri sagt at du blir rik av dette?
Sist endret av annern55; 23. april 2013 kl. 18:03.
30 minutter på lese igjennom? Ja denna karen har nok latt copy/paste gå varm!

waffe
Trådstarter
Sitat av liftwaffe Vis innlegg
30 minutter på lese igjennom? Ja denna karen har nok latt copy/paste gå varm!

waffe
Vis hele sitatet...
Haha, kanskje litt mer enn 30 min http://puu.sh/2FD6N.png xD
De bildene beviser ingenting, det er et kjent faktum at diverse forum, egentlig alt med et kommentarfelt blir spammet med "earn 500$ a week from home" og "NAME made 2300 dollars in a month doing nothing". Det betyr ikke at det faktisk virker. De eneste som tjener penger på det er de som kjører de botsene som klarer å logge seg inne, registrere brukere etc. og spamme.
Sitat av annern55 Vis innlegg
Har ikke lagt i mye tid i det i det hele tatt? Har brukt 30 min på å lese gjennom boka og jeg skjønner ikke hva som for liftwaffe til å tro at dette er fake?
Du kan tjene flere hundre dollar på en dag, noe som er veldig mye for en 15 åring å tjene på en dag, however, tviler på at jeg tjener så mye, men tjener nok en del. Den går nesten på autopilot også, bare litt setup.
Mer bevis: http://puu.sh/2FCDj.jpg
http://puu.sh/2FCDP.png
http://puu.sh/2FCEs.png



Har ingen planer om å stjele noe han har jobbet hardt for nei, hvis det var det du mente. Jeg har aldri sagt at du blir rik av dette?
Vis hele sitatet...
Tror du virkelig de hadde solgt metoden om de virkelig tjente 100 dollar daglig? Hvorfor i all verden skulle de gjort det, tenk nå litt før du poster..
Å forfalske paypal bilder tar 10 sekunder å er det letteste du kan gjøre, bah..
INGEN bøker på hackforums funker, ikke gidd å bruke tid på det engang, de vouchene, tror du ikke kanskje de er fra vennene til personen som selger?

Og, om du plutselig får masse salg, så vil paypal garantert fryse kontoen din for å få deg til å verifisere den. Om du ikke verifiserer den, så vil du få pengene overført til bankkonto etter 180 dager.
Sist endret av Vod0; 23. april 2013 kl. 19:12.
[sarkasme]Hey.. La nå stakkaren få være i fred. Han har kommet over en unik måte å bli rik på må dere skjønne. Dette er noe helt nytt. Ingen har noen gang blitt lurt av slike sider noensinne, selv om google og fornuften sier det motsatte. Garanterte penger rett inn på kontoen jo. [/sarkasme]
La han gå på en smell, så lærer han forhåpentligvis etter det. Det fleste som virker for godt til å være sant er som regel det. Prøv å finn deg en annen jobb i avisen eller lignende heller..
Trådstarter
Sitat av reaVen Vis innlegg
De bildene beviser ingenting, det er et kjent faktum at diverse forum, egentlig alt med et kommentarfelt blir spammet med "earn 500$ a week from home" og "NAME made 2300 dollars in a month doing nothing". Det betyr ikke at det faktisk virker. De eneste som tjener penger på det er de som kjører de botsene som klarer å logge seg inne, registrere brukere etc. og spamme.
Vis hele sitatet...
HAHAHAHAH! Du fikk meg til å le, kp til deg!
Jeg har vært medlem av det forumet i flere år, og det baserer seg på noe som kalles rep, på en måte samme som kp her, bare litt annerledes.
Illuminati er en kjent selger med flere 1000 rep points (kp) (han som selger ebooken)+ halvparten av de som "voucha" på den tråden er også kjente trustworthy users. Det er også -rep som man ikke kan stole på.
Sitat av STAbana Vis innlegg
La han gå på en smell, så lærer han forhåpentligvis etter det. Det fleste som virker for godt til å være sant er som regel det.
Vis hele sitatet...
Uhm, det er heller tvilsomt at han lærer av det. Alle de jeg kjenner til som går på slikt prøver igjen og igjen på slikt resten av livet. Denne gangen går det!
Trådstarter
Sitat av STAbana Vis innlegg
La han gå på en smell, så lærer han forhåpentligvis etter det. Det fleste som virker for godt til å være sant er som regel det. Prøv å finn deg en annen jobb i avisen eller lignende heller..
Vis hele sitatet...
Ja, vær så snill å la meg.
Jobb i avisen som å selge aviser? Har ingen planer om å prøve den drittjobben igjen.
Trådstarter
Sitat av meitemark Vis innlegg
Uhm, det er heller tvilsomt at han lærer av det. Alle de jeg kjenner til som går på slikt prøver igjen og igjen på slikt resten av livet. Denne gangen går det!
Vis hele sitatet...
Om et uker bumper jeg denne tråden igjen med bevis på at jeg har tjent penger. We shall see.
Du er vell klar over at han er såpass kjent, så vil folk kun legge igjen en positiv feedback uten å faktiskt ha kjøpt boken? Og om jeg ikke tar feil, så er han leder i en gruppe, så der har han enda fler som kommer til å si positive ting om boken.
Tror du har misforstått rep systemet på HF
Sist endret av Vod0; 23. april 2013 kl. 19:26.
Trådstarter
Halvparten poster jo paypal proof da :L Og mange av folka har jeg snakket med, til og med en norsk fyr fra ganske nærme der jeg bor, og han sa han hadde tjent en del, og at det var verdt det?
Han har solgt andre ting også, som spotify koder? Har hatt spotify en stund nå og har det fortsatt 9 måneder til.
Kostet meg 60 kroner for 12 måneder. Han har ikke noe scam-record, så hva får deg til å tro at dette er lureri?
Sist endret av annern55; 23. april 2013 kl. 19:31.
Tror du virkelig ikke det er mulig å forfalske paypal bilder? Tenk nå litt, vær så snill!
Paypal kodene kommer garantert til å bli avsluttet, med at kontoen blir sperra. Kjøpte selv Spotify kode på HF en gang, 5-6mnd senere ble hele kontoen min sperra, samt flere av vennene mine sine
Sist endret av Vod0; 23. april 2013 kl. 19:32.
Trådstarter
Sitat av Settoz Vis innlegg
Tror du virkelig ikke det er mulig å forfalske paypal bilder? Tenk nå litt, vær så snill!
Vis hele sitatet...
Hvorfor skulle de forfalske paypal bilder? God.
For å lure idioter til å tro at metodene faktisk funker.. Noe vi ser her funker perfekt
Sist endret av Vod0; 23. april 2013 kl. 19:32.
Trådstarter
Kanskje din bruker ble cracka, min ble ikke det, jeg valgte navn selv etc.

Sitat av Settoz Vis innlegg
For å lure idioter til å tro at metodene faktisk funker.. Noe vi ser her funker perfekt
Vis hele sitatet...
Jeg tror det er du som har missforstått hvordan HF er, har kjøpt masse ting derifra, og har aldri blitt svindlet. Det er bare og åpne en deal dispute hvis det er noen som lurer deg, og du får nok pengene dine tilbake.

Og det er rart at ikke EN eneste "idiot" har klagd på at det ikke funker syntes du ikke?
Sist endret av annern55; 23. april 2013 kl. 19:35.
La meg spørre det slik da:

Hvorfor publiserer disse folkene en metode som man kan tjene 100 dollar daglig på? Hvorfor bruker de ikke bare denne metoden selv?

http://www.hackforums.net/showthread.php?tid=3317597
http://www.hackforums.net/showthread.php?tid=895233

Alle metodene du betaler for, skaffer jeg gratis enten via google, eller via permium seksjonen på HF
Trådstarter
Sitat av Settoz Vis innlegg
La meg spørre det slik da:

Hvorfor publiserer disse folkene en metode som man kan tjene 100 dollar daglig på? Hvorfor bruker de ikke bare denne metoden selv?

http://www.hackforums.net/showthread.php?tid=3317597
http://www.hackforums.net/showthread.php?tid=895233

Alle metodene du betaler for, skaffer jeg gratis enten via google, eller via permium seksjonen på HF
Vis hele sitatet...
Ehm, kanskje fordi de ikke trenger den selv, eller fordi de har lyst til å dele metoden med andre brukere i fellesskapet.
Den metoden her er veldig gammel, men han som solgte det omformulerte litt på den og fiksa den og gjorde den mer effektiv og lettere og forstå for "noobs", noe som jeg ser på meg selv som.
Please, se om du finner det i premium sectionen på HF.
Sist endret av annern55; 23. april 2013 kl. 19:56.
La nå gutten bare få prøve seg fram. Gi tilbakemelding her i tråden når du finner ut at det ikke vil fungere som du tror, ikke bare hvis du tjener gode penger på det.
Trådstarter
Sitat av shittrønder Vis innlegg
La nå gutten bare få prøve seg fram. Gi tilbakemelding her i tråden når du finner ut at det ikke vil fungere som du tror, ikke bare hvis du tjener gode penger på det.
Vis hele sitatet...
Skal gjøre det.
Hvis det ikke fungerer som det skal, så skal jeg love deg at jeg aldri kommer til å kjøpe noe sånt igjen.
Jeg skjønner bare ikke hvordan 100 vis av medlemmer som er veldig trustworthy og har solgt ting til mange folk (inkludert meg) og de har nesten aldri fått en klage.

Hvis det hadde vært sånn at alle hadde scamma på hf tror du ikke det hadde vært klager over hele internett? Så klart er det noen som lurer folk, og de blir -rep'd med en gang. Har aldri sett en med mye rep som har svindla andre brukere og ikke har fått negative tilbakemeldinger etc...
Sist endret av annern55; 23. april 2013 kl. 20:01.
Sitat av annern55 Vis innlegg
Skal gjøre det.
Hvis det ikke fungerer som det skal, så skal jeg love deg at jeg aldri kommer til å kjøpe noe sånt igjen.
Jeg skjønner bare ikke hvordan 100 vis av medlemmer som er veldig trustworthy og har solgt ting til mange folk (inkludert meg) og de har nesten aldri fått en klage.

Hvis det hadde vært sånn at alle hadde scamma på hf tror du ikke det hadde vært klager over hele internett? Så klart er det noen som lurer folk, og de blir -rep'd med en gang. Har aldri sett en med mye rep som har svindla andre brukere og ikke har fått negative tilbakemeldinger etc...
Vis hele sitatet...
Det skal mye til av drittoppførsel for og faktisk få en klage dersom du er seriøs på forumet der. Og om du selger noe som 'egentlig' fungerer - (jeg har en mappe med 300 slike eBooks), så vil de heller ikke få noe negativ rep for å selge noe uten verdi.

Grunnen til at de selger det er vanligvis fordi det er anstrengde arbeid - i mange tilfeller er det også Blackhat og annet dritt (selge fake merkevarer på eBay? - Mac, Beats, SMS, PS3, osv...). Andre ting det kan være er sånn 'gambling-dritt' hvor du blir bedt om å registrere deg 'der' og 'der' og bruke systemer som Oscars Betting system, og sånn dritt hvor du dobler/tripler innsatsen hver gang du taper, osv. Hvordan det fungerer? Det er tusenvis av gamblingsider som gir deg startsbonuser - og du kan også eventuelt bare lage flere brukere på samme side om du er litt oppfinnsom. (Og forsiktig).

Og PayPal bør du også passe deg for - om du har gjort noe galt så låser de accounten din uten å nøle, og deretter ignorerer de deg når du ringer dem og sender dem mail. Et eksempel på hvor useriøse de her - PayPal Freezes $750K in MineCraft Dev's Account
Har ikke lest alle sidene, men for å svare på førsteposten, poenget med paypal er at du ikke trenger å gå informasjonen din til den du skal kjøpe ting fra. Fungerer selv om du er 18 år eller ikke, er det aldersgrense på det du skal kjøpe så skal det funke fint med paypal uansett, uavhengig om du har vanlig Visa-kort.

Du trenger et spesielt kort for å få verifisert paypal-brukeren, og det kalles bankkort. Alt du trenger og vite står egentlig veldig rett frem på paypal sine nettsider
Vet ikke om de sjekker alderen du skrev inn mot kortet du legger inn, men burde ikke være et problem.

Du må ikke være 18 år for å få en paypal-bruker verifisert. Egen erfaring, er ikke 18 år selv om har ikke skrevet inn falske opplysninger.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Skjer her? Har annern55 tjent tilbake femtilappen sin enda?

waffe
Jeg registrerte meg på paypal for noen uker siden for å kjøpe en film eller to (jeg er 16) og registrerte meg som 16 (brukte spendon kort) ingen problemer.
Sitat av liftwaffe Vis innlegg
Skjer her? Har annern55 tjent tilbake femtilappen sin enda?

waffe
Vis hele sitatet...
Metodene de selger på Hackforums fungerer aldri. Har kjøpt drøssevis med slike e-books bare for å teste dem, og ingen av dem fungerer.
Siden han som selger den er 'trusted' så tør ingen å si han imot heller
Sist endret av PyroFisH; 5. mai 2013 kl. 16:47.